Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9 v:lle mökille kevääksi ulkovaatetta, mitä ootte mieltä tämmöisestä fleecevuorillisesta?

Vierailija
10.02.2017 |

Hankala ikä, kun kuravaatteet ei ole enää oikein IN, mutta mökillä keväällä kun loskaa ja kuraa kaikkialla, niin pitäisi kuitenkin olla kunnolla vedenpitävää, että voi olla pitkän päivän ulkona. Mitä mieltä olette tällaisesta? Hinta olisi kohdallaan mökkivaatteeksi (noin 30 euroa) ja kokoja on 140 senttiin asti, eli sopinee reilu 130-senttiselle tytölle hyvin. Mun silmään tuo olisi kivemman näköinen ja oloinen kuin ihan jotkut Rukan peruskurikset, mutta mitä mieltä te olette, onko silti liian "lapsellinen" kolmasluokkalaiselle? Siinä olisi fleecevuori ja pinta kuitenkin täysin vedenpitävää materiaalia. Ja jos on muunkin ikäisiltä teillä käyttökokemusta tällaisesta, niin kertokaa.

http://media.ellosgroup.com/ellos/images/products/1328x2000/51-18/51-18…

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää kysyä lapselta onko liian lapsellinen mökille.

Oma 10v. poika laittaisi tuollaisen päälleen jos ostaisin, siitä olen varma.

Vierailija
2/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siellä mökillä tekee kuran ja loskan keskellä? Odottakaa kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni näyttää kivalta, mutta jos ei peruskuravaatteet kelpaa niin tuskin tuokaan. Kysy lapselta?

(Ja tämä ei nyt ole mitään jeesustelua, käyttäkää vain fleeceä jos haluatte. Mutta meillä ei enää ole fleecevaatteita, kun kuulin niistä irtoavan pesussa muovia jota ei kyetä suodattamaan. Eli se pääsee vesistöihin ja on vaaraksi kaloille.)

Vierailija
4/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö itse pukeutua ei hengittävään muoviin?

Eiköhän paras ole muut ulkovaatteet vedenpitävinä. Mökille viime vuoden käyttövaatteet

Vierailija
5/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä 9-vuotias tyttö tarvitsisi kurahaalareita yhtään sen enempää kuin tekään. Eihän sen ikäinen jossain kurassa möyri. Vai onko teillä perheessä jokin mutapainiharrastus?

Vierailija
6/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin tavalliset veden pitävät joita voi pitää joka paikassa. Kelpaa 14 vuotiaallekin.

Vierailija
7/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse puet mökille? Tuon ikäiselle sopii jo saman tyyliset, esim. jotkut hengittävät kuori vaatteet.

Vierailija
8/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes 7v. laita tuollaista päälleen joten turha kysyä mun meidän kolmasluokkalaisen mielipidettä...ja kysy lapselta itseltään

Vierailija
9/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku mamma ei osaa edes mökkivaatteita hankkia lapselleen ilman, että kysyy vauvapalstalta?! Miten selviydyt muutenkaan normaalielämästä?

Vierailija
10/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten isona tietöihin kun on lapsena ollut THL-haalari. Hyi vista! Mä saisin tyttönä traumoja tollasesta kumipuvusta.

Vierailija
11/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni tuossa ulkonäöllisesti ole mitään vikaa. Onhan samanikäisillä toppahaalareitakin vielä käytössä, eikä ne näytä lapsellisilta (ja onhan niitä collegehaalareitakin!).

Mutta miten liikkuvainen lapsi on kyseessä, eli tulisiko tuossa helposti hiki? Ehkä pelkät kurahousut olisivat siinä mielessä mukavammat, kun ei ole niin tiivis paketti. Mutta jos lapselle kokohaalari on mieluisampi, kannattaahan se sitten ottaa sellainen, missä lapsi viihtyy. Ja tosiaan ei ole kallis, jos kolmellakympillä saa.

Vierailija
12/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku mamma ei osaa edes mökkivaatteita hankkia lapselleen ilman, että kysyy vauvapalstalta?! Miten selviydyt muutenkaan normaalielämästä?

Kysytäänhän täällä paljon tyhmempääkin! Miksi ei voisi kysyä muiden mielipidettä vaatteesta, jollaisesta ei itsellä ole aiempaa kokemusta?

Vierailija
13/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän me voitais tietää onko tuo liian lapsellinen? Mikset kysy lapseltasi? 

Kaikkea täälläkin kysellään...

Vierailija
14/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse puet mökille? Tuon ikäiselle sopii jo saman tyyliset, esim. jotkut hengittävät kuori vaatteet.

Aikuisilla riittänee pitkävartiset saappaat. Lasten saappaat on aika lyhytvartisia, joten minä ainakin ymmärrän, että lapsille haluaisi jotain muutakin suojaa kuin vain saappaat. Hengittävät ja oikeasti vettäpitävät kuorivaatteet on kyllä kalliita, joten ymmärrän senkin, että 30 €:n haalari olisi mökkikäyttöön houkuttelevampi vaihtoehto.

Vierailija
15/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan ole nähnyt käytössä tuollaista haalaria aiemmin, joten en äkkiseltään minäkään tietäisi, että minkäikäiset sellaisia yleensä käyttää ja saattaisin minäkin kysyä, jos olisi tarvetta sellaista hankkia lapselle.

ei ap

Vierailija
16/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, palstalla on kerrankin edes yksi asiallinen viesti ja kysymys kaiken tuon provosekoilun seassa, mutta ei kelpaa sitten sekään, vaan pitää haukkua sekin. On tämäkin palsta.

Vierailija
17/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuisitko itse jätesäkkiin?

Minulla oli joskus sellainen"jokasään" takki, eli kumipintainen. Oli  muuten helvetillinen päällä, kun ei hengittänyt yhtään. Sama ilmiö tulee fleecevuorisista kurarukkasista, sisältä jatkuvasti märät.

Vierailija
18/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuisitko itse jätesäkkiin?

Minulla oli joskus sellainen"jokasään" takki, eli kumipintainen. Oli  muuten helvetillinen päällä, kun ei hengittänyt yhtään. Sama ilmiö tulee fleecevuorisista kurarukkasista, sisältä jatkuvasti märät.

En tiedä miten luksusmökki ap:llä on, mutta jos ei ole hyviä kuivatustiloja käytössä, tavallinen vuoriton kurahousu olisi taatusti käytännöllisempi kuivatuksen kannalta.

Vierailija
19/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tällaisen mun kolmevuotiaalle.

Vierailija
20/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tällaisen mun kolmevuotiaalle.

Onko ollut hyvä?