millaisia tatuointeja ja lävistyksiä teiltä löytyy?
itselläni on nilkassa Pikku Myy ja olkapäässä sydämmen mallisia kirsikoita (tytär on Kirsikka :) ). molemmissa korvissa on yhdet normireiät ja lisäksi toisessa korvassa Helix (rustolävistys).
Kommentit (13)
Miksi annoit noin tunnistettavat merkit? Haluat kertoa tutuillesi AV-harrastuksestasi?
Korvissa tavalliset lävistykset, ei tatuointeja tai muita lävistyksiä
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit noin tunnistettavat merkit? Haluat kertoa tutuillesi AV-harrastuksestasi?
miksi se minua haittaisi, jos joku tunnistaa? .D olenhan vastannut lapsen nimi-ketjuihinkin !
ap
Olka/lapa, leijona, jolla on siivet, n. 10cm korkea. Ollut jo, hmm, kohta 27v, silloin ei naisilla paljon tatskoja ollut, kun sen otin. Toisessa korvanlehdessä neljä nappia, toisessa yksi rengas. Ikää 47v. Huvittava tilanne kerran uimahallissa, kun tatska oli uusi..eräs nainen katsoi ja katsoi kuvaani, ja kysyi vihdoin, että "saako sitä silittää?" Juu, silitä vaan, varo, ettei pure sua..
Korvikset ja yksi tatska vasemmassa käsivarressa, lintu-aiheinen
Normikorvakorut ja yksi rustolävistys. Toisessakin korvassa rustolävistys oli, mutta se lähti parantumaan niin vinoon ettei siihen korua saanut.. Annoin kasvaa umpeen. Yhtään tatuointia ei ole, sillä ihoni on superarpeutuvaa, eikä tatska luultavasti näyttäisi hyvältä.
Korvissa venytykset, olisiko ollut 6 mm eli hyvin maltilliset. Venytysten lisäksi oikeassa korvassa yksi ja vasemmassa kaksi "normikorvista". Lisäksi oikeassa korvassa minulla on tragus (korvakäytävän "edessä" olevassa nipukassa).
Näiden lisäksi minulla on kielilävistys ja molemmissa nänneissä korut. Tatuointeja ei ole.
Neula lävisti minua monta kertaa, kun ommeltiin väliliha sen leikkaamisen jälkeen. Luomen poistosta jäi myös muutaman tikin arpi.
Mä olen varmaan jäänyt jostain hyvin olennaisesti paitsi kun minulla ei ole ainoatakaan lävistyst, Ei siis edes korvakoru(j)a saati tatuointeja.
Dahlia bites lävistykset ja muerte nainen reidessä
Jotain parikymmentä tatskaa. Pari käärmettä, kissa, kukkia, geometrisiä kuvioita, Alphonse Muchan naiskuva, lohikäärme ja semmostä sälää.
Vasemmassa kyynärvarressa on pimeän piirto-tatska.
Mitään lävistyksiä ei ole, ei edes korvissa.