Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Liisa-mummo hoitaa Selänteiden lapset?

Vierailija
12.02.2017 |

Sitä oon aina ihmetellyt. Kai tuo Sirpakin joutais lapsensa hoitamaan, jos ei käy töissä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vahtiiko Liisa Sirpaa?

Vierailija
2/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai niitä hoida yhtään sen enempää kuin Sirpakaan. Kai sitä mielellään olisi _poikansa ja lastenlastensa_ luona vieläpä noissa puitteissa ja auttelisi siinä sivussa kuin kuka tahansa perheenjäsen...onpa _tosi kummallista_ juu...

Hanki oma elämä niin voit lakata kyttäämästä ja miettimästä muiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkä jäkä. Ei kai ne enää mitään hoitoa tarvitse, paitsi se pikkulikka. Anna nyt vaan Sirpan elää elämäänsä ihan rauhassa. Liisa haluaa olla lasten seurassa, mitä sinä maan matonen sitä analysoit??

Minäkin pidän huolta ja pyydän luokseni lapsenlapsia, ja äiti saa mennä minne tykkää silloin, vaikka ei haluaiskaan tai miten vain.

Hävetkää, inhottavaa luettavaa oli tuo Selänteiden solvaamisketju! Ennen vanhaan kateelliset jupisivat omissa oloissaan ja tekivät salaa jotain valituksia, mutta nyt rellestetään somessa anonyyminä tuntemattomien ihmisten elämää rääppimässä.

Vierailija
4/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin hoitaa?

Hänhän asuu Suomessa ja perhe USA:ssa.

Ootte te kyllä pimeitä. Eipä tiennyt Sirpa millaisen sopan aloitti lausunnoillaam äideistä.

Vierailija
5/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa haluaa viettää aikaa poikansa perheen kanssa.

Vierailija
6/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin tunteeton ap. Mitä se muiden elämä sun tunteettoman arvostelusi alaisuuteen kuuluu?

Vierailija
7/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäkä jäkä. Ei kai ne enää mitään hoitoa tarvitse, paitsi se pikkulikka. Anna nyt vaan Sirpan elää elämäänsä ihan rauhassa. Liisa haluaa olla lasten seurassa, mitä sinä maan matonen sitä analysoit??

Maan matonen :'D Ei tule meidän maan matosten arvosteleman Heidän Korkeuksiaan, tinaaja-Sirpaa ja "jos vaimo ei anna niin haen muualta"-puolisoaan.

Vierailija
8/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluissa on paljastunut että Liisa mummo viettää pitkiä aikoja Teemun kodissa hoitamassa lapsia. Mä en edes jaksaisi katsoa mun anoppia viikko- tai kuukausitolkulla. Miljoona kertaa olisi helpompaa hoitaa lapset itse kuin olla viinaan menevän anopin seuraneitinä ja kuunnella sen juttuja kuivuvasta vaginasta.

Vierailija
9/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin tunteeton ap. Mitä se muiden elämä sun tunteettoman arvostelusi alaisuuteen kuuluu?

Ei kun mua kiinnostaa Liisan osuus. Ihan kuin se vetelis vieläkin lankoja Teemu-yrityksen kulisseissa.

Vierailija
10/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitolan ohjelman perusteella mummu hoiti läppäriään eikä lapsia.  

Vierailija
11/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastatteluissa on paljastunut että Liisa mummo viettää pitkiä aikoja Teemun kodissa hoitamassa lapsia. Mä en edes jaksaisi katsoa mun anoppia viikko- tai kuukausitolkulla. Miljoona kertaa olisi helpompaa hoitaa lapset itse kuin olla viinaan menevän anopin seuraneitinä ja kuunnella sen juttuja kuivuvasta vaginasta.

Ja sitten Sirpalla on pokkaa lytätä naiset jotka käyvät töissä. Hohhoijaa. Mitä se itse on sitten tehnyt kaikki päivät kun anoppi hoitaa lapsetkin?

Vierailija
12/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän huolta ja pyydän luokseni lapsenlapsia, ja äiti saa mennä minne tykkää silloin, vaikka ei haluaiskaan tai miten vain.

Hävetkää, inhottavaa luettavaa oli tuo Selänteiden solvaamisketju! Ennen vanhaan kateelliset jupisivat omissa oloissaan ja tekivät salaa jotain valituksia, mutta nyt rellestetään somessa anonyyminä tuntemattomien ihmisten elämää rääppimässä.

Tuntemattomien?

Vierailija
13/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitolan ohjelman perusteella mummu hoiti läppäriään eikä lapsia.  

Ja hukkas Veerankin. Tätä yritin nimenomaan sanoa. Että miksi ottaa joku anoppi lapsia hoitamaan, jos itse hoitaa lapset paremmin?

Vierailija
14/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka lässytätte täällä kaikkea läpändeerusta, oletteko lukeneet sen Liisa-äidin haastattelun, oliko se nyt Kotiliedessä vai missä? Ilmestyi samoihin aikoihin kun Teemun isä avautui Seiskassa "isyydestään".

Tuli vaan mieleen että voiko joku olla niin ovela että tietentahtoen hommasi kilttimiehen valmentajaksi ja koti-isäksi, mutta huippukiekkoilijan geenit pojille pettämällä? Eli oliko suunniteltu juttu vai vaan sähläystä?

Vierailija
15/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon yhtäläisyyksiä isällä ja pojalla ulkonäössä.