Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä seksissä on sinusta parasta? Nimeä yksi asia.

Vierailija
13.02.2017 |

Kerro myös sukupuolesi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyys.

Vierailija
22/43 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DP eli double penetration

Nainen

Vierailija
24/43 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksitosiinin lisääntynyt eritys.

Vierailija
25/43 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusoittelu. Menen järjiltäni, kun mieheni piinaa ja odotuttaa minua. Välitön Niagara jalkojen välissä, kun oikein hidastellaan ja vitkutellaan. Seksikin on yhtä suurta jännitystä, kun sinne asti päästään.

N23

Vierailija
26/43 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Seksi itsessään on hienoa ja nautinnon tuottaminen toiselle tärkeää, mut siitä huolimatta mulle upeinta on se seksin jälkeinen läheisyys ja tunne että pitelet sylissäsi jotain korvaamattoman arvokasta. Siitä ei ole koskaan kiire pois.

Vierailija
27/43 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen lämpimän ihon kosketus. Välillä kaipaan sitä niin, että itkettää. N51

Vierailija
28/43 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusoittelu. Menen järjiltäni, kun mieheni piinaa ja odotuttaa minua. Välitön Niagara jalkojen välissä, kun oikein hidastellaan ja vitkutellaan. Seksikin on yhtä suurta jännitystä, kun sinne asti päästään.

N23

Esileikit ennen naintia. Tuntuu hyvältä juuri se niegaranputous ja juuri tuo kiusoittelu, ainahan sitä pillua tulee nuoltua klitorista unohtamatta. Vaimoani kiusaan melkein aina, nuolen pillua ja klitorista, juuri kun vaimoni on saamassa siirryn hyväilemään rintoja nännejä kaulaa. Näin monta kertaa, voi sitä voihketta ja anelua. Joskus epäonnistun ja vaimoni ejakuloi saadessaan orgasmin nuollessaniM50+.

Vierailija
29/43 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi.

N38

Vierailija
30/43 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikään täysillä runttaus!

Vierailija
31/43 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki kun sormi tai kieli liukuu ensimmäistä kertaa klitoriksen ohi häpyhuulien väliin. Silloin tunne siitä, että "mitä vaan voi tapahtua ja kaikki on tässä" on parhaimmillaan! Siinä naisen tai omat orgasmit on sitten hienoja juttuja, mutta paras hetki on kai siis jotenkin se "valloituksen onnistumisen" tajuaminen...

Vierailija
32/43 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. Seksi itsessään on hienoa ja nautinnon tuottaminen toiselle tärkeää, mut siitä huolimatta mulle upeinta on se seksin jälkeinen läheisyys ja tunne että pitelet sylissäsi jotain korvaamattoman arvokasta. Siitä ei ole koskaan kiire pois.

Tuota minä kaipaisin, haluaisin niin kovasti käpertyä miehen kainaloon, tuntea toisen lämmin vartalo omaa vasten ja vaikkapa nukahtaa siihen. Mies ei tästä kuitenkaan innostu vaan yleensä lähtee pikaisesti suihkuun.

Vierailija
33/43 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys.

M

Vierailija
34/43 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi raapaista kunnon kännin.

Mies

Vierailija
35/43 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hetki kun lasti lentää.

t. Nainen (toiseksi parasta on omin avuin saatu orgasmi)

Sama.

t. Mies

Vierailija
36/43 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaaksi nuollun naisen anuksen puristus kullissa sisääntyöntyessä

Vierailija
37/43 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka työntö takaapäin ja kun sen aikana kuulee miehen nautinnon.

N23

Vierailija
38/43 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuhuipennus eli se, kun saan elämän eliksiirit syvälle sisääni.

Siemennys siis!

Ja tämän pitää tapahtua perinteisessä lähärissä niin, etten pääse liikkumaan miehen alta mihinkään ja mies pitää minua paikallaan vartalollaan ja käsillään painaen ja puskee kovaa viimeiset työnnöt sisään.

Siinä tulee ihanan alkukantainen ja hieno fiilis, sopivasti alistunut ja saanut.

Hyvän jaetun kakkossijan jakaa yhdynnän eka työntö, siinä tulee aina sellanen AAAAAAHHHHHHH.

Ja hyvän suuseksin saaminen on tietysti aina taivaallista.

N24

Vierailija
39/43 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ensimmäiset ns. intiimit kosketukset. Kun naisen sormet (tai vielä parempaa - huulet) koskevat pippeliin niin, ettei ole epäselvää, mihin tämä tulee johtamaan. Etenkin, jos edellisestä kerrasta on vierähtänyt enemmänkin aikaa, niin nuo ensimmäiset varovaiset kosketukset alueella, minne normaalisti ei kosketuksia muilta tule,  tuntuvat vaan ihan järjettömän hyviltä ja kiihottavilta.

Toki se seksi itsessään on mukavaa ja laukeaminen itsestään selvästi kaiken kruununa. Mutta silti tuo ensimmäinen hetki, mistä koko tilanne lähtee liikkeelle, tuntuu yleensä ainakin henkisesti kaikista parhaalta. 

Nyt kun oikein mietin, niin ihan äärettömän vähän on tilanteita, missä naiseni on onnistunut moisella minut täysin yllättämään. Eli että olisi puhtaasti itse tehnyt aloitteen seksitouhuihin. Yleensä aina minä sen eka siirron teen. Sääli...

-m34

Vierailija
40/43 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että kokee niin huumaavaa ihmisen kanssa jota rakastaa, josta huolehtii ja jonka kanssa jakaa arkeaan. Vierekkäin makoilu jälkeenpäin toisiaan silitellen. N55

Seksissä avoimuus ja sama suuntausM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi