Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin nilkat paljaina kouluun. Haluatko kysyä jotain?

T. Vetis
13.02.2017 |

:)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perheesi köyhä? Mä ajattelen aina automaattisesti, että köyhästä perheestä ollaan, jos ei ole säänmukaisia vaatteita varaa hankkia. Tuollaiset pienet tossut ja paljaat nilkat tuulessa ja vesikelissä ovat minusta osoitus puuttuvista varusteista eli taloudellisesta puutteesta perheessä. Sääliksi käy aina kun näkee.

Laumasieluisuus on toinen, mikä minulle tulee mieleen. Toivottavasti kyse on varattomuudesta, sillä se on järkeenkäyvempää kuin lauman mukana ilman ajattelua toimiminen.

Vierailija
42/44 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska täällä on lämmin.

Lämmin ulkonako? Maassa on lumi,  meressä jäätä ja vaikka mittari näyttää paria lämpöastetta tuuli on jäätävä. Valitettavasti Helsinki ei sijaitse Keski-Euroopasta vaikka puheista voisi niin kuvitella.

Helsinki? Asun kylläkin Oulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se mielestäsi hyvännäköistä?

Ainakin paremman näköistä, kuin av-mamma kuomissa ja toppahaalarissa. ":)"

Luuletko, että kuomat ovat ainoat kengät joissa ei näy nilkat? ":)"

Tässä on toinen hyvä vaihtoehto kuomien sijaan, jos haluaa pitää nilkat piilossa: https://www.urheilujakone.fi/image_view.php?name=0/laajakuva_sievi_arkt…

Vierailija
44/44 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko perheesi köyhä? Mä ajattelen aina automaattisesti, että köyhästä perheestä ollaan, jos ei ole säänmukaisia vaatteita varaa hankkia. Tuollaiset pienet tossut ja paljaat nilkat tuulessa ja vesikelissä ovat minusta osoitus puuttuvista varusteista eli taloudellisesta puutteesta perheessä. Sääliksi käy aina kun näkee.

Laumasieluisuus on toinen, mikä minulle tulee mieleen. Toivottavasti kyse on varattomuudesta, sillä se on järkeenkäyvempää kuin lauman mukana ilman ajattelua toimiminen.

Ei saa tuomita ulkonäön perusteella.