Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei nuo nettitreffit naiselle mikään kultakaivos välttämättä ole vaikka niin toitotettu :)

Vierailija
11.02.2017 |

90 ihmistä käyny katsomassa profiiliani, muutama flirtti, muutama kiinnostaisiko alkaa vakituiseen seksisuhteeseen ja kaksi viestiä jossa pelkästään Hei tai moi. Olen ymmärtänyt että viestejä tulisi ovista ja ikkunoista. Tai sitten olen vaaan todella epäkiinnostava :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Miehenä saat olla vaikka vuosia ja ei kukaan käy katsomassa sun profiilia ja et saa yhtään viestiä.

Vierailija
2/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kuvaus on totta, niin vaikutat todellakin olevan naiseksi melko epäkiinnostava. Yleensä naiset saavat ensimmäisen parin viikon aikana sen 100-200 yhteydenottoa. Toki niiden taso vaihtelee, mutta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ollutkaan kysymys miehistä. Vaan siitä miten naisilla sanotaan olevan kamalasti vientiä. Näin ei aina tosiaan ole. Ap

Vierailija
4/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollutkaan kysymys miehistä. Vaan siitä miten naisilla sanotaan olevan kamalasti vientiä. Näin ei aina tosiaan ole. Ap

No jos oletus on se, että pelkästään pillun omistamalla on oikeutettu saamaan sen 200 toinen toistaan mielenkiintoisempaa yhteydenottoa, niin menee pieleen. Kuten miehiäkin, niin myös naisia on eritasoisia.

Mutta kaikki on suhteellista. Miehenä et tosiaan olisi saanut ainuttakaan viestiä, eikä kukaan olisi käynyt katsomassa profiiliasi.

Vierailija
5/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos oletus on se, että pelkästään pillun omistamalla on oikeutettu saamaan sen 200 toinen toistaan mielenkiintoisempaa yhteydenottoa, niin menee pieleen.

Nonhan se aina yleistetään: naiset vaan menee sinne ja valitsee parhaat päältä. Tämä olikin se tarinan surkeampi puoli. Yhtä heikosti menee kun teillä könsikkäillä :) ap

Vierailija
6/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos oletus on se, että pelkästään pillun omistamalla on oikeutettu saamaan sen 200 toinen toistaan mielenkiintoisempaa yhteydenottoa, niin menee pieleen. Kuten miehiäkin, niin myös naisia on eritasoisia.

Mutta kaikki on suhteellista. Miehenä et tosiaan olisi saanut ainuttakaan viestiä, eikä kukaan olisi käynyt katsomassa profiiliasi.

Miksi käänsit tämän nyt niin, ihan kuin ap olisi nyt olettanut olevansa oikeutettu johonkin? Pointtihan oli se, että tätä mantraa hokevat miehet ovat väärässä.

Vierailija
7/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samankaltainen kokemus täällä..

Vierailija
8/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samanlainen kokemus täällä. On varmaan urbaanilegendaa että viestejä tulee satamäärin. Tottakai heti kun luo profiilin, chatti on täynnä viestejä, mutta jos niihin vastaa kokeeksi, ne on kaikki näitä "amerikkalaisia majureita" jotka huomaa uuden profiilin ja syöksyy tekemään tiliä.

Oikeita käyntejä profiilissa ei minulla ollut noinkaan paljon, ja kuukaudessa oikeita yhteydenottoja kuusi, joista yksi tosi nuori kännissä vailla seksiä, ja yksi ei sanonut kuin moi. yksi ei vastannut enää kahden ekan viestin jälkeen. Yksi asui tuhannen kilometrin päässä. Mutta kahden kanssa kävin yksillä treffeillä, ei kuitenkaan sen enempää. Laitoin itse viestin varmaan kymmenille, ja yksi niistä vastasi, lähti kanssani treffeille, ja hänen kanssa aloin seurustella, että minulla kävi tuuri.

N48

Vierailija
9/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? Miehenä saat olla vaikka vuosia ja ei kukaan käy katsomassa sun profiilia ja et saa yhtään viestiä.

Sun kuvan täytyy olla tosi huono, koska kyllä minä kävin katsomassa kaikki yhtään normaalin näköiset profiilit.

Normaalilla tarkoitan että ei puutu hampaita eikä näytä ryypänneeltä, ei linnakundilta eikä 15 vuotta vanhemmalta. Palvelu ehdotteli minulle sähköpostissa eri miehiä, ja klikkailin ne auki ilman kuvaakin, kun olivat oikean ikäisiä ja lähikaupungeista.

Tai sitten asut jossain tosi syrjässä, tai käyttäjänimesi on drpussyrealgood.

Oothan tehnyt profiilin myös kuukausimaksulliseen? maksamalla vähän yleensä saa parempaa palvelua kuin ilmaiseksi.

Vierailija
10/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
11/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vinkuvilla naisilla edes kuvaa profiilissanne? Ja millä saiteilla olette?

Vierailija
12/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
13/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 ihmistä käyny katsomassa profiiliani, muutama flirtti, muutama kiinnostaisiko alkaa vakituiseen seksisuhteeseen ja kaksi viestiä jossa pelkästään Hei tai moi. Olen ymmärtänyt että viestejä tulisi ovista ja ikkunoista. Tai sitten olen vaaan todella epäkiinnostava :D

Olet varmaan myös tyypillinen nettitreffinainen joka ei itse laita viestiä, vaan odottaa sitä miehiltä.

Vierailija
14/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vinkuvilla naisilla edes kuvaa profiilissanne? Ja millä saiteilla olette?

Match, monta hyvää, hymyilevää, nätisti meikattua kasvokuvaa, pitkä tuuhea tukka, profiilissa tekstiä, olen ikäisekseni sopusuhtaisen kokoinen ja muotoinen, koulutettu, töissä, omillani toimeen tuleva, tykkään pukeutua naisellisesti.

Vain tuo yksi oman ikäiseni mies vastasi kun laitoin itse viestiä, eikä viestit ollut vain moi, vaan olin lukenut miehen profiilin ajatuksella.

Miehen ikä sai olla 10 v minua vanhempi, minulla ei ollut rajoituksia kriteereissä pituuden tai koulutuksen suhteen, enkä hylkinyt myöskään kaljuja tai harmaita tai vähän tukevia.

N48

Vierailija
15/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
16/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
17/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu se iästäkin. 16-vuotiaana sain kymmeniä viestejä päivässä ja 18-vuotiaana "vain" muutaman. Satoja en ole saanut. Kuvaton profiili oli molemmilla kerroilla.

Uskon että moni tarkoittaa sillä "Naiset saavat jatkuvasti viestejä" sitä että naiset keskimäärin saavat enemmän kuin miehet. Mutta ihan hyvin joku saa vähemmän.

Itse vastasin myös niille jotka laittoivat "moi". Osa tietenkin paljastui seksisuhdetta/tuhmaa juttuseuraa etsiviksi, mutta paljon oli myös tavallisia rauhallisia miehiä, joiden mielestä aloitusviestiksi riittää tervehdys.

Tutustuin moniin erilaisiin miehiin. Ei kenessäkään sillä tavalla ollut vikaa, eivät vaan olleet sopivia minulle (esim eräs oli keskustelutaitoista ja iloista kumppania etsivä yrittäjä).

Yksi mies onneksi paljastui sopivaksi, hänkin oli etsinyt kaltaistani. Nyt muutama vuosi ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
18/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Match, monta hyvää, hymyilevää, nätisti meikattua kasvokuvaa, pitkä tuuhea tukka, profiilissa tekstiä, olen ikäisekseni sopusuhtaisen kokoinen ja muotoinen, koulutettu, töissä, omillani toimeen tuleva, tykkään pukeutua naisellisesti.

Vain tuo yksi oman ikäiseni mies vastasi kun laitoin itse viestiä, eikä viestit ollut vain moi, vaan olin lukenut miehen profiilin ajatuksella.

Miehen ikä sai olla 10 v minua vanhempi, minulla ei ollut rajoituksia kriteereissä pituuden tai koulutuksen suhteen, enkä hylkinyt myöskään kaljuja tai harmaita tai vähän tukevia.

N48

en ole kuullutkaan koko sivustosta. oletko paras arvioimaan realistisesti itseäsi?

Vierailija
19/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä netissä miehet kokevat että heillä on niin paljon valinnanvaraa, että heidän ei tarvitse tyytyä ikäisiinsä tai vain vähän nuorempiin naisiin. Niin monella ikäiselläni miehellä oli ikähaitari jopa 25 vuotta nuorempiin. En sitten heille laittanut viestiä, ajattelin että minä nyt ainakin olen heidän mielestä vanha kurppa, mutta en itse halua tuntea itseäni sellaiseksi suhteessa. Haluan tuntea olevani seksikäs ja haluttava. Siksipä myös oma ikähaitarini 10 v ylöspäin, halusin varmistaa että ainakin jonkun mielestä olen vielä aivan käypäinen.

N48.

Vierailija
20/30 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffit ovat silloin kultakaivos kun sieltä löytää itselleen kullan.