mitä tehdä jos työ ei maistu, ei ole varaa irtisanoutua.
Kommentit (18)
Miten olisi joku mielisairaus? Hanki hullun paperit.
kumpi on tällä hetkellä tärkeämpää, epämielekäs työ vai sen avulla ylläpitämäsi elintaso?
Vierailija kirjoitti:
kumpi on tällä hetkellä tärkeämpää, epämielekäs työ vai sen avulla ylläpitämäsi elintaso?
mulla on lapsia, en voi tuosta noin vaan mennä karenssille. Emme tulisi toimeen. Lisäksi asuntolainaa.
ap
Josta sit töissä että sä valitsit olla irtisanoutumatta ja olet valinnut olla töissä. Sun työsdäviihtyvyyteen on. Yksi este - sinä itse
Josta sit töissä että sä valitsit olla irtisanoutumatta ja olet valinnut olla töissä. Sun työsdäviihtyvyyteen on. Yksi este - sinä itse
niin ja olen kuntoutustuella tällä hetkellä....silti tuntuu etten jaksa. Kotipäivinä olen vain sohvalla ja netissä.
ap
Sama täällä. Mulla olisi takaporttina nostaa opintolainaa palkan sijaan, mutta eihän se oikein houkuta. Lisäksi työt on kuin lottovoitto. Mutta puulta ne maistuu, kun ei oikein ole hommia enkä pääse etenemään, en saa lisää vastuuta vaikka olen useasti asiasta pomolle sanonut. Etsin kaikessa hiljaisuudessa uutta työtä. Oikeasti kaipaan vain lomaa töistä että saisi keskittyä kouluun ja lapseen.
Jos olet kuntoutustuella, voisitko puhua asiasta lääkärille. Et ehkä vielä ole työkuntoinen.
Itellä sama mutta kehitän työpäivän ajaksi aina itselle mielekästä aktiviteettia niin tylsäkin työ menee siinä sivussa. En tiedä onko sinulle mahdollista, mutta jos on niin toimii.
Et ikinä pääse elämässä eteenpäin ilman ponnistelua hankalien hetkien yli
Vaihda omaa asennetta tai työpaikkaa.
oon monesti yrittänyt vaihtaa asennetta mutta en ole siinä onnistunut. Alun jälkeen työ alkaa taas maistumaan puulta. Opiskelua olen miettinyt mutta ei mikään enää kiinnosta.
ap
Työ maistuu puulta lähes kaikille, mutta se on vaan jotakin mitä pitää sietää jos ei halua olla sossupummi :/
Kasva aikuiseksi, aikuisen elämä ei aina ole niin kivaa. Uusi työpaikka hakuun samalla kun jatkat nykyisessä.
Lopeta netissä roikkuminen ja sohvalla makoilu! Ei mikään ihme ettei mikään enää kiinnosta kun elää tuollaista elämää!
Ota itseäsi niskasta kiinni ja päätä, ettet ole enää noin veltto. Ulkoile, syö hyvin ja mene sinne töihin, hymyile kaikille ja tee parhaasi. Et ikinä tule menestymään jos vain makaat naama ruudussa voihkien "kun mikään ei kiinnosta..."
No sit ei auta. Prinsessa menee nyt töihin vain.