Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soseiden aloittamisesta...

17.03.2006 |

Meillä poika nyt 3kk 3vk ja alettiin tänään maistelemaan soseita. tarvetta ei kyllä hirveästi ole, ollaan täysimetyksellä mutta haluan aloittaa kiinteiden opettelun :) ja hauskaa oli! ukkeli nauroi suu isolla ja ei yhtään mennyt hukkaan. en uskaltanut uin sellaset 5 lusikallista antaa, huomenna jatketaan taas! milloin olette antaneet soseita? itse ajattelin aloittaa " herkulla" saa sitten nähdä huoliiko pottua ollenkaan.. no pitää seuraavaksi sitä kokeilla...

*intomamma*

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin esikoisella suunnilleen saman ikäisenä antamaan vellejä ja sitten yli 4kk sitten soseita.

Nyt toisella en aijo ainakaan vielä antaa soseita enkä velliä, maito tuntuu pitävän vielä nälkää poissa ja yöheräämiset eivät ole vielä väsyttäneet minua joten lykätä aijon mahdollisimman pitkään. Esikoisella sitä tuntui ettei maito pitänyt mahaa täynnä ja sitten kokemattomana menin antaa lisäruokaa vaikka toinen vain tilasi sitä ruokaa lisää.

Helmihippunen ja pojat 2v ja 3kk3vkoa (ens viikolla 4kk =))

Vierailija
2/3 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassakin sitten sanoivat, että voi hyvin jo antaa enemmänkin, koska paino oli hieman laskussa. Yöuniin meillä ei kyllä soseet vaikuttaneet, vaan tyttö heräilee tiheään, mutta ei se minua haittaa. Meillä on myös porkkana herkkua. Ruokamaiset soseet ovat enemmän tytön makuun kuin hedelmäsoseet. Hedelmäsoseista taas marjat ovat kai liian kirpeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kiinteät voivat auttaa, mutta meillä kävi niin, että tytön kasvussa oli selkeä notkahdus kiinteiden aloittamista seuraavana kuukautena. Yöuniin ei kiinteillä ollut mitään vaikutusta. Kiinteät aloitettiin 4-kuisena lääkärin suosituksesta (kyseessä keskosena syntynyt vauva). Jos olisi ollut vaihtoehtoja, en olisi pitänyt kiirettä. Koin kiinteiden aloittamisen aika sitovana, koska meillä piti ottaa lihasoseet kuvioihin suht pian.

Camsu:

Neuvolassakin sitten sanoivat, että voi hyvin jo antaa enemmänkin, koska paino oli hieman laskussa.