Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään ultran sukupuoliarvio väärässä?

Vierailija
11.02.2017 |

Tätä sanottiin rv 18 että "ehkä tyttö mutta en vannomaan menis" napanuora oli haarojen välissä osittain myös. Onkohan tälläinen arvio ihan yhtä tyhjän kanssa? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Rakenneultra sitten kolmen viikon päästä ehkä varmistaa asian.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien osalta mennyt pieleen :)

Vierailija
2/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin että poika tulee mutta tuli tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien osalta mennyt pieleen :)

Kumpia sinulle veikattiin?

Vierailija
4/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin että poika tulee mutta tuli tyttö.

Millon ultra tehty? Olen ymmärtänyt, että nykyisin laitteet niin tarkkoja, että todella harvoin menee väärin, ainakaan poika "lupaus".

5/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D-ultrassa sanottiin että poika olisi tulossa, tyttö syntyi.

Alapeukkuja satelisi, jos lääkärin nimen tässä mainitsisin. On monien mielestä erehtymätön ultratulkinnoissaan.

Ultra tehtiin sairaalassa ja ihan muista syistä kuin 3D- ja 4D-ultrat yksityisellä. Tutkimuksen jälkeen lääkäri kysyi haluanko tietää sukupuolen.

Vierailija
6/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016 sanottiin, että poika tulossa. 2017 meille syntyi tyttö.

Vierailija
7/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minulla, että ystävälläni arviot meni pieleen.

Vierailija
8/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

3D-ultrassa sanottiin että poika olisi tulossa, tyttö syntyi.

Alapeukkuja satelisi, jos lääkärin nimen tässä mainitsisin. On monien mielestä erehtymätön ultratulkinnoissaan.

Ultra tehtiin sairaalassa ja ihan muista syistä kuin 3D- ja 4D-ultrat yksityisellä. Tutkimuksen jälkeen lääkäri kysyi haluanko tietää sukupuolen.

Mahtaako olla Cacciatore? Mulle hän sanoi katsovansa sukupuolen virtsateiden rakenteesta, ei suinkaan mistään ulokkeista. Että silloin ei arvailla mitään vaan tiedetään.

Minulla kahdeksan lasta, viisi kertaa sukupuoli kerrottu etukäteen ja aina menyt oikein. Viimeinen raskaus oli vuonna 2012, silloin Naistenklinikalla tehtiin ultra rv 14 4d laitteella ja sukupuoli kerrottiin silloin.

Vierailija
9/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2016 sanottiin, että poika tulossa. 2017 meille syntyi tyttö.

Te kellä mennyt sukupuoli arvaus väärin, ainakin noissa missä poika ultrattu, onko ultraaja ollut aika varma asiasta, vai onko sikiö ollut huonossa asennossa, että vehkeet jääneet piiloon. Olen kuullut, että usein on äiti itsekkin vehkeet kuvasta bongannut.

Vierailija
10/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kolme kertaa sanottu oikea sukupuoli kättärillä. Eikä kertaakaan mitään arvailuja vaan fakta.

Vierailija
11/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös rakenneultrassa kätilö sanoi että katsoo virtsateistä, tyttöä arvasi ja tyttö tuli. Eli se vissiin varmin tapa :)

Vierailija
12/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lupailtiin tyttöä, poika tuli. Sama juttu kaverilla. Poikalupauksesta harvoin erehdytään, kun näkyy jotain konkreettista :)

Vierailija
13/13 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sanottiin "ihan varma tyttö, ei voi erehtyä".

Synnärillä sit onniteltiinkin pirteästä pojasta.

Sairaanhoitaja naureskeli, että hänen jokaista tyttöä oli ultrissa sanottu pojiksi, että niin ne vaan yllättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä