Kuinka monta koneellista pesette viikossa pyykkiä?
Kommentit (23)
5 henkeä, sellainen 8 koneellista viikossa.
Viiden hengen talous ja lapset vauvasta eskarilaiseen. En ole laskenut tarkkaan, mutta arvioisin tuon aiemman vastaajan kahdeksan koneellista olevan aika lähellä totuutta meilläkin.
3-4 koneellista, kaksi aikuista ja kaksi alle kouluikäistä.
Keskimäärin 1-2. Tällä hetkellä tekstiilejä likaamassa vain minä ja mies, saa nähdä kuinka pyykkivuori paisuu kun kohta kuvioihin tulee vauva :D
Kolmesta viiteen koneellista. Asun yksin.
N
Kolme henkeä ja kaksi-kolme koneellista viikossa. Nyt tosin ei mitään, sillä kone hajosi ja uusi on vielä kaupassa.
4 koneellista viikossa, 4 hlö perhe (1- & 6-vuotiaat + kaksi aikuista)
2 henkilöä, 1-2 koneellista kahdessa viikossa.
Yksin asun. 1-2 koneellista viikossa. Käytössä on taloyhtiön pesutuvan pienehkö pesukone. Pyyhelakanapyykkiä tarvii pestä joka toinen viikko, kirjopyykkiä ja tummaa pyykkiä kans joka toinen viikko. Ja sit joskus pesen jotain kirkasta väriä erikseen, ettei vaan värjää muita.
Yhden hengen talous ja 1 koneellinen viikossa. Jos petivaatteet on vaihdettu niin silloin tietty 2 koneellista.
3 koneellista viikossa, minä ja taapero.
Meitä on 3 ja joka päivä pesen ainakin 1 koneellisen...usein enemmäkin koska tykkään nukkua puhtaissa lakanoissa ja vaihdan pyyhkeet usein.
Minä ja mieheni, viikosta riippuen 0-3 koneellista.
Ainakin 10 koneellista, 5 hengen perhe.
Joskus enemmänkin, mutta ainakin 5 kertaa. 2 aikuista ja 2 lasta.
2-3 koneellista viikossa 4 henkeä.
Yksin koneellinen kuukaudessa 12kilon kone.lähinnä lakanoita pesen huppari ja jessit kahden kuukauden välein pesen.
T setämies