Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä jos työ ei maistu, ei ole varaa irtisanoutua.

Vierailija
13.02.2017 |

teen jopa tällä hetkellä osa-aikatöitä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit ei auta. Prinsessa menee nyt töihin vain.

Vierailija
2/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku mielisairaus? Hanki hullun paperit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on tällä hetkellä tärkeämpää, epämielekäs työ vai sen avulla ylläpitämäsi elintaso?

Vierailija
4/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumpi on tällä hetkellä tärkeämpää, epämielekäs työ vai sen avulla ylläpitämäsi elintaso?

mulla on lapsia, en voi tuosta noin vaan mennä karenssille. Emme tulisi toimeen. Lisäksi asuntolainaa.

ap

Vierailija
5/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta sit töissä että sä valitsit olla irtisanoutumatta ja olet valinnut olla töissä. Sun työsdäviihtyvyyteen on. Yksi este - sinä itse

Vierailija
6/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta sit töissä että sä valitsit olla irtisanoutumatta ja olet valinnut olla töissä. Sun työsdäviihtyvyyteen on. Yksi este - sinä itse

Vierailija
7/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja olen kuntoutustuella tällä hetkellä....silti tuntuu etten jaksa. Kotipäivinä olen vain sohvalla ja netissä.

ap

Vierailija
8/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi duuni.

Vierailija
9/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puret hampaat yhteen.

Vierailija
10/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mulla olisi takaporttina nostaa opintolainaa palkan sijaan, mutta eihän se oikein houkuta. Lisäksi työt on kuin lottovoitto. Mutta puulta ne maistuu, kun ei oikein ole hommia enkä pääse etenemään, en saa lisää vastuuta vaikka olen useasti asiasta pomolle sanonut. Etsin kaikessa hiljaisuudessa uutta työtä. Oikeasti kaipaan vain lomaa töistä että saisi keskittyä kouluun ja lapseen.

Vierailija
11/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kuntoutustuella, voisitko puhua asiasta lääkärille. Et ehkä vielä ole työkuntoinen.

Vierailija
12/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama mutta kehitän työpäivän ajaksi aina itselle mielekästä aktiviteettia niin tylsäkin työ menee siinä sivussa. En tiedä onko sinulle mahdollista, mutta jos on niin toimii.

Vierailija
13/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ikinä pääse elämässä eteenpäin ilman ponnistelua hankalien hetkien yli

Vierailija
14/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda omaa asennetta tai työpaikkaa.

Vierailija
15/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon monesti yrittänyt vaihtaa asennetta mutta en ole siinä onnistunut. Alun jälkeen työ alkaa taas maistumaan puulta. Opiskelua olen miettinyt mutta ei mikään enää kiinnosta.

ap

Vierailija
16/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ maistuu puulta lähes kaikille, mutta se on vaan jotakin mitä pitää sietää jos ei halua olla sossupummi :/

Vierailija
17/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi, aikuisen elämä ei aina ole niin kivaa. Uusi työpaikka hakuun samalla kun jatkat nykyisessä.

Vierailija
18/18 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta netissä roikkuminen ja sohvalla makoilu! Ei mikään ihme ettei mikään enää kiinnosta kun elää tuollaista elämää!

Ota itseäsi niskasta kiinni ja päätä, ettet ole enää noin veltto. Ulkoile, syö hyvin ja mene sinne töihin, hymyile kaikille ja tee parhaasi. Et ikinä tule menestymään jos vain makaat naama ruudussa voihkien "kun mikään ei kiinnosta..."