Millä tuulella puolisosi ja lapsenne ovat olleet tänä aamuna? Iät?
Kommentit (24)
Mies 41v nukkuu vielä.
Koira 10v nukkuu.
Toinen koira 6v nukkuu.
Kolmas koira 5v makoilee pihalla.
Minä 26v, olen herännyt kasilta ja kävin lenkillä. Nyt istun surffailemassa netissä. Mieli paska, mutta niin se on aina (keskivaikea masennus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Mies nousi ennen minua, samoin 16 v lähti ennenkuin heräsin ja 18 v vielä nukkuu.
Itse olen aamiaisella nyt. Tämä on parasta, kun lapset kasvavat: saa olla aamiaisella yksin!
Miksi tässä on alapeukku? :D
Ohis.
Ok, sun mielestä on parasta nauttia aamiainen yksin. Mitä mieltä muut perheenjäsenet on? Miksi et herätä 18-vuotiasta yhteiselle aamiaiselle? Mä arvostan yhteisöllisyyttä perheen sisällä ja yhteisiä aamiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Mies nousi ennen minua, samoin 16 v lähti ennenkuin heräsin ja 18 v vielä nukkuu.
Itse olen aamiaisella nyt. Tämä on parasta, kun lapset kasvavat: saa olla aamiaisella yksin!
Miksi tässä on alapeukku? :D
Ohis.
Ok, sun mielestä on parasta nauttia aamiainen yksin. Mitä mieltä muut perheenjäsenet on? Miksi et herätä 18-vuotiasta yhteiselle aamiaiselle? Mä arvostan yhteisöllisyyttä perheen sisällä ja yhteisiä aamiaisia.
Joo 18 vuotias varmasti hehkuu innosta kun saisi kerrankin nukkuapitkään mut äiti haluaakin syödä aamiaista yhdessä ja keskustella! Pliis älä herätä sitä.
Lepäilin aamulla sängyssä, kun lapset 6 ja 9 sekä mies heräsivät. Olen kipeänä. Lapset oli hyvällä tuulella, vanhempi valitteli väsymystä, mutta onneksi oli 9:n aamu ja ei ollut aamulla kiirettä. Aamuväsymys ja kiire ei sovi yhteen.