Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoton ihastus ahdistaa

Vierailija
10.02.2017 |

Olen 21v nuori nainen ja mies johon olen ihastunut on 13 vuotta vanhempi eli 34v. Olen aika varma että mieskin on kiinnostunut mutta en oikein pysty uskomaan sitä. Jotenkin yritän aina selittää kaiken pois, eleet ja sellaiset... Uskottelen että vain kuvittelen.

En ole ennen ollut näin palavasti ihastunut ja surettaa etten uskalla edetä asiassa mitenkään kun pelkään että mies torjuu ikäni takia. Itken asian takia yksin ollessani, kun ihastuksen peittäminen alkaa viedä niin paljon energiaa.

Pyöritän päässäni ajatuksia että ei mies voi kiinnostua näin nuoresta ja vain nauraisi jos yrittäisin jotain vakavaa. Varmaan kattoisi että mitätuo pikkulikka oikein meinaa.

Tiedän että ei siitä mitään koskaan voisi tulla, itse opiskelen ja mies ollut jo pitkään vakituisesti töissä ja äh. En vain tunnu pääsevän tästä millään yli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voihan tuo toimia jos mies on jäälkeenjäänyt. Muussa tapauksessa henkinen yhteys ei ole mahdollinen, ei teillä ole mitään yhteistä. Mies ei ota sinua vakavasti, olet hänelle pelkkä panopuu. Olet arvoton opiskelija! 

Vierailija
2/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, voihan tuo toimia jos mies on jäälkeenjäänyt. Muussa tapauksessa henkinen yhteys ei ole mahdollinen, ei teillä ole mitään yhteistä. Mies ei ota sinua vakavasti, olet hänelle pelkkä panopuu. Olet arvoton opiskelija! 

Ikis, mene pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello? I am intrrestet yong priti girl, teext me maibe? I am 36 boy.

Vierailija
6/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohamad kirjoitti:

Your passport say your 17?

Vierailija
7/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mohamad kirjoitti:

Your passport say your 17?

Yes but must bee guiet, bicaus i haev no stay permision to bee i. Finlaand.

Vierailija
8/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohamad kirjoitti:

Go way you pedophile! 21 years old is a child, not an adult. 

Vierailija
9/9 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi tuon ikäinen nainen,itse asiassa olin/olen ihastunut erääseen suurinpiirtein samanikäiseen naiseen,jotain pientä säätöäkin oli,tuo nainen seurustelee kaverin kanssa,mutta nainen selvästi halusi pelata jotain peliä.

Vuoteen en ole mitään kontaktia pitänyt ja silti tuo nainen tulee aina välillä mieleen.

Itse kärvistelen paskassa suhteessa kyrpäotsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän