Naisystävä toivoo yksinpuolista suuseksiä
Naisystäväni ei halua antaa minulle suuseksiä, koska sanoo leukojensa väsyvän. Silti hän pyytää jatkuvasti sitä minulta. Onko tämä reilua? Voinko kieltäytyä tasa-arvon nimissä?
Kommentit (21)
On reilua. Miehen on fysiologisesti helpompi antaa naiselle suuseksiä kuin naisen miehelle.
Voit kieltäytyä ihan vaan itsesi nimissä, kenenkään ei pidä tehdä seksissä mitään mitä ei halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
On reilua. Miehen on fysiologisesti helpompi antaa naiselle suuseksiä kuin naisen miehelle.
En kyllä ole samaa mieltä.
t. Bi-nainen
No ei ketään voi painostaa tekemään asioita joita ei halua. Tietty on ikävää, jos vain toinen tekee toiselle.
Itse naisena en halua vastaanottaa suuseksiä, mutta voin sitä miehelle silti antaa. Ei ole mielestäni epätasa-arvoista.
Tarja petti Mauria yöristeilyllö Pertin kaverin kanssa
Onko naiselle suuseksin antaminen sinusta mukavaa vai vastenmielistä? Nautitko siitä kun voit tuottaa toiselle nautintoa? Oletko oikeasti kysynyt miksei nainen halua antaa sinulle suuseksiä? Entä jos nainen ei vaan kehtaa sanoa oikeaa syytä? Toisaalta en minäkään suostuisi mihinkään suihinottomaratoniin, vaan minusta on mukava hyväillä miehistä elintä vain esileikkinä. Minulla myös puutuu leuat todella herkästi, mutta minulla onkin joku rakenteellinen vika leuoissa, jokin purentahäiriö.
Sinun ei tarvitse tehdä seksissä mitään mitä et halua.
No voihan nainen antaa suuseksiä muutenkin kuin ahmimalla kalua suuhun eestaas kokonaan puolisen tuntia...
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tarvitse tehdä seksissä mitään mitä et halua.
Hyvä seksikumppani haluaa tehdä toisen mieliksi myös sellaisia juttuja, jotka eivät ole omia suosikkeja.
Vaimoni ei halua olla antava osapuoli, nuolla kyllä antaa mielellään. En vaan tiedä miten toimia kun siellä on kaikenlaisia lirputtimia, sekamelska suorastaan. Nuolen sitten kuin mikäkin ja vaimo huutaa "Ei siitä, ei siitä!"
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei halua olla antava osapuoli, nuolla kyllä antaa mielellään. En vaan tiedä miten toimia kun siellä on kaikenlaisia lirputtimia, sekamelska suorastaan. Nuolen sitten kuin mikäkin ja vaimo huutaa "Ei siitä, ei siitä!"
😅 Ihana
Vierailija kirjoitti:
Nyhtövittu?
Naiset alistaa miehiä. Siitähän ei puhuta hys hys...
Vierailija kirjoitti:
Pese se juustokullisi
Totta kai pesen.
Vierailija kirjoitti:
Leukojen väsymiseen auttaa, kun neuvot naistasi suihinottaessa kääntämään huulensa hampaiden purupintojen päälle. Näin ei tartte hampaiden varomiseksi jännittää suuta niin auki...
Ja mitä pimpin lirputteluun tulee, niin
googleta vaikka Cunnilingus tutorial ja opi. Tuossa kun opettelet taitavaksi, niin voit itse pihdata suuseksiä kun haluat käyttää seksiä vallan välineenä.. ;)
Ei ole reilua.