Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset hankittu (3) vaimo sanoi ettei mitään mieltä harrastaa enää seksiä

Vierailija
13.02.2017 |

olemme n. 30v.
Hänellä oli vaikeat synnytykset, repeytymistä,mutta..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia sivusuhde.

Vierailija
2/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi on nyt täytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh menit vanhanaikaiseen. Mgtow ei sorru tämmöisiin.

Vierailija
4/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu häntä. Kerro kuinka tärkeä hän on. Auta kotitöissä. Jos on vain väsynyt ja stressaantunut.

Vierailija
5/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen sinulla kolme reilua vaihtoehtoa:

1. Hyväksyt asian ja elät sen kanssa (pettämättä).

2. Hyväksyt asian ja haet luvallisesti seksin muualta.

3. Eroat.

Vierailija
6/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en usko.

Vierailija
7/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Kolmekymppisiä ja lapset tehty (3kpl). Vaikeat synnytykset, vaikeat vauriot ja traumat. Halut poissa ja ajatuskin tuntuu oudolta. Terapia aloitettu, mutta terapian edetessä on tullut vain isompi lukko. Olen antanut miehelle luvan hakea muualta, olen sanonut, että ymmärrän jos haluaa erota. Tuossa hän silti on edelleen, rakastaa minua kumppanina eikä reikänä. Harmittaa asia kyllä häntä paljon, kuten minuakin, mutta traumat ovat liian suuret.

Katsotaan mitä terapia antaa jatkossa, tällä hetkellä ei näytä hyvältä. Käyn myös seksuaaliterapiassa.

Vierailija
8/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit sitten siitoskoneeksi ja lompakoksi. Vaimosi varmaankin on palstamamma? Näin toimii 99% palstan naisista. Seuraavaksi alkaa itku siitä, kuinka ei tee kotitöitä. Siis vaimosikin puolesta.

Vierailija
9/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti vaimosi valitsit.

Vierailija
10/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu häntä. Kerro kuinka tärkeä hän on. Auta kotitöissä. Jos on vain väsynyt ja stressaantunut.

Tämä liirumlaarum on palstan paskinta antia ikinä.

Vierailija
11/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten valitaan vaimo, joka ei muutu frigidiksi saatuaan mitä haluaa?

Vierailija
12/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot tietysti että tämä selvä, haet seksisi muualta!

Vierailija
13/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuulostaa ymmärtämättömältä, mutta haluan tietää. Itsekin olen synnyttänyt ja revennyt myös, mutta miten se aiheuttaa trauman seksiin? Siis kyllähän se seksi oli ensin vähän kivuliasta ja silloin ei ehkä huvittakaan, mutta jos ei ole kipuja, niin miksi seksi ei enää kiinnosta synnytyksen jälkeen? Liittyykö siihen häpeää omasta vartalosta vai veikö lastenhoidon raskaus halut vai mitä oikein tapahtui?

Vierailija
14/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei varmaan itsekään nauti tilanteesta tai ole valinnut sitä. Synnytysten aiheuttamat repeämät voivat vaivata pitkään eikä se ole valinta.

Vierailija
15/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vaimo aikaisemmin seksuaalisesti aktiivinen? Halusiko ja suorastaan tarvisiko seksiä (myös sinkkuna ollessaan)?

Niinpä.

Niin se vaan on, että jos mies joutuu alusta alkaen tekemään kaikki aloitteet eikä naiselle ole ollut vaikeaa elää ilman seksiä, niin ei hän yhtäkkiä himokkaaksi muutu.

Vierailija
16/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsit sitten siitoskoneeksi ja lompakoksi. Vaimosi varmaankin on palstamamma? Näin toimii 99% palstan naisista. Seuraavaksi alkaa itku siitä, kuinka ei tee kotitöitä. Siis vaimosikin puolesta.

Kolmen lapsen jälkeen loppui minultakin vaimon kanssa touhuaminen peiton alla. Ollaan miehet silti onnellisia ettei käynyt kuin tietyille hämähäkkiuroksille, jotka päätyvät lopuksi naaraan suuhun. 😂

Vierailija
17/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulostaa ymmärtämättömältä, mutta haluan tietää. Itsekin olen synnyttänyt ja revennyt myös, mutta miten se aiheuttaa trauman seksiin? Siis kyllähän se seksi oli ensin vähän kivuliasta ja silloin ei ehkä huvittakaan, mutta jos ei ole kipuja, niin miksi seksi ei enää kiinnosta synnytyksen jälkeen? Liittyykö siihen häpeää omasta vartalosta vai veikö lastenhoidon raskaus halut vai mitä oikein tapahtui?

En ole ap vaan nro 7. Minulla repeämät ovat kipeät, kuukautisten aikaan repeämiä tai niitä arpia oikein pakottaa. Kipu on siis yksi syy.

Toinen syy on häpeä. Häpeän sitä miten huonosti selvisin synnytyksestä ja häpeän revenneitä riekaleita alakerrassa. Ulkonäkö muuttui niin paljon. Löysyys on yksi todella iso ongelma, koen olevani niin löysä ettei seksi tunnu missään. Lantionpohjanlihakset mitattu fysioterapiassa ja ovat hyvässä kunnossa. Suuaukko jäi niin isoksi että hörppii ilmaa ihan kävellessäkin. Ilma kasaantuu sinne sisälle ja vatsa turpoaa ja tulee hirveän kipeäksi.

Pelkään myös seksin myötä uutta raskautta niin etten pysty rentoutumaan. Pelkkä seksi ajatuksena saa paniikin nousemaan koska aina on mahdollisuus tulla raskaaksi.

Koen, että alapääni on kerrassaan pilalla. Silvottu ja häpäisty. Kyllä, käyn jo terapiassa. Kärsin tästä itsekin sillä haluaisin haluta ja haluaisin nauttia seksistä.

Vierailija
18/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen lapsen jälkeen loppui minultakin vaimon kanssa touhuaminen peiton alla. Ollaan miehet silti onnellisia ettei käynyt kuin tietyille hämähäkkiuroksille, jotka päätyvät lopuksi naaraan suuhun. 😂

Ei tarvinnut kuin yhden. Näin vahingossa rouvaa alasti viime viikolla, huh huh mitkä makkarat.

Vierailija
19/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vaimo aikaisemmin seksuaalisesti aktiivinen? Halusiko ja suorastaan tarvisiko seksiä (myös sinkkuna ollessaan)?

Niinpä.

Niin se vaan on, että jos mies joutuu alusta alkaen tekemään kaikki aloitteet eikä naiselle ole ollut vaikeaa elää ilman seksiä, niin ei hän yhtäkkiä himokkaaksi muutu.

Tämäkään ei ole noin yksioikoista, naiset kun ovat perusluonteeltaan häikäilemättömiä, vain omaa etuaan tavoittelevia käärmeitä.

Vierailija
20/32 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas erään yhden naisen tarina. Olen nauttinut aiemmin seksistä ja pitänyt sitä tärkeimpänä asiana parisuhteessa, sillä seksi erottaa mielestäni parisuhteen ja ystävyyden. Jostain syystä kuitenkin päädyin yhteen miehen kanssa, jonka kanssa seksiä on ollut vain n. kerran, kaksi kuukaudessa. Kun tulin raskaaksi, ajattelin olevani viehättävä ja seksikäs, nainen parhaimmillaan ja, että seksielämä voisi raskausaikana jopa parantua. Mieheni ei kuitenkaan enää tehnyt ollenkaan aloitteita seksiin kun maha alkoi näkymään. Tunsin itseni petetyksi ja joinain päivinä jopa itkin kun olin niin onneton. Koin, että mies ei rakastanut minua ja "rakkaus" jos sitä oli ollut, olikin jotenkin pinnallista. Aloin häpeämään vartaloani ja raskauden jälkeen muuttuneen vartalon kanssa, itsetunto nollissa, rinnat täynnä maitoa, aloitteen tekeminen seksiin oli itselläni mahdotonta ja taaskaan mies ei ole aloitteita tehnyt. Nyt vuoden jälkeen synnytyksestä, olen vanhoissa mitoissani, mutta mies ei ole aloitteita tehnyt. Joskus asiaa sivutaan "kepeästi", mutta mitään ei tapahdu. Ajattelen usein eroa, vaikka mies on mahtava isä ja muuten huomioiva ja hyvä kumppani. Jotain todella särkyi raskausaikana ja sitä tuntuu olevan mahdoton korjata. Miehen asemaan olen joskus yrittänyt asettua ja sen takia vielä yhdessä kai olemmekin, mutta jotenkin on vain vaikea ymmärtää. Luulin joskus olevani viehättävä ja seksikäs nainen, nyt olen vain "äiti". Jotenkin on vaikea enää panostaa itseensä tai huolehtia, että vartalo on normaaleissa mitoissa kun toinen ei sitä kuitenkaan huomaa. Vaikka vartalo on melkein sama kuin ennen synnytystä, häpeäntunne ja itsetunto on täysin nollassa. Seksi tuntuu todella kaukaiselta asialta ja estot, joista joskus olin päässyt eroon ovat pahemmat kuin koskaan aikuisiällä. Katkerana syytän tästä tilanteesta mielessäni miestäni.  Huh, tulipas vuodatus.       

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi