Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Munchen tuttu kellekään palstalla olevalle?

Vierailija
10.02.2017 |

Kaipaan vinkkejä hotellin suhteen. Onko Sendling-Westpark tai Schwabing sellaisia alueita joista kannattaa ottaa hotelli?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on München.

Vierailija
2/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hotellin lähempää keskustaa, jos aiot keskustassa liikkua. Suosittelen Hotel (Motel) One Sendlinger Tor. Siisti kohtuuhintainen hotelli hyvällä sijainnilla. Rautatieaseman luona on paljon hotelleja, mut ei niin kivaa aluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hotellin S1:n tai S8:n aseman läheisyydestä, silloin kentälle siirtyminen on helppoa. ( Miksei U-asemankin läheltä mutta silloin ainakin yksi vaihto) 

Hotelleja löytyy varmasti kaikeen makuun ja hintatasoon; pienempiä perinteisiä ja isoja kansainvälisten jättien hotelleja. Hinnat on hirveitä jos sattuu olemaan jotkut isot messut

Vierailija
4/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä meinaat liikkua/minkä paikan läheisyys on sulle tärkeää?

Vierailija
5/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyviä homoclubeja.

Vierailija
6/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä meinaat liikkua/minkä paikan läheisyys on sulle tärkeää?

Käyn Dachaussa. Minua ei periaatteessa haittaa jos hotelli on esim 15 min metromatkan päässä keskustasta. Olen lievästi näkövammainen ja mieluummin käytän metroa. Toki bussit ja juna käy myös. Hotelli saisi olla rauhallinen. Baareja ja klubeja en käytä lainkaan.

Vierailija
7/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin hotellin lähempää keskustaa, jos aiot keskustassa liikkua. Suosittelen Hotel (Motel) One Sendlinger Tor. Siisti kohtuuhintainen hotelli hyvällä sijainnilla. Rautatieaseman luona on paljon hotelleja, mut ei niin kivaa aluetta.

Myös tätä Sendlinger-Tor(in) aluetta olen katsellut. Onko tuo hotelli rauhallinen? Rautatieasemasta olen kuullut että hieman rauhaton on, mutta kuitenkin turvallinen.

Vierailija
8/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvää ja rauhallista aluetta. Tripadvisorin arvostelussa oli kehuttu hotellin äänieristystä. S2 Dachauhin lähtee Karlålatzilta 600metrin päästä Hotel Onesta.

Vierailija
9/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Novum, Ibis ja Tryp-ketjun hotellit? Ovatko huonoja? Ovat saaneet suht hyviä arvosanoja.

Vierailija
10/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieaseman seutu, etenkin aseman "takapuoli", on todellakin aika levotonta. Siellä on paljon strippiklubeja, ja etenkin iltaisin pyörii suht epämääräistä porukkaa. Itse olen saanut kulkea kyllä aina sikäli rauhassa siellä, mutta voi johtua siitäkin, että näytän itse niin epämääräiseltä mustassa nahkatakissani. :-) Jos liikut yksin ja etenkin myöhempään, niin välttelisin ehkä siellä liikkumista sinuna.

Vierailija
11/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novum ja Ibis on olleet ihan ok. En ole kylläkään Münchenissä yöpynyt niissä. Esim. Hotels.comin arvostelut on yleensä aika hyvin pitäneet paikkansa ja jos joku on pahasti kritisoinut, olen jättänyt väliin.

Vierailija
12/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin youtubesta miten München lausutaan, ettei saksaa osaavien kavereiden tarvitse hävetä.

Vierailija
13/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Novum, Ibis ja Tryp-ketjun hotellit? Ovatko huonoja? Ovat saaneet suht hyviä arvosanoja.

Noi saa hyviä arvosteluja ihmisiltä joille riittää pieni koppi jonne ei sada, wc toimii ja ovessa on lukko.

Vierailija
14/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelo Vienna house on ihana hotelli.

Vierailija
15/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ibis-ketjun hotelleja olemme käyttäneet paljon. Siistejä perushotelleja, ei mitään luksusta, mutta sellaisia normaaleja keskiluokan yöpymispaikkoja. Saksassa ovat aina olleet siistejä ja niitä uudistettu tasaisin väliajoin. Aamiainen ok perustaso, jos kaipaa pekonia, lettuja tms ekstraa, niin sitä ei yleensä ole, mutta erilaisia sämpylöitä, lihoja, juustoja, muroja, hedelmäsalaattia yms kyllä.

Vierailija
16/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi saa hyviä arvosteluja ihmisiltä joille riittää pieni koppi jonne ei sada, wc toimii ja ovessa on lukko.

Niissä on siistiä, on puhtaat lakanat ja hyvin siivotut huoneet. On sänky, tv, pöytä, pari tuolia, suihku ja WC. Mitä muuta sitä tarvitaan? Mistä kannattaa maksaa lisää? Itse Käyn hotellissa nukkumassa.

Olen ollut Münchenissä myös Radissonissa yötä. Siellä oli torakoita. Ibiksessä en ole koskaan tavannut yhtään torakkaa. Monessa kalliimmasta hotellissa on usein ollut sängynalus täynnä pölyä. Ibiksessä ei koskaan.

Vierailija
17/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ibis-ketjun hotelleja olemme käyttäneet paljon. Siistejä perushotelleja, ei mitään luksusta, mutta sellaisia normaaleja keskiluokan yöpymispaikkoja. Saksassa ovat aina olleet siistejä ja niitä uudistettu tasaisin väliajoin. Aamiainen ok perustaso, jos kaipaa pekonia, lettuja tms ekstraa, niin sitä ei yleensä ole, mutta erilaisia sämpylöitä, lihoja, juustoja, muroja, hedelmäsalaattia yms kyllä.

Ok. Hyvä tietää.

Vierailija
18/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksa ihminen kirjoitti:

Kuuntelisin youtubesta miten München lausutaan, ettei saksaa osaavien kavereiden tarvitse hävetä.

Ap on kirjoittanut Saksan pitkänä mutta periaatteessa pitää tarkistaa tuo lausuminen, ettei käy niinkuin Britanniassa matkalla Liverpoolista Leicesteriin kun en tajunnut miten tuo Leicester lausutaan.

Vierailija
19/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saksa ihminen kirjoitti:

Ap on kirjoittanut Saksan pitkänä mutta periaatteessa pitää tarkistaa tuo lausuminen, ettei käy niinkuin Britanniassa matkalla Liverpoolista Leicesteriin kun en tajunnut miten tuo Leicester lausutaan.

Olennaista on tietää, että Münchenissä ei ole minkäänlaista ässää. Ärsyttää, kun nykyisin tv-toimittajatkin usein sanova "Mynsen" tai jotain vastaavaa.

Vierailija
20/21 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saksa ihminen kirjoitti:

Olennaista on tietää, että Münchenissä ei ole minkäänlaista ässää. Ärsyttää, kun nykyisin tv-toimittajatkin usein sanova "Mynsen" tai jotain vastaavaa.[/quote

Vaikka ap on saksaa lukenut niin en ehkä rohkene käyttää sitä kuin hätätilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä