Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 50 kg vaan 173 kg.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tollasen kääpiön kanssa lähtisi etes yhden illan puuhiin. Se ois fyysisesti hankalaa.
Ja ihmettelet miksi miehet ei sitten lähde läskien kanssa touhuihin? "koska se on fyysisesti hankalaa"
Missä henkilö jolle vastasit, on sanallakaan ihmetellyt, jos miehet eivät lähde läskien kanssa touhuihin?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt kenenkään mainitsevan painoaan Tinderissä. Pituuden kyllä. Tuskin niitä miehiä paino kiinnostaa, pillua ne sieltä hakee.
En halua panna mitään valasta tai pullasorsaa
Hirveä väittely taas makuasioista. Toiset ei tykkää läskeistä ja toiset ei kääpiöstä, mitä sitten?
En ole Tinderiä koskaan käyttänyt, mutta aikoinaan nettitreffeillä kerroin pituuden ja painoin ja laitoin mahdollisimman selkeän kuvan nimenomaan siksi, ettei kukaan olisi kuvitellut minua hoikemmaksi tai kauniimmaksi kuin olin. Mikään ei nettideittailussa ole ikävämpää kuin se, että näkee vastapuolen silmistä välittömästi, että tämä pettyi.
Jos joskus vielä nettideittailuun jostain käsittämättömästä syystä sortuisin, niin tekisin ihan samoin. Mahdollisimman realistinen kuva ja oikeat tiedot. Luultavasti en saisi vastauksia, mutta mitä iloa niistä vastauksista olisi jotka joka tapauksessa johtaisivat vain niille yksille treffeille ja toisen tai molempien pettymykseen? En minä kuvittele, että hurmaava luonteeni kumoaisi ylipainoni kunhan vain saisin jonkun miehen tapaamaan minut!
Ja koska luonteeni on hurmaavampi kuin ulkonäköni, niin poistuin netistä jo vuosia sitten ja tapasin nykyisen mieheni ihan livenä.
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderiä koskaan käyttänyt, mutta aikoinaan nettitreffeillä kerroin pituuden ja painoin ja laitoin mahdollisimman selkeän kuvan nimenomaan siksi, ettei kukaan olisi kuvitellut minua hoikemmaksi tai kauniimmaksi kuin olin. Mikään ei nettideittailussa ole ikävämpää kuin se, että näkee vastapuolen silmistä välittömästi, että tämä pettyi.
Jos joskus vielä nettideittailuun jostain käsittämättömästä syystä sortuisin, niin tekisin ihan samoin. Mahdollisimman realistinen kuva ja oikeat tiedot. Luultavasti en saisi vastauksia, mutta mitä iloa niistä vastauksista olisi jotka joka tapauksessa johtaisivat vain niille yksille treffeille ja toisen tai molempien pettymykseen? En minä kuvittele, että hurmaava luonteeni kumoaisi ylipainoni kunhan vain saisin jonkun miehen tapaamaan minut!
Ja koska luonteeni on hurmaavampi kuin ulkonäköni, niin poistuin netistä jo vuosia sitten ja tapasin nykyisen mieheni ihan livenä.
Miksi et jaksa muokata kropastasi haluttavampaa? En usko että läskit ovat oleellinen osa sinuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt kenenkään mainitsevan painoaan Tinderissä. Pituuden kyllä. Tuskin niitä miehiä paino kiinnostaa, pillua ne sieltä hakee.
No sittenhän kai a) lähdet treffeille vain sellaisten naisten kanssa, jotka kuviensa perusteella miellyttävät silmääsi ja b) kysyt naisen painoa ennen treffejä? Miksi naisen pitäisi painonsa jo esittelytekstissä kertoa, kun sitä voi kiinnostuneet kysyäkin? Eihän niitä esittelytekstejä kuitenkaan juuri erityisesti sinun toiveitasi silmällä pitäen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän kai a) lähdet treffeille vain sellaisten naisten kanssa, jotka kuviensa perusteella miellyttävät silmääsi ja b) kysyt naisen painoa ennen treffejä? Miksi naisen pitäisi painonsa jo esittelytekstissä kertoa, kun sitä voi kiinnostuneet kysyäkin? Eihän niitä esittelytekstejä kuitenkaan juuri erityisesti sinun toiveitasi silmällä pitäen tehdä.
a) valitettavasti läjästä filtteröityjä naamakuvia on aika vaikea nähdä vartaloa
b) NAISELTA EI SAA KYSYÄ PAINOA!
Jokainen, joka ei suoraan kerro painoaan tai jolla ei ole kokovartalokuvaa on suoraan svaippaus vasemmalle. Sillä karsii jo valtaosan tapauksista vaikka catfishaajat silti vielä jäävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka ei suoraan kerro painoaan tai jolla ei ole kokovartalokuvaa on suoraan svaippaus vasemmalle. Sillä karsii jo valtaosan tapauksista vaikka catfishaajat silti vielä jäävätkin.
Mulla ei ollut kokovartalokuvaa ja mies luuli että olen siksi lihava. Olen hoikka, en vaan koe mitään tarvetta esitellä vartaloani kuvissa erityisesti ja luulin että se naamasta kyllä näkyy... No, lähti kuitenkin treffeille ja jo vuosia yhdessä :)
Minulla on TInderissä kuva, jossa näkyy koko vartaloni bikineissä. Kukaan ei ole kysynyt painoa mutta kerron toki jos se kiinnostaa.
Jos miehellä ei ole pituutta merkittynä ja vartalon mittasuhteet päähän verrattuna epäilyttävät, painan ruksia. En halua ottaa riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut kokovartalokuvaa ja mies luuli että olen siksi lihava. Olen hoikka, en vaan koe mitään tarvetta esitellä vartaloani kuvissa erityisesti ja luulin että se naamasta kyllä näkyy... No, lähti kuitenkin treffeille ja jo vuosia yhdessä :)
En käsitä miten tämä minun toimintatapoihini ja standardeihini liittyy, mutta mikäpä siinä sitten.
up. Erittäin tärkeää. Ilmoitathan painon lisäksi myös pituutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten tämä minun toimintatapoihini ja standardeihini liittyy, mutta mikäpä siinä sitten.
Siten että voit menettää helmen jos rankkaat noin kovalla kädellä ;) mutta oma valintasi toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) valitettavasti läjästä filtteröityjä naamakuvia on aika vaikea nähdä vartaloa
A) et lähde treffeille jos naisella ei ole muita kuin filtteröityjä naamakuvia
B) jollet uskalla kysyä painoa, niin eiköhän se ole kokonaan oma ongelmasi.
Ja nyt, miksi se paino pitäisi esittelytekstissä kertoa? Miksi sinä et viitsi kysymisen vaivaa nähdä, jos juuri sinulle paino on tärkeä asia?
Tinderissä 9/10 on täysiä sekopäitä ja mielenterveyspotilaita. Ei kiitos enää koskaan treffejä sitä kautta. Muutama deitti vaikutti tosi mukavilta. Viimesinkin siihen asti, kunnes sekosi ja alkoi huutamaan ilman mitään syytä jotain ihan järettömyyksiä. Sanoin siihen että "eiköhän tämä ollut tässä" ja lähdin menee. Seuraavana päivänä tuli anteeksipyyntöjä, mutta en enää noteerannut mitenkään ja poistin kyseisen hullun. Jos ihminen on noin hullu jo ekoilla treffeillä, niin ei kiitos:)
Olen siis mies ja puhun hulluista ämmistä!
Vierailija kirjoitti:
a) Jep naamasta ei nää kuinka läski eukko on muuta kun kaulaheltasta jotain osviittaa. Mutta sillonkin tissit voi olla olemattomat.
b) MIEHELTÄ EI SAA KYSYÄ PITUUTTA!
No minä en kyllä pituutta oikein osaa kuvista arvioida, mutta ei sillä ole väliäkään. Katsos kun minulla ei ole odotuksia saati vaatimuksia miehen pituuden suhteen. Minulle ei ole millään tavalla merkityksellistä se, onko mies 160 vai 200 senttinen, jos hän muuten vaikuttaa kiinnostavalta. Mainittakoon että äärimmäisen harvoin omat mittansa joka paikassa julkituovat miehet ovat osoittautuneet kiinnostaviksi.
Joten ymmärrän hyvin että et katso tarpeelliseksi kertoa pituuttasi esittelytekstissä. En katso sitä tarpeelliseksi itsekään. 😊