Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitio ihmisistä, onko teille käynyt näin?

Vierailija
11.02.2017 |

Minulle on todistettavasti monesti käynyt näin; minulla on ollut alku intuitioni jostain ihmisestä ja en ole pitänyt ko. ihmisestä. Sitten olen kuitenkin tutustunut paremmin henkilöön ja ajatellut, että olen "tuominnut" ihmisen turhaan. Kunnes esim. 10v. myöhemmin huomaankin, että henkilö oli juuri sellainen, kuin alunperin luulin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Yleensä ensivaikutelma kertoo aika paljon. Ihmisestä alkaa tykätä kun sen kanssa viettää aikaa mutta se johtuu siitä että muutut samankaltaiseksi. Sitten myöhemmin muutut taas hyvään suntaan ja se ihminen alkaa tuntua ihan siltä mikä se oikeastikkin on. Kehon kyky kopioda ympäristöä on mahtava. Se vaan ei tee rajaa ketä se kopsaa.

Minulla meni itsetunto moneksi vuodeksi tällaisten takia.

Vierailija
2/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmaan on, että ihminen muuttuu samankaltaisiksi niiden kanssa, joiden kanssa viettää aikaa. T; ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Erään henkilön kanssa kävi noin, ja ajattelin ensin että "Enhän minä voi tuomita häntä kun en edes tunne. Voin vaikka vahingossa vain projisoida häneen oman mielen sisältöä, ja hän onkin oikeasti kiva. Täytyy kai antaa mahdollisuus." Voi h*lvetti kuinka jouduinkaan katumaan tutustumista!

Vierailija
4/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa. Intuitioon ei kannata luottaa sokeasti.

Vierailija
5/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta, sillä minähän ihastuin ihmiseen josta ajattelin ensin ettei me tulla ikinä toimeen. Josko hän onki oikeasti juuri sellainen mitä ensin ajattelin. Yksi asia on jo paljastunut olevan niin niin kuin ensin ajattelin, mutta se ei ole se pahin asia. Ei siis kunnolla tunneta.

Vierailija
6/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole intuitiota ihmisistä vaan heidän käytöksensä perusteella muodostan kuvan, olen melko avoin ja luottavainen vaikka joutunut pettymään usein kun pääsee tutustumaan pinnan alle ja siihen oikeaan ihmiseen kuoren alla. Kerran sattui kuitenkin sellaista että näin eräästä juuri tapaamastani henkilöstä unta jossa tämä oli noita-akka ja lenteli luudalla ja nauroi ilkeästi ja osoitti sormella minua. Tuntui oudolta miksi näin henkilöstä joka vaikutti hyvinkin herttaiselta tuollaisen unen. Tämä henkilö oli oikeastikin mukava ihminen mutta jonkun ajan kuluttua sattui pieni konflikti välillämme ja hän moitti minua eräästä asiasta. Välimme palautuivat kuntoon eikä tapaus ollut mikään suuri tai vakava asia, silloin vain minulle epämiellyttävä tilanne.

Vierailija
7/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelma tuntuu usein olevan totta. Se on sitten eri asia haluaako nähdä asiat niin kuin intuition mukaan ne ovat, vai yrittääkö kääntää ne mieleisekseen.

Vierailija
8/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee lähes kaikista tapaamistani ihmisistä jonkinlainen intuitio, ja useimmiten se on osoittautunutkin oikeaksi. Muutaman kerran olen itseäni epäillyt ka yrittänyt antaa henkilölle mahiksen, koska en halua olla suppea ja tuomitseva. Kuitenkin ajan myötä silmät ovat auenneet, ja kun aikaa on kulunut riittävästi, sitä alkaa ihmetellä että miten mä saatoin pitää häntä ystävänäni? Niin selkeästi outo/ilkeä/pahansuopa ihminen! Luottakaa ihmiset vaistoonne!!!

Vierailija
9/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä mä näen heti päältä päin minkälainen ihminen on( ja siis tää pätee tietty muuallekin).

Yks nainen tuntuu epämiellyttävälle ja vältän sitä.

Eräs toinen tuntui herttaiselle ja niinhän se onkin.

Ja vielä eräs huokuu negatiivisuutta metrien päähän ja siitä ihmisestä tulee paha olo.

Vierailija
10/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sellainen, että minulle tulee jokaisesta ihmisestä ensitapaamisella joku kuva intuition perusteella. Mutta en aina ole luottanut siihen. Ap

Vierailija
11/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerran eräs oli murhaaja.

Vierailija
12/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensivaikutelma tuntuu usein olevan totta. Se on sitten eri asia haluaako nähdä asiat niin kuin intuition mukaan ne ovat, vai yrittääkö kääntää ne mieleisekseen.

Ensivaikutelma on usein "totta", koska aivot vahvistaa positiivisia olettamuksia ja vähättelee negatiivisia. Jos ensivaikutelmasi mukaan joku on mulkku, niin todennäköisesti teet pienimmästäkin huonosta asiasta "kärpäsestä härkäsen" mutta ohitat sujuvasti kaikki mahdolliset kivat ja mukavat asiat.

Vierailija
13/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sellainen, että minulle tulee jokaisesta ihmisestä ensitapaamisella joku kuva intuition perusteella. Mutta en aina ole luottanut siihen. Ap

Ei se ole mitään "intuitiota", vaan ihan jokainen ihminen luo muutamien ensimmäisten sekuntien aikana jokaisesta kohtaamastaan henkilöstä jonkinlaisen kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi