Mies kielsi laittamasta facebookiin lomakuvaa, jossa olen rannalla bikineiden yläosa ja minihame päällä
Kuva ei ole mitenkään siveetön eikä siinä näy mitään nännejä tai alapäätä ja hamekin ylettää vähän alle polven. On vaan onnistunut kuva, kerrankin. Harmittaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Joku mies alapeukuttelee. Tiedoks miehille että naisella on päätäntävalta omasta kropastaan ja kuvistaan :D
Toki on oikeus pahoittaa toisen mieltä, jos sen kuvan "julkaiseminen" on itselle niin tärkeää.
Onko siinä järkeä, se on sitten toinen asia.
Kielsi? Mitä olisi seurannut, jos et olisi totellut hänen kieltoaan, eli mikä olisi ollut ns. rangaistus?
Miksihän usein kuulee "mies kielsi", mutta harvemmin "vaimo kielsi" tai "tyttöystävä kielsi"?
Vierailija kirjoitti:
Joku mies alapeukuttelee. Tiedoks miehille että naisella on päätäntävalta omasta kropastaan ja kuvistaan :D
HAHHAAHAA. Musliminaisella ei ole mitään oikeuksia, ellei miehensä käske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mies on "tumma" mutta kyllä suomalaisissakin on tällaisia että turha yleistää.
Ap
Mäkin olen "tumma", mutta mun vaimo saa jakaa itsestään millaisia kuvia haluaa. Älä sinäkään yleistä! M29 ja latino
latino. Muahhahhaa!
Niin? M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Kielsi? Mitä olisi seurannut, jos et olisi totellut hänen kieltoaan, eli mikä olisi ollut ns. rangaistus?
Miksihän usein kuulee "mies kielsi", mutta harvemmin "vaimo kielsi" tai "tyttöystävä kielsi"?
Ainahan ne vaimot ja tyttöystävät kieltää kaiken! Miljoona aloitusta täälläkin tällä viikolla...
Mun mies yritti kieltää minua lähtemästä kesällä ulos ihan asiallisessa kesämekossa. Muut miehet kuulemma kuolaisivat liikaa. Oli sen jälkeen ex-mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olessa tulee kysyä puolison mielipidettä puolin ja toisin. Mieheni ei halua että laitan mitään omia kuvia Facebookiin vaikka olisin pukeutunut siveellisesti. Tiesin tämän ennen kun menimme naimisiin joten turha valittaa näin jälkikäteen.
No ei todellakaan tarvitse kysyä kuvien laittamisesta jos mies ei kuvissa ole. Silloin toki on kohteliasta kysyä että sopiiko jos laittaa kuvan vaikkapa Faceen.
Oma mieheni olisi naurannut itseänsä tärviölle jos olisin kysynyt että sopiiko että laitan oman vauvakuvani Faceen :D
Ei tietysti ole pakko kysyä mutta siitä kysymättömyydestä seuraa yleensä ero.
Joo, ehkä sun kohdallasi kun teet kuten miehesi käskee.
Oikeasti, ei minun miestäni kiinnosta tippaakaan nettiin laitettavat kuvat kunhan ne eivät ole alastonkuvia tai sellaisia kuvia joissa hän itse on.
Siinä vaiheessa kun mies alkaisi inistä asiasta niin voin taata ja vannoa että ero tulisi mutta minun toimestani.
Parempi foto onkin se missä ne muut naiset ovat miehesi kimpussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne vaimot ja tyttöystävät kieltää kaiken! Miljoona aloitusta täälläkin tällä viikolla...
Googlaustesti:
"mies kielsi minua": Noin 122 tulosta
"vaimo kielsi minua": 9 tulosta
"mies kielsi mua": Noin 72 tulosta
"vaimo kielsi mua": 7 tulosta
"mieheni kielsi mua": 2 tulosta
"vaimoni kielsi mua": ei tuloksia
"mieheni kielsi minua": Noin 80 tulosta
"vaimoni kielsi minua": Noin 9 tulosta
"poikaystävä kielsi minua": 5 tulosta
"tyttöystävä kielsi minua": ei tuloksia
"poikaystäväni kielsi minua": 8 tulosta
"tyttöystäväni kielsi minua": 1 tulosta
Niin no minä en näe muutenkaan järkeä laittaa tuollaisia kuvia Facebookiin. Miksei voi olla vaatteet päällä? Kenen silmille haluat sen kuvan? Etkö saa riittävästi iloa siitä kuvasta, jos et näytä sitä kaikelle kansalle? Halvan oloisia ovat he, jotka paljasta pintaa esittelevät. Mikäs siinä, jos olit rannalla kuvaa otettaessa, sinne tuo asu on omiaan. Mutta Facebookiin laitettuna se asu on ihmisten kotona ja työpaikoilla.
En huolisi miestä, joka ei antaisi minun laittaa tuollaista kuvaa Faceen. En laittaisi mistään hinnasta, mutta haluan, että minulla olisi oikeus siihen niin halutessani.
Mutten myöskään huolisi naista, jolla ei olisi sen vertaa älliä päässä, että ymmärtäisi olla laittamatta tuollaisen kuvan. Sen näkevät työkaverit, työnantajat, kaverit, kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaustesti:
"mies kielsi minua": Noin 122 tulosta
"vaimo kielsi minua": 9 tulosta"mies kielsi mua": Noin 72 tulosta
"vaimo kielsi mua": 7 tulosta"mieheni kielsi mua": 2 tulosta
"vaimoni kielsi mua": ei tuloksia"mieheni kielsi minua": Noin 80 tulosta
"vaimoni kielsi minua": Noin 9 tulosta"poikaystävä kielsi minua": 5 tulosta
"tyttöystävä kielsi minua": ei tuloksia"poikaystäväni kielsi minua": 8 tulosta
"tyttöystäväni kielsi minua": 1 tulosta
Ehkäpä miehet eivät valita netissä niin kuin naiset...
latino. Muahhahhaa!