Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät neuvojen/palvelusten tuputtajat

Vierailija
12.02.2017 |

Tuli tuosta palveluiden vonkaajista mieleen monta tilannetta, joissa neuvoja tai palveluksia tullaan tuputtamaan pyytämättä.
Kertokaapa teidän kokemuksia tilanteista :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veljen vaimo. Hän on hortonomi ammatiltaan ja mielellään haluaa jakaa tietoaan alalta. Kertoo aina käydessään, mitä meidän pihassa on pielessä ja mitä pitäisi tehdä. Siis omenapuut pitäisi leikata paremmin, kukkapenkit pitäisi nostaa ylös, perata ja perustaa uudelleen, nurmikko ilmastoida, vaahteran paikalle kannattaisi laittaa kuusi kasvamaan jnejne.

Sitten loukkaantuu verisesti kun emme arvosta hänen neuvojaan ja tee kuten hän neuvoo. Olen kertonut, ettei meillä ole oikein mielenkiintoa puutarhahommiin ja paljon muita harrastuksia kyllä on. Tuhahtelee närkästyneenä aina käydessään ja muistuttaa mitä on meille neuvonut.

Vierailija
2/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun vanha täti oli kampaaja. Ottaa usein kylään sukulaisten lapsia, on itse lapseton. Sitten saattaa järjestää yllätykseksi, kysymättä kampaajahemmottelutuokion. Minunkin siskoni tuli tädiltä kotiin 10-vuotiaana,itku kurkussa, polkkatukassa, kun oli mennyt sinne lettipäisenä. Tädin mielestä hänelle sopii lyhyt tukka niin paljon paremmin. Piste.

kyllä hän tietää tällä työkokemuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on autokauppias, eikä taida mennä kovin hyvin. Ottaa henkilökohtaisena loukkauksena,jos joku ystäväpiirissämme ostaa auton muualta kuin hänen liikkeestä. Ahdistavaa 😥

Vierailija
4/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän vähän ohi... Kun esikoiseni oli pieni, hänellä oli hyvin kuiva atooppinen iho. Talvella iho reagoi voimakkaasti lämpötilan muutoksiin. Kerran oltiin vaunulenkillä ja mentiin kauppaan. Lapsen posket helottivat kirkkaan punaisina. Silloin tuli vanhempi besserwisser mies ja alkoi valistaa minua: punaiset posket ovat usein merkki sydämen toimintahäiriöistä ja minun tulisi viipymättä varata aika kardiologille että lapseni saa apua. Nuori äiti olin, enkä uskaltanut sanoa vastaan ja kuuntelin ahdistuneena tuon tuntemattoman paasausta keskellä Anttilaa. Vieläkin ahdistaa.

Vierailija
5/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko. Joka asiaan löytyy kommentti, vaikka suurimpaan osaan ei löydy tietoa tai taitoa. Kommentoi mm. ammattiini ja alan ammattitaitoa vaativiin töihin liittyviä asioita kuin tietäisi niistä enemmän kuin minä, puhuu sujuvasti puuta heinää, on todella ylimielinen ja käyttäytyy alentuvasti... Väsyttävä persoona kaiken kaikkiaan. Sääli, sillä hänellä on oikeasti muutamasta asiasta paljon kokemusta ja tietoa, mutta ei hirveästi tee mieli häntä niissä konsultoida, kun käytös olisi väheksyvää ja korostetun ylimielistä.

Vierailija
6/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parturi-kampaajakaverini aina haukkui kaikkea mitä tein hiuksilleni. Milloin minulla oli väärä harja, väärä kiharrustapa, väärä shampoomerkki.. Yleinen kysymys oli myös "miksi teet noin kun sun hiuksista tulee ihan hirveet noin". No, mun hiuksia on kyllä usein kehuttu. Mutta kun tämän kaverin mielestä myös kaikki muut hiusväritkin kuin vaalea olivat hirveitä. Hiuksia olisi hänen mielestään pitänyt aina myös tupeerata paljon (mikä sai kaikkien hiukset näyttämään ihan suoraan jostain 80-luvulta). Kaupungilla ollessamme hän valittaa, kuinka vastaantulijat eivät ole laittaneet hiuksiaan. :D Nykyään hän ei enää ole onneksi neuvonut niin usein.

Vierailija
7/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa ompelija valittivat, kuinka heitä hyväksikäytetään, mulla on toisenlainen kokemus. Sukulainen, joka on ompelija haluaa antaa aina lahjaksi sukulaisille jotain työtään. Kiva idea, jos saisi itse valita mitä saa. Vaan ei! Hän ilmoitti antavansa minulle lahjaksi morsiuspuvun ompelun ja kertoi millaista kangasta ja kuinka paljon pitää sitä varten käydä ostamassa. Minulla oli jo katsottuna valmiiksi mekko eräästä kaupasta. Tästä meinasi tulla ihan hirveä konflikti, kun kaikki suvun matriarkat olivat sitä mieltä, että minun pitää ottaa häneltä puku. En suostunut, vaikka tiukkaa teki. Vieläkin saan kymmenen vuoden jälkeen välillä kuulla, että olisin saanut niin paljon paremman puvun häneltä.

Vierailija
8/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on hurahtanut johonkin kasvohoitolaitteeseen ja sitä maahan tuovaan verkostomarkkinointifirmaan. On suorastaan loukkaantunut kun en maksa laitteesta ja rasvoista älyttömiä summia enkä suostu edes demohoitoon. Maksan mieluummin jollekin jolla on oikea koulutus eikä puolen päivän kurssia jollain hiomakoneella

Toinen tuputtaja on lähäri. Hänellä on valmis diagnoosi ihan kaikkeen pyytämättä tai edes kysymättä

Vierailija
9/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kummin sisko.( Ei sentään kummin kaiman sisko 😆 ) meillä on paino-ongelmia perheessä ja nyt on tehty pitkään työtä, että painokäyrät saadaan asettumaan. Hän on perhetuttu ja asuu lähellä. Tulee usein käymään ilmoittamatta, jo silloin kun me vanhemmat ollaan vielä töissä ja vain lapset on koulun jälkeen kotona. Mielestään auttaa meitä ja kokkailee kummallisia, rasvaa tirskuvia keitoksia sitten päivällistä varten. Kaikessa mitä hän tekee on runsaasti voita, kermaa ja rasvaista lihaa. Kasviksina ehkä pari porkkanaa. Hän tuo ainekset mukanaan, kun ei meidän kaapeissa ole "mitään" syötävää. On, mutta ei nuita aineksia. Meillä ei kenenkään kärsisi syödä tuollaista, mutta hän ei usko.

Vierailija
10/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan