Ei nuo nettitreffit naiselle mikään kultakaivos välttämättä ole vaikka niin toitotettu :)
90 ihmistä käyny katsomassa profiiliani, muutama flirtti, muutama kiinnostaisiko alkaa vakituiseen seksisuhteeseen ja kaksi viestiä jossa pelkästään Hei tai moi. Olen ymmärtänyt että viestejä tulisi ovista ja ikkunoista. Tai sitten olen vaaan todella epäkiinnostava :D
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vinkuvilla naisilla edes kuvaa profiilissanne? Ja millä saiteilla olette?
Match, monta hyvää, hymyilevää, nätisti meikattua kasvokuvaa, pitkä tuuhea tukka, profiilissa tekstiä, olen ikäisekseni sopusuhtaisen kokoinen ja muotoinen, koulutettu, töissä, omillani toimeen tuleva, tykkään pukeutua naisellisesti.
Vain tuo yksi oman ikäiseni mies vastasi kun laitoin itse viestiä, eikä viestit ollut vain moi, vaan olin lukenut miehen profiilin ajatuksella.
Miehen ikä sai olla 10 v minua vanhempi, minulla ei ollut rajoituksia kriteereissä pituuden tai koulutuksen suhteen, enkä hylkinyt myöskään kaljuja tai harmaita tai vähän tukevia.
N48en ole kuullutkaan koko sivustosta. oletko paras arvioimaan realistisesti itseäsi?
Match.com, yksi maailman suurimmista nettitreffisaiteista.
Minua on nuorena sanottu kauniiksi ja seksikkääksi, olen pitänyt itsestäni huolta ja edelleen osaan laittautua kauniisti ja naisellisesti avariin kaula-aukkoihin ja korkeisiin korkoihin. Olen nähnyt maailmaa enkä tarvitse miehen lompakkoa. Minulle olisi kelvannut melkein kuusikymppinen, kalju ja tukeva, vähemmän koulutettu mies. Mielestäni odotukseni eivät olleet epärealistiset.
N48
Itse olin SUOMEN suosituimmalla, eli suomi24:llä. Etsin paria siis suomesta, joten en tarvinnut maailman suosituinta saittia. Juttelin ja treffailin kymmenien ja taas kymmenien miesten kanssa muutaman vuoden ajan kunnes se löytyi. Ei se toimi niin että mennään sivuille ja odotetaan että se unelmien mies laittaa sulle viestiä. Kyllä siinä pitää naisenakin olla aktiivinen, koska miehet eivät useinkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin SUOMEN suosituimmalla, eli suomi24:llä. Etsin paria siis suomesta, joten en tarvinnut maailman suosituinta saittia. Juttelin ja treffailin kymmenien ja taas kymmenien miesten kanssa muutaman vuoden ajan kunnes se löytyi. Ei se toimi niin että mennään sivuille ja odotetaan että se unelmien mies laittaa sulle viestiä. Kyllä siinä pitää naisenakin olla aktiivinen, koska miehet eivät useinkaan ole.
Näinhän se on. Ei se oikea yleensä heti löydy, pitää nähdä vaivaa ja tutustua. Eikä silloinkaan välttämättä löydä itselleen sopivaa. Minulla tosin kävi niin että unelmieni mies laittoi viestiä.
Erikoista. Sen mitä olen varattuna pari kertaa huvikseni kokeillut niin vuorokaudessa noin 30 normitavismiestä ottanut yhteyttä joskin oli saman verran niitä ällöjä vonkausviestejäkin. Tapaamiset järjestyneet tunnin tai viim. vuorokauden sisään. Kolme tavannut jotka kaikki etsivät vakituista. Toisaalta kaikki vähän minun makuun virheellisiä, kellertävät hampaat yhdellä ja tupakoi ja lisänä rasvis puolipitkä tukka, ärrävika toisella, navetanhaju kolmannella. Mitään kovatuloisia tai komeita eivät olleet, mutta eivät syrjäytyneitäkään tai alkkiksia. Kaikilla lapsia ja eronneita tai yksi oli eroamassa. Eli miehiä sieltä saa pilvin pimein jos tuo taso riittää. Lähinnä tuota vaan tutkimuksiin ja hyvä oli huomata tarjonnan valovuosien ero omaan mieheen. Ei aiheuttanut vaihtopaineita.
Niin ja tarjontaa tutkinut 24 viestin kirjoittaja oli siis ilman kuvaa ja ns. lyhyellä ja kuivalla, neutraalilla profiililla molemmilla kerroilla.
Naisten profiileissa on monesti pelkkä kuva ja tosi monessa profiilissa kerskutaan huonoilla puolilla kuten että "minä nalkutan" ja "olen hullu" ja "ole semmoinen mutta älä sitten valita kun minä olen tämmöinen!" ja hirveästi muita negatiivisia sääntöjä "X etsijät älkööt vaivautuko!" ja "X:stä en syty!"
Jollain tavalla nettitreffeissä on myös vaikeaa miehenä siinä mielessä että kaikki naiset tuntuvat yhtä kiinnostavilta ja on vaikea keksiä kenelle sitä sitten kirjoittaisi. Harvassa profiilissa on mitään sellaista, mihin olisi helppo tarttua.
Tavallaan naisillakin on vaikeaa siinä mielessä, että miehet haluavat vain vähän kosketusta ja arvostusta ja että naista kehtaa esitellä kavereille ja perheelle ulkonäön puolesta eli naistenkin on vaikea erottautua joukosta positiivisesti ja olla saalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vinkuvilla naisilla edes kuvaa profiilissanne? Ja millä saiteilla olette?
Match, monta hyvää, hymyilevää, nätisti meikattua kasvokuvaa, pitkä tuuhea tukka, profiilissa tekstiä, olen ikäisekseni sopusuhtaisen kokoinen ja muotoinen, koulutettu, töissä, omillani toimeen tuleva, tykkään pukeutua naisellisesti.
Näissä keksityissä tarinoissa toistuu aina sama peruskuvio. Hoikka ja kaunis, fiksu ja koulutettu nainen etsii ihan tavallista miestä, mutta vastauksia vain ei tule, vaikka itsekin yrittää ottaa yhteyttä. Mietittekö te sekuntiakaan pidemmälle, kuinka epäuskottavalta tällainen kuulostaa kenen tahansa sellaisen korviin, joka joskus on nettitreffejä kokeillut? Varioikaa nyt edes vähän, niin saatte edes hiukan uskottavuutta näihin tarinoihin.
T. N37, joka ei ole edes erityisen kaunis tms., mutta joka silti lähes hukkuu niiden ihan tavallisten perusfiksujen miesten yhteydenottoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä keksityissä tarinoissa toistuu aina sama peruskuvio. Hoikka ja kaunis, fiksu ja koulutettu nainen etsii ihan tavallista miestä, mutta vastauksia vain ei tule, vaikka itsekin yrittää ottaa yhteyttä. Mietittekö te sekuntiakaan pidemmälle, kuinka epäuskottavalta tällainen kuulostaa kenen tahansa sellaisen korviin, joka joskus on nettitreffejä kokeillut? Varioikaa nyt edes vähän, niin saatte edes hiukan uskottavuutta näihin tarinoihin.
T. N37, joka ei ole edes erityisen kaunis tms., mutta joka silti lähes hukkuu niiden ihan tavallisten perusfiksujen miesten yhteydenottoihin.
Enemmän sun jutut kuulostaa mulle keksityltä, tai sitten olet ottanut todesta ne amerikkalaiset majurit ja ruotsalaiset insinöörit. Tai ehkä olin sitten erikoisen ronkeli, kun en lähtenyt pelkkään seksiseuraan.
Ja onhan meillä tietysti kymmenen vuotta ikäeroakin.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen olisi näin verisesti loukkaantunut jos jollain vanhemmalla naisella ei nappaa. Tän täytyy olla joku mies, joka on vain päättänyt että naiset huijaavat häntä jotenkin.
Missä ajassa? Tuo on paljon enemmän kuin mulla puolessa vuodessa
T. mies