Lue keskustelun säännöt.
Mulla ei ole töitä, ystäviä, harrastuksia, rahaa
10.02.2017 |
Mies sentään on, mutta ei seksiä, ei läheisyyttä, ei juttelua, ei rakkautta.
Tsempatkaa mua, että jaksan edes töitä katsella. Alkaa motivaatio hiipua, kun jo pitkään ollut työttömänä ja mihinkään ei pääse edes haastatteluun. Ja kaikki tökkii.
Kommentit (22)
Tee jotain tuolle suhteellesi. Minä olin tuossa tilanteessa muutama vuosi sitten. Täysin paskassa suhteessa, kaupungissa jossa ei ollut kavereita, ei kunnon töitä ja kaikki meni päin helvettiä. Mies ei halunnut suhteen eteen tehdä mitään, joten otin eron, muutin toiselle paikkakunnalle ja sain pian töitäkin. Ei kaduta pätkääkään. Sulla on mahdollisuus muuttaa elämääsi, mutta sun on tehtävä sen teen uhrauksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rhonda Byrnen Salaisuus-kirja vetovoiman laeista on auttanut minua. En tiedä onko koko vetovoiman laki humpuukia vai ei, mutta itsellä on toiminut ainakin siten, että toivo paremmasta ei ole päässyt hiipumaan :) Ystäviä, harrastuksia ja mieskin löytyy, töitä ja rahaa ei. Tämä on ensimmäinen kerta elämässä, kun minulla on todella pahoja rahahuolia ja se on yllättävän kuluttavaa. Olen itsekin opiskelija, ja kohta valmistunut alaalle, jossa työllisyysnäkymät eivät ole hyviä. Tahdon silti uskoa, että öydän hyvän työn ja toivon sitä samaa myös sinulle ap. Tsemppiä, älä lannistu.