Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella erilainen sisustus, siis wau! (linkki)

Vierailija
10.02.2017 |

Mitä mieltä tästä?
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000005083399.html?utm_medium=so…

Mielestäni tosi upea, rohkea kokonaisuus. Olispa itselläkin.

Onko kellään tiedossa linkkejä vastaavanlaisiin rohkeisiin / boheemeihin / värikkäisiin / muuten persoonallisiin yksityisasuntoisin, miel. suomalaisiin? Kaipaan inspiraatiota.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Todella rauhaton ja pimeän ahdistava, en haluaisi asua.. toki tämän talon omistaja taas ei viihtyisi minun vaaleassa pelkistetyssä kodissani :)

Vierailija
22/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tavarapaljous olis mulle kauhistus. Tykkään avaruudesta ja selkeydestä - väriä saa kyllä olla, mutta ei liikaa sälää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimensä mukainen. Voisi olla ihan hienokin noilla väreillä mutta hiukan liikaa krääsää. Hiukan liikaa kaaosta. 

Vierailija
24/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Sekamelska nimenomaan, aivan liian värikästä ja rumaa ja hyiyäk. Terhi voisi päivittää mottonsa muotoon: "Too much is just too much and nothing else."

Vierailija
25/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee tyylillään kodistaan kodin:)

Vierailija
26/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin hieno. Nämä morkkaajat ovat itse ulisemassa kun kaikki eivät pidä heidän korkeakiiltovalkoista minimalistisisustustaan ainoana oikeana.

Vierailija
27/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään sisustusta näy, pelkästään kaaoasta. Aivan kuin pienelle lapselle olisi annettu väriliidut, joista on pakko kokeilla jokaista.

Vierailija
28/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsekin väreistä sisutuksessa ja pinnoilla, mutta tavaran määrässä pyrin mahdollisimman vähään.

Vierailija
29/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, varmaan jonkun takkutukkaisen vasurin koti.

Vierailija
30/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää. Etenkin tämä kohta iski: "Kun tavarat tulevat minulle, ne pysyvät paikoillaan, eivätkä vaihda paikkaansa. Huonekalu vaihdetaan vasta, jos vaikkapa sohva hajoaa."

Vierailija
31/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieleinen sisustus, mutta tuo ihana sininen vähä vihreään taittuvan värinen pöytä ois mun makuun sekä samaa sävyä oleva vitriini. Jokainen tyylillään <3

Vierailija
32/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja mielenkiintoinen :) mutta toki omaan makuuni liikaa sälää. En ole mikään siivousfanaatikko, mutta tuollaisessa huushollissa kokisin siisteyden ylläpidon liikaa aikaa vieväksi sekä vaivalloiseksi ja sen myötä alkaisi ahdistaa. Rönsyilyä, yksityiskohtia ja värejä saa minusta kodissa ollakin, liian pitkään suosiossa olleet  liian kliiniset, hajuttuomat ja värittömät sisustukset ovat tylsiä.

Vierailija
33/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itsekin väreistä ja boheemista tyylistä, mutta tuo meni omasta mielestä hieman yli.  Silti nimenomaan virkistävä tämän kaiken konmarin ja valkoisen ja pelkistetyn vastapainoksi. Makuja on kaikenlaisia ja minusta se on hyvä!

Vierailija
34/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan boheemi ja värikäs, mutta ehkä minun makuun vähän liikaakin. Tuosta hieman rauhallisempi versio olisi ihan unelma. Tykkään kyllä värikkäästä, ei mitään kylmää sisustusta.

Vierailija
35/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, mikä painajainen!

Vierailija
36/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska. Siellä voisi olla kiva käydä, vähän niinkuin muumien talossa. En viihtyisi pitempään, kun alkaisi ahdistamaan. En osaisi tuossa ympäristössä rentoutua ollenkaan.

Vierailija
37/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis esim hakusanoilla bohemian, colourful, ja gypsy löytyy hienoja juttuja.

T. Pinterest vinkkaaja

Kiitos vinkeistä. Täytyy varmaan tutustua siihen Pinterestiin & sen tarjontaan. Mainitsemasi Abigail vaikuttaa pikasilmäyksellä kiinnostavalta, hauskoja esineitä ym.

Aika hyvin mielipiteissä on ollut hajontaa. Itselle tuli sellanen "ai näinkin voi tehdä?!" -tunne. Ja miksipä ei, kun omasta kodista on kyse, eikä mistään edustustilasta. Mun tuntuman mukaan moni tekee sisustusjutut jotenkin varman päälle, muita matkien ja neutraalisti. Mutta miksi ihmeessä? :)

ap

Vierailija
38/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magee :) Rakastan värejä. Kotiini ostan tavarat sillä perusteella, että tykkään. En mieti sopiiko yhteen muun sisustuksen kanssa, koska kaikki on mielestäni.

Kammottavinta mitä tiedän, on skandinaavinen minimalistisuus.

Vierailija
39/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian levoton minun makuuni. Eikä meilläkään kotona valkoista juurikaan ole.

Vierailija
40/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä asukkaansa näköinen ja hänelle mieluinen kokonaisuus. Eli siinä mielessä täydellinen.

Kiva, että rohkeasti toteutetaan myös noita "valtavirrasta" poikkeavia mieltymyksiä :)