Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole yhtään ystävää

Vierailija
10.02.2017 |

Minulla ei ole yhtään ystävää. Facessa niitä kyllä piisaa yli 200 kpl, mutta ei ketään joka soittaisi tai kelle minä voisin soittaa ja vaihtaa kuulumisia. Ketä kutsua kylään tai kenen kanssa viettää aikaa. Miksi näin kävi? Minulla oli vuosia parisuhde joka vei kaikki mehut. Oli ns. etäsuhde - mies kävi viikonloppuisin, jolloin olisi ollut aikaa tavata myös niitä ystäviä, joita silloin vielä oli ja joita silloin tällöin vielä näinkin. Miehellä oli silloin tällöin viikonloppuisin myös omia menojaan joista ei tietenkään tinkinyt vaan hoiti ne. Minä en. Mies jätti. Nyt olen ihan yksin. Haluan vain sanoa varotuksena kaikille naisille. Pitäkää kiinni ystävistänne. Miehet tulevat ja menevät. Heihin ei naisen kannata omaa elämäänsä uhrata. Tämä siis niille jotka takuuvarmasti täälläkin alkavat huudella - mitäs olit tyhmä.

Kommentit (4)

1/4 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään ystävää. Facessa niitä kyllä piisaa yli 200 kpl, mutta ei ketään joka soittaisi tai kelle minä voisin soittaa ja vaihtaa kuulumisia. Ketä kutsua kylään tai kenen kanssa viettää aikaa. Miksi näin kävi? Minulla oli vuosia parisuhde joka vei kaikki mehut. Oli ns. etäsuhde - mies kävi viikonloppuisin, jolloin olisi ollut aikaa tavata myös niitä ystäviä, joita silloin vielä oli ja joita silloin tällöin vielä näinkin. Miehellä oli silloin tällöin viikonloppuisin myös omia menojaan joista ei tietenkään tinkinyt vaan hoiti ne. Minä en. Mies jätti. Nyt olen ihan yksin. Haluan vain sanoa varotuksena kaikille naisille. Pitäkää kiinni ystävistänne. Miehet tulevat ja menevät. Heihin ei naisen kannata omaa elämäänsä uhrata. Tämä siis niille jotka takuuvarmasti täälläkin alkavat huudella - mitäs olit tyhmä.

Minulla on mies mutta ei oikeita ystäviä.mieskään ei asu täällä joten olen yksin useimmiten.

Vierailija
2/4 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole yhtäkään ystävää, vaatii liikaa sitoutumisia ja velvoitteita.

Oma valinta, olen tyytyväinen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei huomaakaan, miten voi olla näennäisen ok parisuhde, mutta se vähitellen syö ympäriltään kaiken muun. Millekään muulle ei näytä jäävän aikaa ja energiaa, kun parisuhteen asiat vie voimia ja vaatii säätämistä niin paljon.

Minullakin oli tuollainen. Vieläkin huomaan, vaikka on ex, mutta lapsen asioissa joudun olemaan tekemisissä, että säätäminen vie kauheasti voimia ja aiheuttaa kaaosta. Kun mies ei voi ikinä sopia ja suunnitella mitään ennen viime tinkaa, niin ei voi itse suunnitella ja luvata kenellekään mitään. Ja silloin muut lakkaavat kyselemästä. Sitten ne vapaat hetket tulevat yllättäen niin, ettei enää voi järjestää mitään, ja kaikki kaverit on jo suunnitelleet kaikkea muuta.

Vierailija
4/4 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi