**Yrittäjän vaimot: Mitä kuuluu? **
Oletko kotiäiti vai työelämässä? Onko teillä lapsia? Millaista päivää mies tekee?
Miten jaksat arkea?
Harmittaako? Oletko onnellinen? Kannattaako mielestänne yrittäjyys?
Kommentit (5)
Työelämässä olen, lapsia on 3. Mies tekee vaihtelevasti pitkää päivää, tänäänkin oli töissä jo klo 6, kun minä heräsin. Todennäköisesti lopettelee joskus klo 20 tienoilla. Osa työstä kun on myös suunnittelua, laskelmia, vertailua eikä aina vain pelkkää näkyvää puurtamista.Viikonloppuisin tekee töitä vähintää 8 h/vrk ja viimeksi oli yli yhteinen yli 2 päivän loma vuonna 2004.
Ei harmita, olen onnellinen, miehen yrittäjyys kannattaa erittäin hyvin.
Työelämässä olen, lapsia 2. Toinen teini ja nuorempi alakoulussa.
Mies joko reissuhommissa viikot tai sitten tekee pitkää päivää toimistolla/työmaalla.
Ei oikeastaan koskaan ole ollut normaalia perhe-elämää, lähinnä olen ollut yksinhuoltaja.
En ole onnellinen.
Mies teki reissuhommia ennen yrittäjyyttäkin, mutta tienaa nyt paremmin. Siinä mielessä yrittäjyys kannattaa.
Hyvää kuuluu kiitos! Meillä on 1-vuotias lapsi jota hoidan kotona vielä pari kuukautta. Mies tekee 10h päiviä ja itse hoidan kotona lapsen ja kotityöt 100 prosenttisesti. Kyllähän se ketuttaa kun lapsen kasvatus jää omalle kontolle mutta ehkäpä tätä ei ikuisesti jatku. Jaksaminen on välillä kortilla. Varsinkin itse ollessa kipeä on hankalaa kun ei ole toista auttavaa kättä kotona. Niin olisi kiva käydä vaikka Tukholman risteilyllä perheen kanssa joskus muttei pysty kun mies on aina töissä.
Hyvää kuuluu. Opiskelen kotona, ei lapsia. Mies yrittäjä ja työpäivät n.12 tuntisia. Joskus tietysti harmittaa, kun mies on aina töissä, mutta kyllä yhteistä aikaakin löytyy.
Hei! Hyvin täällä! Mies lähti juuri viemään lapsia päiväkotiin kuten joka aamu. Olen itsekkin yrittäjä. Teemme keskimäärin noin 40-45 viikkotuntia töitä. Hyvin toimii. Kolme lasta.
Läheltä katsoin r-kioskiyrittäjän elämää. Se taas oli rankkaa ja paljon paljon työtä.
Yrittäjyyttä on niin erilaista riippuen mitä myyt.