Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmelle ensimmäiselle leikkimielinen tarot-tulkinta :)

Vierailija
10.02.2017 |

Moi kaikille, voisin harjoitella tarot korteilla muutamalle. Muistakaa, että tämä on leikkimielinen, ei kiveen kirjoitettu totuus :) Kuuntelen intuitiota ja katson korteista.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kerkeä valitettavasti katsomaan muille, ehkä myöhemmin sitten :) Keskittyminen vaikeaa tässä arjen hulinassa :)

Palautetta saa antaa :)

Vierailija
22/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin saa ennustaa. Mulla on itsellänikin kortit, mutta olisi kiva kuulla myös muiden tulkintaa. Hyvin sä vedät. :)

Kiitos :) , harmi etten nyt pysty tulkita sinulle. Jos sulla on ylimääräistä aikaa niin voit harjoitella minulle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLEKIN? PEPOU! <3

Vierailija
24/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi kattoo :)

Vierailija
25/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ikinä ehdi ajoissa, mut tuun silti nurkumaan tulkintaa. On niin monta asiaa elämässä hajonnut viime aikoina, hurja henkinen prosessi. Ja kaipaisin jotain... näkemsitä, ystävällisiä sanoja, mitä vaan. 

Vierailija
26/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullee! 😊

Vierailija
27/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri kirjoitti:

MINULLEKIN? PEPOU! <3

Minä voin tehdä sulle sellaisen pikatulkinnan (ilman kortteja).

Sinun paikkasi anaalihamsteri on kuule siellä häkissä ihan ikiomassa pehmustetussa nurkassa, se on se perimmäinen nurkka häkin ovelta katsottuna. Älä vain tule sieltä ihmisten ilmoille. Suurin tehtäväsi on yrittää löytää itsesi ja tuo pehmustettu osasto häkistäsi ja päästä tuosta jatkuvasta jankutuksesta eroon. Tuo jatkuva jankutus anaalijutuista, pepou:usta ynnä muista heijastaa käsittelemättömiä tunteitasi. Kannat mukanasi menneisyyden taakkoja, jotka ilmenevät tarpeella päästä jatkuvasti anaalitilaan jonka koet himo- ja turvapaikkanasi. Jumala rakastaa kyllä sinuakin.

Kuka vielä haluaisi pikatulkinnan?

Vierailija
28/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen79 kirjoitti:

Mulle!! 😊

Pääsääntöisesti optimisti, annat itsestäsi hyvää muille.

Kirkassilmäinen mies(?) näkyy,joka on hyvin lämmin henkinen, hänen lähellään hyvä olla, taianomainen yhteys jopa.

Olet ehkä aikaisemmin pelännyt jättää menneitä taaksesi. Se on ollut turhaa. Matkustelulla joku merkitys elämän suunnan näkemisessä. Maailmalla on paljon tarjottavaa. Olet ehkä jossain vaiheessa pettynyt elämääsi mutta nyt asiat ovat paremmin. On ollut tärkeää että olet kuunnellut sydäntäsi ja mitä olet oikeasti halunnut. Pyri siihen jatkossakin.

Olet huomannut että parhaiten jaksaa, kun ei liikaa takerru toisten asioihin. Ei tuomitse. Katselee ikään kuin vähän kauempaa, ei ollen tietenkään välinpitämätön. Jokin ongelma ratkeaa. Taas näkyy joku matkaseurue tms, tai samassa tilanteessa oleva... Joku kosta saat/voisit saada energiaa. Mielen päällä olevat ongelmat ratkeaa ja suunta on vaan myönteisempään elämänsuuntaan.

Näkyy myös, että on tärkeää antaa itselleen myös lepoa ja aikaa. Kuunnella itseään. Jos jokin vastoinkäyminen tulee eteen, on Tärkeää vetäytyä välillä syrjään, antaa vain ajatusten tulla. Ne kyllä selkeytyy. Seesteistä näkyisi olevan.

Sairaalakäyntejä tulevaisuudessa, muttei välttämättä omia. Voi olla myös muistutus siitä, että muistat antaa itsellesi aikaa ja lepoa, jottet uuvu. Olet hyväsydäminen ihminen, jotta voit antaa itsestäsi enemmän, on muistettava pitää huolta itsestä myös.

Tämä oli oikein hyvä ja osuva. Näitä teemoja elämässä 😊

Vierailija
29/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri kirjoitti:

MINULLEKIN? PEPOU! <3

Mäkin voin tehdä tulkinnan, ihan ilmaiseksi, mulla on todella laadukas kristallipallo.

Tarvitset todella pitkäkestoisen terapian. Hakeudu välittömästi terapiaan.

Vierailija
30/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/32 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pliis kiitos :)

Vierailija
32/32 |