Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies näyttää hyvin vahvasti minulta??

Vierailija
11.02.2017 |

Asumme samassa pikkukaupungissa, kumpikaan ei ole kuitenkin alkujaan kotoisin täältä (sen verran tiedän). Itse olen naispuolinen.

Mies on minua 5 vuotta vanhempi, mutta näyttää siltä kuin voisi olla isoveljeni. Meillä on samanlaiset (siis väri ja rakenne) hiukset, silmät, poskipäät, huulet yms. Lisäksi mies muistuttaa vielä enemmän 2 vuotta nuorempaa pikkuveljeäni, sekä isääni (mm. ihonsävy, nenä, kulmakarvat, leuka jne.), jota en tunne kovinkaan hyvin. Isäni on äitiäni 19v. vanhempi ja en tiedä hänen menneisyydestään kovinkaan paljon.

Mietin vain, että mistä tämä johtuu. En ole koskaan ennen nähnyt ihmistä joka muistuttaisi minun perhettäni niin paljon. Mietin välillä, että onkohan kyseessä jokin kadonnut puoliveli, mutta hyvin epätodennäköistä saippuasarja-kamaa. Olisiko siis muita selityksiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtovaa! Sun on nyt vaan pakko alkaa juttusille sen kanssa. Tod.näk. olette sukulaisia.

Vierailija
2/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun isälläs kuitenkin on enemmänkin lapsia. Tai oisitteko serkkuja? Mä oon nyt vanhemmiten alkanut näyttää enemmän ja enemmän isoveljeltäni ja miespuoliselta viisi vuotta nuoremmalta serkultani. Oon siis kolmekymppinen nainen. :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolle ei voi mitään. Isäsi on heittänyt siementä sinne ja tänne. Tosin voi se olla sattumaakin, itsekin huomasin että eräs julkkis mies muistuttaa jostain kuvakulmasta vähän minua, tosin ei kaikista , eikkä siis olla sukua mitenkään, oon nainen.

Vierailija
4/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun serkut ei yksikään muistuta mua ollenkaan. Tosin tähän liittyykin epäily ukkinin isydestä, josta kukaan ei puhu.

Vierailija
5/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aikoinaan, et mun silloisen työkaverin miesystävä vois olla vaikka veljeni. Nyt hän on DNA-sukututkimusohjelmassa 2.-3. serkkuni. Yhteyttä ei oo löytynyt, mut löytynee piakkoin.

Vierailija
6/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla sisarus :) itsellänikin on useamman naisen kanssa lapsi ja kylläpä ovat samaa näköä.. :))

Mulla on käynyt myös tämmönen, et huomasin kerran naisen, joka kävelee aivan kuten äitini, ulkonäkökin voisi viitata lähisukuun.. olisiko äitini antanut nuorena adoptioon tai luovuttanut munasolujaan.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi