Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset ei kasva pitkiksi enää keski-iässä?

Vierailija
10.02.2017 |

Pitääkö paikkansa, että keski-iässä hiukset ei kasva enää pituutta kuin max hartioihin asti? Kun hiusten elinaika on silloin lyhyempi vai miten se nyt meni? Oon 36 ja jo monta vuotta yrittänyt epätoivoisesti kasvattaa hiuksia olkapäiden yli, mutta tuntuu, ettei ne vain kasva tän pidemmäksi. Onko tuossa perää? Onko mun juna mennyt jo?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää kasva. Olen 42. Hartioihin asti kasvaa, mutta sitten alkaa oheta niin paljon ettei sellaista ohutta harsomaista pidempää viitsi pitää.

Vierailija
2/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Äidillä persuuksiin asti tukka ja kasvaa kohisten edelleen. Äiti on yli 50v. Itsellä taas kasvaa maks.  nänneihin asti ja oon vasta 27.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuttu 67v nainen jolla tukka puoleen selkään

Vierailija
4/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vähän vajaa puoleen selkään hiukset, kasvatan edelleen

t.39v

Vierailija
5/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sit jotenkin jostain hormoneista tms. riippuvainen asia?

Ne, joilla on vanhempanakin pitkät hiukset, niin onko ne olleet jo nuoresta asti pitkät vai oletteko saaneet kasvatettua lyhyistä pitkiksi vielä vanhemmallakin iällä?

Vierailija
6/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 90 v. mummolla oli alaselkään asti, eli varmaan tapauskohtaista. Minullakin jossain kohtaa kasvu tuntui loppuvan hartoihin, mutta kyllä sitä pituutta alkoi tulla kun lopetin värjäämisen ja vähensin lämpökäsittelyjä.

Vierailija
7/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkein vyötärölle asti, ikää 62v ja rapiat.

Vierailija
8/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v. ja kyllä nää hiukset kasvaa, ehkä vähän hitaammin kuin nuorempana, mutta pituutta on nyt  olkapäiden alapuolelle. Mun hiukset ovat myös paksut. 

Vierailija
9/29 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi sit jotenkin jostain hormoneista tms. riippuvainen asia?

Ne, joilla on vanhempanakin pitkät hiukset, niin onko ne olleet jo nuoresta asti pitkät vai oletteko saaneet kasvatettua lyhyistä pitkiksi vielä vanhemmallakin iällä?

Äidin hiukset ei ole aina olleet pitkät. On kasvattanut siis hieman vanhempana pitkiksi. Oisko sit geenit yms. Äidin puolella kaikilla muutenkin paksut ja hyvät hiukset. Miehilläkin tukka yhä päässä vanhana. Itselle siunaantu hiukset isän puolelta (kiharat, kuivat ja hidaskasvuiset). Isän siskolla tosin on todella pitkä tukka myös, hän on jo yli 60 vuotias. Ehkä mullakin siis on toivoa.

t. 2

Vierailija
10/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten kasvu on yksilöllistä, itse sain olkapää kirouksen murrettua siten että lopetin värjäämisen ja siirryin silikonittomiin shamppoisiin ja nyt mennään ekaa kertaa elämässä reippaasti yli olkapäiden 👌👍

Vierailija
11/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin marraskuussa korvien alle, olivat silloin puoleen selkään asti. Nyt on jo olkapäiden yli.

Olen 37-vuotias. Leikkaan parin vuoden välein ja aina silloin hiukset ovat sinne puoleen selkään.

Vierailija
12/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v, hiukset leikattu juuri lannepituuteen (hip length), kasvavat edelleen. Eivät kasvaneet edes vyötärölle ennen kuin lopetin kaikki käsittelyt (väri, muotoilu) ja vaihdoin luonnonkosmetiikkashampooseen.

Vierailija
13/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole värjännyt kohta viiteen vuoteen ja ehkä yhtä kauan oon käyttänyt silikonittomia, parabeenittomia ym. tuotteita.

Onko kukaan saanut apua piigeelistä, siis siitä syötävästä lisäravinteesta?

Ap

Vierailija
14/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kasvaa ihan liikaakin.

N49v.

Mä tykkään nykyään pitää suunnilleen hartioille ulottuvaa tukkaa. Muuten se on liian raskas ja paksu ja jotenkin tavallaan vetää kasvonpiirteitä alaspäin.

Nuorempana ei kasvanut tähän tahtiin, oisko paremmalla ruokavaliolla ja vähemmillä kemikaaleilla osuutta asiaan, mene ja tiedä.

Vierailija
15/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 49 v ja hiukset kasvaa n. 10 senttiä vuodessa. Hiukset tällä hetkellä puoleen selkään, paksut ja luonnonkiharat.

Vierailija
16/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ole värjännyt kohta viiteen vuoteen ja ehkä yhtä kauan oon käyttänyt silikonittomia, parabeenittomia ym. tuotteita.

Onko kukaan saanut apua piigeelistä, siis siitä syötävästä lisäravinteesta?

Ap

12 lisää, unohdin: syön MSM:ää nivelteni takia ja se on selkeästi vähentänyt hiustenlähtöä. Lattiakaivo on puhdas suihkun jälkeen, eli ainakin se pitää karvoja kiinni päässä, en tiedä onko vaikuttanut kasvunopeuteen (tein kaikki muutokset kerralla sulfaateille herkistymisen jälkeen). Piitä olen syönyt surkeisiin kynsiin, ei vaikutusta :( biotiini kokeilematta.

Vierailija
17/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan etteivät kasva

Vierailija
18/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pituus on määrätty geeneihimme, siihen ei voi vaikuttaa mitenkään. Ei ole totta aloituksen väite, mutta tiedän erään naisen jolla oli nuorena paksut vaaleat hiukset mutta jatkvan blondauksen vuoksi jäävät nyt 40-vuotiaana olkapäille. Huvitta kun jotkut luulee että hiukset kasvaa paremmin jos niitä leikka tmv.

Vierailija
19/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 49 v ja hiukset kasvaa n. 10 senttiä vuodessa. Hiukset tällä hetkellä puoleen selkään, paksut ja luonnonkiharat.

Niin ja mulla oli vielä 10 vuotta sitten ihan lyhyt poikatukka. Niskasta sellainen siili.

Vierailija
20/29 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten kasvu on yksilöllistä, itse sain olkapää kirouksen murrettua siten että lopetin värjäämisen ja siirryin silikonittomiin shamppoisiin ja nyt mennään ekaa kertaa elämässä reippaasti yli olkapäiden 👌👍

Ja plussana väriään hiukset hennalla, syön väh.kananmunan per päivä pesen hiukset viileällä vedellä käytän joko herkkähipiäisten shampoota tai luonnon shampoota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän