Jopa 70-vuotias mies saa nuortanaista jos jaksaa käydä pari kertaa viikossa salilla.
Itse olen vielä selvästi nuorempi mutta näin asia on. Nainen kuihtuu, mies patinoituu.
Kommentit (24)
Ei 70v ole vanha. Rollarit on yli tuon iän, Sauli täyttää 70 ensi vuonna, Trump ensi vuonna 72 vuotta. Kanervat, Väyryset ja kumppanit saavuttavat tuon iän tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa 70-vuotias, mutta vain jos se on multimiljonääri, impotentti (no eiköhän se 100% varmuudella oo), saattohoidossa ja mä perin sen omaisuuden ja se pappa hyväksyy sen, että panen ikäisiäni miehiä meidän sängyssä.
N25Mistä ihmeestä luulet että 70v mies huolii tollasen.
Mene sinä vaan peiliä halaamaan.
Miksei huolis? Sais nätin vaimon kavereille näytille ja mä saisin rahaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa 70-vuotias, mutta vain jos se on multimiljonääri, impotentti (no eiköhän se 100% varmuudella oo), saattohoidossa ja mä perin sen omaisuuden ja se pappa hyväksyy sen, että panen ikäisiäni miehiä meidän sängyssä.
N25Mistä ihmeestä luulet että 70v mies huolii tollasen.
Mene sinä vaan peiliä halaamaan.Miksei huolis? Sais nätin vaimon kavereille näytille ja mä saisin rahaa. :)
Luulet siis että kaikki haluaa sua? Prinsessa?
Sori, katselen vähän kypsempiä ja fiksumpia.
Enkä ole edes 70v. Mutta hyvää jatkoa maksulliselle prinsessalle.
Lihaskehitystä olen kyllä saanut ihan riittävästi. En sitten tiedä miten salilla treenataan siten, että saadaan naista, jos siihen viittaat