herranjumala! hoilasin kotona yksikseni täysillä spotifyn tahdissa, ovi oli
Kävin kaupassa, palasin kotiin ja aloin järjestellä tavaroita, lapsen leluja ja pyyhkiä pölyjä ja siivota eteisen kaappeja. Taustamusiikki oli päällä hiljaisella mutta innostuin itse hoilasmaan oikein kunnolla mukana, kerrankin kun olen yksin eikä lapset ole valittamassa epävireisestä laulustani ja lauluäänestä. Lähtiessäni pudistamaan eteisen mattoa...ovi olikin raollaan! Ei paljoa mutta viitisen senttiä. Tiedän kokemuksesta välillä naapurin oven ollessa hieman auki että asunnon normaali puheäänikin kuuluu alakertaan asti rappukäytävään. Saati sitten tämä hoilaukseni, jos muissa rapun kodeissa joku on ollut kotona on kuulunut asuntoon sisälle asti.
Miten tässä enää kehtaa liikkua päivänvalossa käytävässä tai talon pihalla?
Repertuaariiini kuului Ajetaan ne tandemilla, Raptorin oi beibi, Tarkenee, Tinakenkätyttö, Mikan faijan BMW, Tahdon rakastella sinua..
Terv.
Suomimusafani avmamma
Kommentit (14)
Tämä ei voi olla totta.
Puhelin ollut housujen taskussa. Whatsap on ollut auki se on taskussa auennut vanhimman lapsen opettajan keskusteluun ja jättänyt sinne muutaman sekunnin äänipätkiä joissa kuuluu suhinaa ja vaimea hoilaukseni!
Opettaja ei ole vielä nähnyt viestejä, saako niitä mitenkään peruutettua??!
T.ap
Apua kiireesti, lapsen tunti päättyy 15.00,,sen jälkeen on varmuudella myöhäistä!
Millainen tahti siinä spotifyssa on?
Muuta meidän naapuriin, nauttisin tuollisesta show'sta :D
Tuosta whatsapista.
Saan poistettua viestin omasta keskusteluikkunastani mutta poistuuko se lapsen opettajan keskustelusta kun ei ole vielä nähnyt sitä? Kiire!!
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei voi olla totta.
Puhelin ollut housujen taskussa. Whatsap on ollut auki se on taskussa auennut vanhimman lapsen opettajan keskusteluun ja jättänyt sinne muutaman sekunnin äänipätkiä joissa kuuluu suhinaa ja vaimea hoilaukseni!
Opettaja ei ole vielä nähnyt viestejä, saako niitä mitenkään peruutettua??!T.ap
Apua kiireesti, lapsen tunti päättyy 15.00,,sen jälkeen on varmuudella myöhäistä!
No joo, tämä nyt ei ainakaan ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tahti siinä spotifyssa on?
Olen tehnyt oman soittolistan kappaleista. Löytyy kaikkea Fredrrikistä Antti Tuiskuun ja Paula Koivuniemeen ja JVG:hen.
T.ap
Hyvä ettet oo mun naapuri. Menettäisin hermot tollasen idiootin kanssa joka vielä kuuntelee paskaa musiikkia.
Minä kerran intouduin laulamaan oikein tunteella Whitney Houstonin tahdissa autoa ajellessa. Jotenkin niin tempaisi mukaansa se kappale, että korkeat äänetkin lauloin tunteella. En tiedä miksi, mutta yhtäkkiä katsoin puhelintani sylissäni ja kappas, linja auki.. no ajattelin että perkules ja nappasin puhelimen ja vastasin siihen. Reilu 30sek oli puhelua kestänyt. "Täältä ja täältä terveyskeskuksesta lääkäri se ja se päivää. Soittelin niistä tuloksista.." aivan. Herranen aika, että hävetti.
Av-mammoille sattuu, kun viettävät liikaa aikaa palstalle aivosolujaan kadottaen.
Minä kanssa kerran autossa parkissa ollessani lauloin aika lujaa Eppujen murheellisten laulujen maata, kunnes huomasin että puhelin on mun sylissä ja linja auki. Lapsen tuleva toimintaterapeutti siellä huhuili ja kyseli milloin voidaan aloittaa lapsen terapia.
Etkö ajattele, että vielä nolompaa, jos naapurit näkevät tämän ja nyt kultakurkun ohella sinut leimataan av-mammaksi.
Hei relaa vähän, ei se ole niin vakavaa! :-)