Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömyyden hyvät puolet

Vierailija
13.02.2017 |

Olen ensimmäistä kertaa elämässäni työttömänä. Tämän vuoden viimeisellä kvartaalilla täytän 40. Silmät ovat avautuneet.

Olen käynyt kerran spontaanisti leipäjonossa, olen hakenut kerran tt-tukea sossusta ja kerran Kelalta. Olen käynyt uimassa poikani kanssa enemmän kuin koskaan ennen ja luistelunkin olemme aloittaneet.

Olen myynyt lastenvaatteita kirpparilla ja samalla oppinut tämän mielenkiintoisen lastenvaatehuulluuden merkkeihin Molo-Minirodini-Papu-Meandi-Pop-Metsola-luomuHillat ja sun muut.

Olen lukenut blogeja ja twittereitä enemmän kuin koskaan. Olen mm seurannut Aleksi Valavuoren twiittausta ja huomannut että toi häiskähän osaa kirjoittaa nasevasti eikä tee edes kirjoitusvirheitä!

Olen tuntenut valtavaa sympatiaa Annika Metsäketoa, Aleksi Valavuorta, Susanne Päivärintaa, Ruben Stilleriä ja edesmennyttä Teri Niittiä kohtaan! Että jokin asia voi alitajuisesti yhdistää pitkään imettänyttä monia kriiseja kokenutta äitiä monien muiden elämää kohtaan.

Olen jopa tykännyt Tuomas Enbusken kolumneista! Enkä tätäkään olisi ennen tajunnut.

Sellasta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

david kirjoitti:

Ah, meikä on koko päivän velttoillut nahkastringeissä. Kohta syömään aamiaista ja vähän skumppaa mansikoilla jälkkäriks. Ei hassumpaa elämää tekemättä mitään. Hajotkaa työmiehet sinne työmaalle pakkaseen, mutta minä olen villapeiton alla lämpimässä ja nautin elämästä.

Sulla on oikea asenne! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla