Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kouvolalaiset kehtaa asua Kouvolassa?

Vierailija
11.02.2017 |

Minä ainakin muuttaisin heti pois.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ahdistavampaa kylää saa hakea.

Vierailija
2/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja te olette oikeassa, koska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä on kouvolassa asunut? Jos ette niin älkää huudelko jos ette totuutta tiedä

Vierailija
4/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä on kouvolassa asunut? Jos ette niin älkää huudelko jos ette totuutta tiedä

Olen asunut Kouvolassa ja sen takia voin sanoa, että ahdistavampaa kylää saa hakea ja pitkään täältä Suomesta. Onneksi olen muuttanut pois.

Vierailija
5/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola on täynnä paskajauhajia. Se o hyvä kerrot jollekki jonkun jutun ja hupsis keikkaa kaveri vähä muokkaa sitä juttua omaks eduksee ja kertoo kolmannelle jne.. ja hupsis keikkaa koko juttu muokattu iha toiseks ja sen takia oma maine pilalla. Mut sen päätöksen tein tänään etten enää ikinä hommaa kaveria. Ne on ihan turhia. Eipä tule ongelmia!!

Vierailija
6/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä, valittajat. Kouvola on ihan yhtä hyvä kuin muutkin paikat.

-ei Kouvolasta

Vierailija
7/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Kouvolassa ja sen takia voin sanoa, että ahdistavampaa kylää saa hakea ja pitkään täältä Suomesta. Onneksi olen muuttanut pois.

Perustelut uupuu.

Vierailija
8/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä tehtailee? :D Ihme traumoja vissiin? :D Kouvolan on kiva kaupunki, t. mimmi Kouvolasta

Vierailija
9/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola kuuluu yhtälailla valittajia, raiskaajia, juoruämmiä, murhaajia, koulukiusaajia, kaikenlaisia ihmisiä... Kouvola on yksi osa koko suomesta ja kaikki löytyvät jopa sieltä missä asutte... Älkää unohtako avmammoja ne ovat pahoja nettijuoruiluja pitää kaikki juorut kertoo nettiin ja ei paljasteta kaikkia... Ettei aviomies tunnista kirjoitustyylistäni että vaimo valittaa kuin pieni penis sillä hiton sialla on!

Vierailija
10/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä tehtailee? :D Ihme traumoja vissiin? :D Kouvolan on kiva kaupunki, t. mimmi Kouvolasta

Eikö olekin kiva paikka? Mutta kun nää nyt luulevat tietävänsä kaikenlaista... Ihan kuin ei missää muualla ei ole huono olla ja ahdistaa :)