Olisitko mieluummin syrjäytynyt ja kaunis nainen vai syrjäytynyt ja ruma mies?
Kommentit (17)
Varmasti kauniilla tai komealla syrjääntyneellä on rumia paremmat mahdollisuudet pärjätä kuin sukupuolesta riippumatta. Ihmisten suhtautuminen on ainakin positiivisempaa, ja se auttaa jo paljon.
Ei siinä vaiheessa ole väliä – luultavasti sellaiseen tilanteeseen ajautuvatkin ihmiset, joilla ei juuri silmää tai kiinnostusta ulkonäölle ole.
Katkera ruma mies olisi katkera kauniina naisenakin, tuon kaltaiset ongelmat kun syntyvät pään sisällä, vaikka ulkoisiin tekijöihin vika onkin helppo vierittää.
Höh, tietysti mieluummin kaunis kuin ruma - idiootti kysymys.
No tottakai olisin mieluummin kaunis kuin ruma, jos itse saisin päättää. Lisäksi olen ihan mielellään nainen.
Ulkonäöllä ei tietenkään ole mitään merkitystä, mutta olisin tietysti mieluummin kaunis.
Olen syrjäytynyt ruma mies, enkä suoraan sanottuna vaihtaisi päivääkään pois.
Minä olen helvetin katkera ja syrjäytynyt kauniiksi kehuttu nainen. Vietän vapaa-aikani treenaten hullun lailla ja ryypäten.
Sanoisin jopa että ahdistaa tuplasti enemmän se että potentiaalia voisi olla parisuhteeseen ja seuraelämään mutta haaskaan kaikki mahdollisuuteni katkeruuteen ja masennukseen. Kohta se ulkonäkökin on mennyttä ja käteen jää ainoastaan tuhlatut mahdollisuudet.
Mies tietenkin, koska feministinä tiedän, että mies on aina etuoikeutetussa asemassa.
Mieluummin olisin syrjäytynyt ruma mies, heistä ei oleteta ulkonäön perusteella ilkeästi ettei voi olla ongelmia, jos on kaunis. T. Monipersoonallisuudesta kärsivä kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olisin syrjäytynyt ruma mies, heistä ei oleteta ulkonäön perusteella ilkeästi ettei voi olla ongelmia, jos on kaunis. T. Monipersoonallisuudesta kärsivä kaunis nainen
Mutta rumana miehenä et saisi naista mikä on meille miehille aika isokin ongelma
Mielummin kaunis nainen. Ruma mies ei saisi naista, oli syrjäytynyt tai kuinka sosiaalinen tahansa
olen syrjäytynyt ruma mies. syrjäytymistä lukuunottamatta ei ole pahoja ongelmia alkoholismia lukuunottamatta. Syrjäytynyt kaunis nainen joutuu paljon helpommin hyväksikäytetyksi. eli en ala sukupuolta vaihtamaan
Miksi ei voisi olla syrjäytynyt komea mies? Eikö sellaista ole?
Olen erittäin hyvin toimeentuleva, erittäin ruma, parisuhteessa onnellisesti elelevä, velaton mies.
Syrjäytynyt kaunis nainen. Rumat ei naisia saa