Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko mieluummin syrjäytynyt ja kaunis nainen vai syrjäytynyt ja ruma mies?

Vierailija
11.02.2017 |

Miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt kaunis nainen. Rumat ei naisia saa

Vierailija
2/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt kaunis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kauniilla tai komealla syrjääntyneellä on rumia paremmat mahdollisuudet pärjätä kuin sukupuolesta riippumatta. Ihmisten suhtautuminen on ainakin positiivisempaa, ja se auttaa jo paljon.

Vierailija
4/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä vaiheessa ole väliä – luultavasti sellaiseen tilanteeseen ajautuvatkin ihmiset, joilla ei juuri silmää tai kiinnostusta ulkonäölle ole.

Katkera ruma mies olisi katkera kauniina naisenakin, tuon kaltaiset ongelmat kun syntyvät pään sisällä, vaikka ulkoisiin tekijöihin vika onkin helppo vierittää.

Vierailija
5/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tietysti mieluummin kaunis kuin ruma - idiootti kysymys.

Vierailija
6/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai olisin mieluummin kaunis kuin ruma, jos itse saisin päättää. Lisäksi olen ihan mielellään nainen.

Vierailija
7/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei tietenkään ole mitään merkitystä, mutta olisin tietysti mieluummin kaunis.

Vierailija
8/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt ruma mies, enkä suoraan sanottuna vaihtaisi päivääkään pois.

Vierailija
9/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen helvetin katkera ja syrjäytynyt kauniiksi kehuttu nainen. Vietän vapaa-aikani treenaten hullun lailla ja ryypäten.

Sanoisin jopa että ahdistaa tuplasti enemmän se että potentiaalia voisi olla parisuhteeseen ja seuraelämään mutta haaskaan kaikki mahdollisuuteni katkeruuteen ja masennukseen. Kohta se ulkonäkökin on mennyttä ja käteen jää ainoastaan tuhlatut mahdollisuudet.

Vierailija
10/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietenkin, koska feministinä tiedän, että mies on aina etuoikeutetussa asemassa.

Vierailija
11/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin syrjäytynyt ruma mies, heistä ei oleteta ulkonäön perusteella ilkeästi ettei voi olla ongelmia, jos on kaunis. T. Monipersoonallisuudesta kärsivä kaunis nainen

Vierailija
12/17 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olisin syrjäytynyt ruma mies, heistä ei oleteta ulkonäön perusteella ilkeästi ettei voi olla ongelmia, jos on kaunis. T. Monipersoonallisuudesta kärsivä kaunis nainen

Mutta rumana miehenä et saisi naista mikä on meille miehille aika isokin ongelma

Vierailija
13/17 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjääntynyt komea mies

Vierailija
14/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kaunis nainen. Ruma mies ei saisi naista, oli syrjäytynyt tai kuinka sosiaalinen tahansa

Vierailija
15/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syrjäytynyt ruma mies. syrjäytymistä lukuunottamatta ei ole pahoja ongelmia alkoholismia lukuunottamatta.  Syrjäytynyt kaunis nainen joutuu paljon helpommin hyväksikäytetyksi. eli en ala sukupuolta vaihtamaan

Vierailija
16/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla syrjäytynyt komea mies? Eikö sellaista ole?

Vierailija
17/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hyvin toimeentuleva, erittäin ruma, parisuhteessa onnellisesti elelevä, velaton mies.