Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko skitsofreenikon kaveri joka käyttää alkoholia?

Vierailija
10.02.2017 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikko joka käyttää alkoholia vai skitsofreenikon alkoholia käyttävä kaveri? Nyt tuossa kysytään jälkimmäistä, vaikka epäilen, että tarkoitus oli kysyä ensiksimainittua.

Vierailija
2/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveri mutta en yhteisissä illanistujaisissa.

Lääkkeet ja alkoholi eivät sovi yhteen.

Puhumattakaan siitä kun lääkkeitä ei ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi käyttää alkoholia ollakseni skitsofreenikon kaveri?

Vierailija
4/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä skitsoa varmaan selvinpäinkään jaksais.

Vierailija
5/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Jännitystä elämään.

Vierailija
6/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun pitäis olla skitsofreenikon kaveri, mut mun pitäis myös käyttää alkoholia? Sitähän sä kysyit. Tietty selvin päin vois skitsokin vaikuttaa skitsommalta.

Oikein olisi ollut, jos olisit muotoillut: "Olisitko alkoholia käyttävän skitsofreenikon kaveri?"

Vierailija
7/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä voin käyttää alkoholia ja ihan sama mikä mun kaveri sit ois! Mä oon kännissä kaikkien kaveri!!!

Vierailija
8/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut sellaisen kanssa jopa 4 vuotta naimisissa, ja se oli rankkaa, kun paranoidin skitsofrenian ja sekakäyttöongelman lisäksi oli bipolaari vielä... Mutta ystäviä ollaan edelleen, eikä ne hänen ongelmansa nyt haittaa kun ei tarvi saman katon alla asua ja voi ottaa etäisyyttä jos huomaa että toinen on mielentilassa jota ei nyt jaksa.

Vierailija
9/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikoillakin on ihmisarvo ja jos he välttävät alkoholin käyttöä ja lääkitys on kohdallaan, voivat olla älykästäkin, kyseenalaistavaa seuraa.

Voit suhtautua aivan kaikkiin ihmisiin samalla tavalla, normaalisti.

Vierailija
10/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia, joten en voisi olla siktsofreenikolle se kaveri joka käyttää alkoholia.

Vierailija
11/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsekin lääkkeitä jotka saattavat rasittaa maksaa, joten en varmaan olisi skitsofreenikon kaveri jos kovin suurta alkoholinkäyttöä edellytettäisiin.

Vierailija
12/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo unohtakaa koko juttu. Teen päätöksen ite. Tiedän siis yhden skitsofreenikon joka käyttää alkoholia ja minun mielestä se ei oo kauheen hyvä juttu, kun skitsofrenia ilmeisesti vakava mielisairaus ja henkirikos riski kasvaa huimasti skitsofreenikolla, joka käyttää alkoholia, tälläistä oon lukenu. Ei se alkoholi hyväks terveellekään ihmiselle oo, mutta vielä vähemmän varmasti skitsofreenikolle.

Tällä ihmisellä on koko ajan semmosia tappamis harhoja. Sen pää käskee tappamaan hänen äitinsä ja sitten kertoi, että oli lähtenyt jotain muijaa seuraamaan yöllä ulkona ja suunitellut tappamista, mutta luopui kuitenkin ideasta. Sanoin sille, että sun ei oo kovin vastuullista käyttää päihteitä kun on tuommonen sairaus... ei näytä välittävän p*skaakaan. Taitaa olla mun päätös se, etten oo tuollasen kaveri, inhottaa tuollaset sekopäät!

Arvostan mun elämää sen verran, että haluan pysyä mahdollisimman pitkään hengissä.

Vierailija
13/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikilla skitsofreenikoilla ei ole mitään täytyy tappaa -harhoja kännissäkään, joten kysymyksen vakavuutta ei ehkä ihan tajunnut. Tuollaisen kanssa ei tosiaan kannata olla kaveri, sen verran pitää olla itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
14/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada se hoitoon. Ennenkuin tappaa jonkun. Ilmoita sen vanhemmille tms ? Jos on puhunut tuollaisia...

Vierailija
15/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä skitsonaisesta kuulin aika hauskoja juttuja.

Vierailija
16/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein olet lukenut että skitsofreenikkojen alkoholinkäyttö lisää henkirikoksia? Itse olen lukenut vain tutkimuksista,joissa on todettu että valtaosa henkirikoksista on terveiden tekemiä.

Kyllä skitsofreenikkokin voi käyttää hillitysti alkoholia,jos ei ole psykoosissa tai harhainen. Läheiseni sairastaa skitsofreniaa ja kyllä olen ollut monta kertaa kanssaan esim. baarissa eikä hän ole mikään tappamishaluinen,pelottava ihminen. Ei sairautta huomaa hänestä mitenkään.

Tuo kaverisi on selvästi vakavasti sairas ja tälläkin hetkellä osykoottinen ja hänen ei tulisi käyttää alkoholia. En minä kyllä olisi tappamisharhaisen kaveri,käytti alkoholia tai ei. Valtaosa skitsofreenikoista ei kuitenkaan ole tuollaisia kuin kaverisi.

Vierailija
17/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisimurhaaja Pasanen ei ollenkaan muistanut tappaneensa ex-vaimoaan.

Vierailija
18/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverina skitso, joka ei sentään käytä alkoholia. Hän on paranoidinen ja hänellä on erittäin agressiiviset puheet. Mua pelottaa jo nyt, saati jos vielä olis alkoholisti.

Oikeastaan en haluaisi olla hänen seurassaan en. Kaikki soitot ovat harhaista syyttämistä. Sekopäistä juttua ja syyttää mua ihan hulluista asioista. (Yliluonnollisista.)

Vierailija
19/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaverina skitso, joka ei sentään käytä alkoholia. Hän on paranoidinen ja hänellä on erittäin agressiiviset puheet. Mua pelottaa jo nyt, saati jos vielä olis alkoholisti.

Oikeastaan en haluaisi olla hänen seurassaan en. Kaikki soitot ovat harhaista syyttämistä. Sekopäistä juttua ja syyttää mua ihan hulluista asioista. (Yliluonnollisista.)

Miksi sitten oot tuollasen kanssa tekemisissä? olkoon skitsofreenikot keskenään kavereita, ei kenenkään terveen tarvii hullun kanssa pyöriä.

Vierailija
20/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä oikein olet lukenut että skitsofreenikkojen alkoholinkäyttö lisää henkirikoksia? Itse olen lukenut vain tutkimuksista,joissa on todettu että valtaosa henkirikoksista on terveiden tekemiä.

Kyllä skitsofreenikkokin voi käyttää hillitysti alkoholia,jos ei ole psykoosissa tai harhainen. Läheiseni sairastaa skitsofreniaa ja kyllä olen ollut monta kertaa kanssaan esim. baarissa eikä hän ole mikään tappamishaluinen,pelottava ihminen. Ei sairautta huomaa hänestä mitenkään.

Tuo kaverisi on selvästi vakavasti sairas ja tälläkin hetkellä osykoottinen ja hänen ei tulisi käyttää alkoholia. En minä kyllä olisi tappamisharhaisen kaveri,käytti alkoholia tai ei. Valtaosa skitsofreenikoista ei kuitenkaan ole tuollaisia kuin kaverisi.

Tiede.fi sivustolta. Artikkelin nimi on ' Miksi nuori surmaa? ' . Mä en usko siihen että henkisesti terve ihminen tappaa toisia ihmisiä, ellei kyse ole itsepuolustuksesta, jossa puhe ei enää auta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi