Ulkomaalaisen miehen naineiden naisten sosiaalisuus :D
Nämä aina hehkuttavat kuinka sopivat paremmin sosiaaliseen kulttuuriin , mutta näitä tavatessa naisen mies puhuu 99% ajasta ja nainen on kuin peräkammarin poika linnanjuhlissa :D . no hyvä , että ovat onnellisia, mutta huvittaa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ulkomaalainen mies, ja me ollaan molemmat hyvin introverttejä, silti vaikka mies on maasta josta tulevien ajatellaan olevan tulisia puhe-papupatoja. Mut me ollaankin molemmat nörtti-koodareita ;)
Täällä kanssa samanlainen pariskunta! Vieläkin mun sukulaiset ihmettelee, että miten mies voikin olla niin suomalaisen oloinen :D. Asutaan miehen kotimaassa, jossa sosiaalisuus on kaikki kaikessa, ja istua nökötetään kuukausitolkulla keskenämme kotona kaikki illat/viikonloput. Kai se menee näitten paikallisten sukulaisten ja tuttavien mielessä mun piikkiin, mutta menköön.
Joopa joo aloittajalle ja kaikille vastanneille.
Tuosta D stä otsikon perässä tuli ikävä tunne, että viestissä jotain ilkeää, että ap nauraa muille.
Niin introverttejä mekin, mutta mies osaa sanoittaa tunteensa ja puhua vaikeistakin asioista toisin kuin moni finski.
Me olemme molemmat ulospäin suuntautuneita ja vilkkaita.
Hän on kovin perhekeskeinen, vanhemmat ja tädit ja serkut on tärkeitä, samoin tämä oma perhe. Pääsinkin heti sisään perheeseen, itselläni kun sellaista ei ennestään ollut. Isä kuollut biologinen "äiti" jonka kanssa en missään väleissä. Sukulaiset tuntemattomia.
Miehelläni on paljon ystäviä ja tutustuu tosi helposti. Tunnen suurin piirtein kaikki hänen kaverinsa. Minä en välitä mistään kovin laajasta kaveripiiristä, paras ystävä on tärkein. Vierailemme perheittäin toistemme luona, myös erikseen. Minä olen itsenäiseksi kasvanut suomalainen nainen, minua ei alista kukaan eikä edes yritä. Emme olisi yhdessä jos niin olisi.
Mulla on ulkomaalainen mies, ja me ollaan molemmat hyvin introverttejä, silti vaikka mies on maasta josta tulevien ajatellaan olevan tulisia puhe-papupatoja. Mut me ollaankin molemmat nörtti-koodareita ;)