Todella erilainen sisustus, siis wau! (linkki)
Mitä mieltä tästä?
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000005083399.html?utm_medium=so…
Mielestäni tosi upea, rohkea kokonaisuus. Olispa itselläkin.
Onko kellään tiedossa linkkejä vastaavanlaisiin rohkeisiin / boheemeihin / värikkäisiin / muuten persoonallisiin yksityisasuntoisin, miel. suomalaisiin? Kaipaan inspiraatiota.
Kommentit (45)
Tuo tavarapaljous olis mulle kauhistus. Tykkään avaruudesta ja selkeydestä - väriä saa kyllä olla, mutta ei liikaa sälää.
Nimensä mukainen. Voisi olla ihan hienokin noilla väreillä mutta hiukan liikaa krääsää. Hiukan liikaa kaaosta.
Kamala. Sekamelska nimenomaan, aivan liian värikästä ja rumaa ja hyiyäk. Terhi voisi päivittää mottonsa muotoon: "Too much is just too much and nothing else."
Kukin tekee tyylillään kodistaan kodin:)
Aivan helvetin hieno. Nämä morkkaajat ovat itse ulisemassa kun kaikki eivät pidä heidän korkeakiiltovalkoista minimalistisisustustaan ainoana oikeana.
Ei tässä mitään sisustusta näy, pelkästään kaaoasta. Aivan kuin pienelle lapselle olisi annettu väriliidut, joista on pakko kokeilla jokaista.
Tykkään itsekin väreistä sisutuksessa ja pinnoilla, mutta tavaran määrässä pyrin mahdollisimman vähään.
Hyi saatana, varmaan jonkun takkutukkaisen vasurin koti.
Virkistävää. Etenkin tämä kohta iski: "Kun tavarat tulevat minulle, ne pysyvät paikoillaan, eivätkä vaihda paikkaansa. Huonekalu vaihdetaan vasta, jos vaikkapa sohva hajoaa."
Ei mun mieleinen sisustus, mutta tuo ihana sininen vähä vihreään taittuvan värinen pöytä ois mun makuun sekä samaa sävyä oleva vitriini. Jokainen tyylillään <3
Hauska ja mielenkiintoinen :) mutta toki omaan makuuni liikaa sälää. En ole mikään siivousfanaatikko, mutta tuollaisessa huushollissa kokisin siisteyden ylläpidon liikaa aikaa vieväksi sekä vaivalloiseksi ja sen myötä alkaisi ahdistaa. Rönsyilyä, yksityiskohtia ja värejä saa minusta kodissa ollakin, liian pitkään suosiossa olleet liian kliiniset, hajuttuomat ja värittömät sisustukset ovat tylsiä.
Pidän itsekin väreistä ja boheemista tyylistä, mutta tuo meni omasta mielestä hieman yli. Silti nimenomaan virkistävä tämän kaiken konmarin ja valkoisen ja pelkistetyn vastapainoksi. Makuja on kaikenlaisia ja minusta se on hyvä!
Kivan boheemi ja värikäs, mutta ehkä minun makuun vähän liikaakin. Tuosta hieman rauhallisempi versio olisi ihan unelma. Tykkään kyllä värikkäästä, ei mitään kylmää sisustusta.
Ihan hauska. Siellä voisi olla kiva käydä, vähän niinkuin muumien talossa. En viihtyisi pitempään, kun alkaisi ahdistamaan. En osaisi tuossa ympäristössä rentoutua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis esim hakusanoilla bohemian, colourful, ja gypsy löytyy hienoja juttuja.
T. Pinterest vinkkaaja
Kiitos vinkeistä. Täytyy varmaan tutustua siihen Pinterestiin & sen tarjontaan. Mainitsemasi Abigail vaikuttaa pikasilmäyksellä kiinnostavalta, hauskoja esineitä ym.
Aika hyvin mielipiteissä on ollut hajontaa. Itselle tuli sellanen "ai näinkin voi tehdä?!" -tunne. Ja miksipä ei, kun omasta kodista on kyse, eikä mistään edustustilasta. Mun tuntuman mukaan moni tekee sisustusjutut jotenkin varman päälle, muita matkien ja neutraalisti. Mutta miksi ihmeessä? :)
ap
Magee :) Rakastan värejä. Kotiini ostan tavarat sillä perusteella, että tykkään. En mieti sopiiko yhteen muun sisustuksen kanssa, koska kaikki on mielestäni.
Kammottavinta mitä tiedän, on skandinaavinen minimalistisuus.
Liian levoton minun makuuni. Eikä meilläkään kotona valkoista juurikaan ole.
Epäilemättä asukkaansa näköinen ja hänelle mieluinen kokonaisuus. Eli siinä mielessä täydellinen.
Kiva, että rohkeasti toteutetaan myös noita "valtavirrasta" poikkeavia mieltymyksiä :)
Kamala. Todella rauhaton ja pimeän ahdistava, en haluaisi asua.. toki tämän talon omistaja taas ei viihtyisi minun vaaleassa pelkistetyssä kodissani :)