Voi hyvänen aika sentään. Miksi pitää tehdä huulista ihan överit? Näyttää ihan siltä, niinkuin ois joku allerginen reaktio päällänsä :(
Nyt just maikkarilla. Ymmärtääkö tuo ihminen itse, miltä hän näyttää? Tai no, ei tarvitse vastata, tiedän jo: ei ymmärrä.
Kommentit (13)
Ihmettelin samaa, vaikka muuten olekin ylpeä Jaden rohkeudesta olla sellainen kuin itse haluaa. Huulet on vaan ehkä vähän liikaa.
Katsoin just, niin hänellä on ollut tosi kaunis suu ja huulet aiemmin, siis luonnostaan. Nyt on kyllä menty pahasti väärään suuntaan :(
Persereikähuulet tulehtuneilla pukamilla, vuonna 2035 liehuu tyhjät pussit tuulessa samassa kohti.
On kuin Kabanossi makkara jäänyt kiinni. En ihmettele jos katsotaan oudosti. Normaalisti pitäisi mennä pikaisesti ensapuun kun myös kurkku voi turvota. Näyttää allergiselta reaktiolta, voi sääli, missähän se vika onkaaan. Eikö vanhemmat välitä kun kiusataan. Lisänä pojalla myös yönmustat paksut irtoripset arkena.
En ymmärrä itseäni...mut mua jotenkin itketti.😢
On kyllä tämäkin keskustelu niin suomalainen taas. Haukutaan ja pilkataan vain toisen ulkonäköä. Toivottavasti teillä kommentoijilla on nyt hyvä mieli.
Ei kai se voi olla rikos jos tuota tuota friikkiä tuijottaa. Nuoret haluavat että mummot paheksuu kun huomaa pojaksi.
Se on vaan trendikästä että naama näyttää paviaanin peräpäältä
Linkkiä kiitos! Haluan nähdä miltä näyttää paviaaniperse naamassa.
Taas joku mummo valittaa nykynuorista. Hohhoijaa.