Miksi valitatte postin huonoudesta?
Minun puolestani posti voitaisiin jakaa kerran kuukaudessa torille. Eikö suurimmalla osalla ole kuitenkin jo e-laskut, niin ei siellä mitään kuolemantärkeää voi olla.
Kommentit (17)
Ei mitään tärkeää. On vain kiinteistövero, veroehdotus, uusi pankkikortti, uusi luottokortti, muutama lasku joita ei saa suoraveloitukseen, kutsuntakirje pojalle armeijaan, kutsu papa-kokeeseen jne.
Semmoista tulee meidän postilaatikkoon.
Todellakin liian usein kulkee posti nykyään. Kerta viikkoon voisi olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani posti voitaisiin jakaa kerran kuukaudessa torille. Eikö suurimmalla osalla ole kuitenkin jo e-laskut, niin ei siellä mitään kuolemantärkeää voi olla.
Sinulle tulee ehkä vain laskuja mutta muille voi tulla muutakin postia. Tärkeää ja toivottua postia.
Minä en taas tajua niitä, jotka valittavat että posti kulkee muka liian usein. :D MIKSI? Eikö toivottava suuntaus olisi aina vain eteenpäin?
Jos Posti ei kykene toimittamaan postia tarpeeksi tehokkaasti, palkatkoon lisää väkeä. Ai ei ole varaa ja pitäisi ottaa verovaroista? No vapauttaisivat sitten kilpailun yksityiselle sektorille.
Niin kauan kun Postilla on varaa tarjota kaikenlaista turhaa palvelua sillä välin kun postinjakelu on ihan säälittävissä kantimissa, kaikilla on oikeus valittaa. Kaikkien pitäisi valittaa.
Miksi te haluatte paskaa palvelua? Miksi te haluatte henkeen ja vereen puolustaa oikeuttanne saada edellämainittua paskaa palvelua asenteella "voisi olla huonomminkin". Vaatikaa parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tärkeää. On vain kiinteistövero, veroehdotus, uusi pankkikortti, uusi luottokortti, muutama lasku joita ei saa suoraveloitukseen, kutsuntakirje pojalle armeijaan, kutsu papa-kokeeseen jne.
Kaikki kohdat ovat sellaisia, jotka voi hoitaa ajallaan jolloin ne ehtivät saapua ajallaan. Esimerkiksi jos sinulla on joulukuussa papa-koe, kirje lähetetään sinulle marraskuun postissa. Helppoa.
Torille on matkaa. Mutta niin on minulla laatikollekin. Ihan sama minulle olisi vaikka kerran kuussa, kunhan tuotaisiin kotiovelle, eivätkä paketit lähtisi takaisin/menisi naapurin laatikkoon tai mitä hyvänsä, eikä tarvitsisi joka päivä raahustaa laatikolle tarkistamaan vaikka postia yleensä tuleekin vain kerran pariin viikkoon.
Ja se että joulun alla Suomeen tulleen paketin sain tammikuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kohdat ovat sellaisia, jotka voi hoitaa ajallaan jolloin ne ehtivät saapua ajallaan. Esimerkiksi jos sinulla on joulukuussa papa-koe, kirje lähetetään sinulle marraskuun postissa. Helppoa.
Sulle ei taida tulla mitään postia? Katsos papakokeen kutsu saatetaan lähettää 15.11. mutta se onkin perillä10.12. ja sun aika on 9.12. Ja niin edelleen sanoo Suomen Posti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei taida tulla mitään postia? Katsos papakokeen kutsu saatetaan lähettää 15.11. mutta se onkin perillä10.12. ja sun aika on 9.12. Ja niin edelleen sanoo Suomen Posti.
Sinä et nyt ymmärrä. Kun posti tulisi kerran kuussa, ihmiset tietäisivät tasan tarkkaan milloin posti tulee, eikä tarvitsisi arvailla.
No mulle tulee posti viisi kertaa viikossa ja SILTI ei ollut tullut vakuutuslaskua. Vasta karhukirje tuli perille asti. Että posti tulee mutta kirjeitä hukkuu, siksi posti on paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et nyt ymmärrä. Kun posti tulisi kerran kuussa, ihmiset tietäisivät tasan tarkkaan milloin posti tulee, eikä tarvitsisi arvailla.
Posti kerran kuussa :D
Pimeä keskiaika kyselee asennettaan takaisin. Palauta heti!
Minä olin kerran irtisanonut erään lehden tilauksen n. kuukautta ennen kun muutin vuodeksi ulkomaille. Tämä oli siis aikaa jolloin lehden irtisanominen tapahtui sellaisella postitettavalla paperilipukkeella. (miten käytännöllistä!)
Kun sitten vuoden jälkeen tulin takaisin (äitini oli vastaanottanut postini) tuli karhukirje vuoden maksamattomista lehtimaksuista. Seuraava vaihe olisi ollut kutsu käräjille. Nuorena ihmisenä panikoin ja ihmettelin että mitä ihmettä, minä irtisanoin tilaukseni enkä ole edes mitään lehtiä tai maksumuistuksia saanut.
Posti oli taiteillut vuoden ajan kaikki lehdet ja maksumuistutukset vanhaan osoitteeseeni, vaikka kaikki muuttoilmoitukset ynnä muut oli tehty. Ilmeisesti irtisanomisilmoitus ei ollut koskaan löytänyt perille, eikä posti ollut kääntänyt vanhaan osoitteeseen matkaavaa postia päivitettyyn osoitteeseen.
n. 5000 markkaa tuli maksettavaa, mutta onneksi sain rahat korkojen kera takaisin, kun posti myönsi että nyt on heillä vähän kämmäilty. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas tajua niitä, jotka valittavat että posti kulkee muka liian usein. :D MIKSI? Eikö toivottava suuntaus olisi aina vain eteenpäin?
Jos Posti ei kykene toimittamaan postia tarpeeksi tehokkaasti, palkatkoon lisää väkeä. Ai ei ole varaa ja pitäisi ottaa verovaroista? No vapauttaisivat sitten kilpailun yksityiselle sektorille.
Niin kauan kun Postilla on varaa tarjota kaikenlaista turhaa palvelua sillä välin kun postinjakelu on ihan säälittävissä kantimissa, kaikilla on oikeus valittaa. Kaikkien pitäisi valittaa.
Miksi te haluatte paskaa palvelua? Miksi te haluatte henkeen ja vereen puolustaa oikeuttanne saada edellämainittua paskaa palvelua asenteella "voisi olla huonomminkin". Vaatikaa parempaa!
Ei postia rahoiteta verovaroista.
Postin tarjoaman oheispalvelun maksaa asiakas itse.
Jos haluat parempaa palvelua niin ole hyvä ja maksa, vai ajattelitko että joku muu maksaa sinun tarpeesi?
Niin just kaikki joulukortit sun muut läheisten kirjeetki ja paketitkin e postiin vaan. Fyysinen on ihan turhaan.