Lapset hankittu (3) vaimo sanoi ettei mitään mieltä harrastaa enää seksiä
olemme n. 30v.
Hänellä oli vaikeat synnytykset, repeytymistä,mutta..
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti vaimosi valitsit.
Vaimo ei varmaan itsekään nauti tilanteesta tai ole valinnut sitä. Synnytysten aiheuttamat repeämät voivat vaivata pitkään eikä se ole valinta.
Aika yhdyntäkeskeinen lähestymistapa. Seksiä luulisi voivan harrastaa niin, ettei käydä lähelläkään revenneitä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei varmaan itsekään nauti tilanteesta tai ole valinnut sitä. Synnytysten aiheuttamat repeämät voivat vaivata pitkään eikä se ole valinta.
Aika yhdyntäkeskeinen lähestymistapa. Seksiä luulisi voivan harrastaa niin, ettei käydä lähelläkään revenneitä paikkoja.
Niin, eikö se tässä ollut pointtina? Piparia ei tipu? Jos koko emätin repeää niin mitenkä harrastat seksiä ilman että yhtään sinne kosketaan? Vai tarkoitatko, että suuseksiä vain miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö se tässä ollut pointtina? Piparia ei tipu? Jos koko emätin repeää niin mitenkä harrastat seksiä ilman että yhtään sinne kosketaan? Vai tarkoitatko, että suuseksiä vain miehelle?
Pointtina oli nähdäkseni, että kaikki seksi on loppu nyt. Kyseisestä repeämistapauksesta en tiedä, joten en tiedä, onko klitoris nyt jotenkin vahingoittunut. En siten voi ottaa annetun informaation perusteella, voiko käsi- tai suuseksiä harrastaa molemmin puolin. Kyllä minä ainakin tahdon tehdä hyvää toiselle, vaikka välillä en saa itse siitä varsinaista seksuaalista tyydytystä, mutta jokainenhan on yksilö.
Vierailija kirjoitti:
olemme n. 30v.
Hänellä oli vaikeat synnytykset, repeytymistä,mutta..
Oletko jutellut asiasta syvällisemmin vaimosi kanssa? On "helppo" vedota ulkoisiin asioihin kuten repeytymisiin, jos seksi ei suju. Kuten joku jo aiemmin kommentoi, ei seksi ole vain yhdyntää. 30 v nainen on kuitenkin vielä nuori, joten ajatus siitä, että joku vapaaehtoisesti haluaisi "lopettaa" seksielämän tuntuu oudolta. Osaatko tyydyttää naisesi? Luottaako vaimosi sinuun ja tuntee olonsa turvalliseksi (henkisesti) seurassasi?
Musta jos toinen (kumpi tahansa) päättää kesken liiton vaan lopettaa seksin, tällä seksin lopettaneella on velvollisuus sallia sille toiselle seksin hakeminen muualta. Ei kukaan saisi pitää toisen seksuaalisuutta "panttivankina", koska ei satu huvittamaan, jollei avioon mennessä ole erikseen sovittu, että seksi loppuu kolmanteen lapseen. Kohtuullisen säännöllinen seksielämä on musta asia, joka kuuluu liittoon siinä, missä muukin kumppanin huomioiminen.
Mutta tää ei musta automaattisesti tarkoita, että kuiva kausi oikeuttaa salarakkaat. Jos toinen puoliso on tilapäisesti haluton, kärsii itsekin tilanteesta ja haluaisi seksin takaisin elämäänsä, musta ei ole puolison tehtävä hieroa suolaa haavoihin hyppäämällä tai vaatimalla lupaa hypätä vieraissa. Ideaalimaailmassa tässä sen sijaan tuettaisiin oma rakasvaikeiden aikojen yli. Jos siis puolison seksihalut ovat tilapäisesti kadoksissa esimerkiksi sairauden, surun tai ylenpalttisen stressin takia, se pitää vaan hyväksyä elämään kuuluvana. Sama koskee raskauden vaikutuksia. Ei ole yllätys, että raskaus tarkoittaa naiselle valtavia fyysisiä ja hormonaslisia muutoksia ja voi johtaa ihan konkreettisista syistä kuivaan kauteen seksielämässä. Tää on musta pariskunnalta harkittu ja tiedostettu riski, jonka kanssa pitää vaan elää.
Sama koskee sitä, jos parisuhteen muut ongelmat, esimerkiksi riidat tai puolison muiden tarpeiden laiminlyönti, tulevat seksin eteen. Silloin ne pitäisi ratkaista.
Mutta jos toinen menettää seksihalunsa (tai paljastuu, ettei niitä koskaan oikeasti ollutkaan) kesken liiton ja on itse ihan tyytyväinen elämäänsä ilman seksiä, puolisolta ei pitäisi vaatia seksitöntä elämää.
Siis voiko tää olla totta että puoliso lopettaa antamisen? Oli kyseessä mies tai nainen. No ilmeisesti on. Vaikee itse kuvitella se tilanne. Itse tiedän että jos niin käy annan miehelle luvan käydä muualla jos en itse pysty. Sama toisinpäin. Koskaan en ole lasta lapsen takia halunnut vaan rakkaudesta. Ja lapsi on. Hienoa jos mies pysyy rinnalla vaikka sexiä ei ole mutta pitkälle ilman ei pötkitä.
Pimpsan korjausleikkaus auttoi minua, palautti tunnon, nautinnon, tiukkuuttakin, ja sitä myöten itsetunnon ja halut. Ennen sitä koin olevani rikki ja pilalla, ja seksi joko sattui tai ei tuntunut miltään, enkä voinut puhua siitä ja hävetti. Surin sitä tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtina oli nähdäkseni, että kaikki seksi on loppu nyt. Kyseisestä repeämistapauksesta en tiedä, joten en tiedä, onko klitoris nyt jotenkin vahingoittunut. En siten voi ottaa annetun informaation perusteella, voiko käsi- tai suuseksiä harrastaa molemmin puolin. Kyllä minä ainakin tahdon tehdä hyvää toiselle, vaikka välillä en saa itse siitä varsinaista seksuaalista tyydytystä, mutta jokainenhan on yksilö.
Ok, ihan hyvä viesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen sinulla kolme reilua vaihtoehtoa:
1. Hyväksyt asian ja elät sen kanssa (pettämättä).
2. Hyväksyt asian ja haet luvallisesti seksin muualta.
3. Eroat.
Tai 4. Hankit lisää niitä lapsia
Kuvitellaan, että aloitus on tosi.
Jos näin on aika kylmähermoinen akka. Olisi voinut ensimmäisen lapsen jälkeen sanoa, että paikat ei kestä enää synnytyksiä ja lapsiluku on tässä ja onhan meillä yhden lapsen lisäksi toisemme.
Mutta väkisin piti tehdä ne kaksi lasta lisää ja sitten laskea sen varaan, että mies kyllä jää tai jos lähtee, niin elättää.
Mä taas haluaisin seksiä jatkuvasti. Mieheni haluaa maksimissaan kerran viikossa. Ekassa synnytyksessä välilihan leikkaus ja tokassa repesin. Silti ei halua menneet.