Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkeriippuvainen avautuu..

Vierailija
09.02.2017 |

Mulla ollut 4 vuotta jatkuvaa kovaa kipua, välillä kipu on invalidisoinut minut. Hyvin pian jäin koukkuun kipulääkkeisiin, vaikka ne eivät kipuun minullaa yhtään autakkaan.

Mutta se tunne kun lääke virtaa suoniin ka tulee n. 5 minuutksi ihana pöhnä olo ja on kuin leijuisi. No sen jälkeen lääke aiheuttaa kamalan pahoinvoinnin joka kestää yleensä yli 12 tuntia.

Moni varmaan miettii, että onko tuon lääkkeen käyttö tuon 5minuutin autuuden arvoista? Minulle on.

Tuntuu kuin olisin vankina omassa kehossa, sattuu koko ajan, yöllä ei saa unta kuin pieniä pätkiä, oksettaa, ruoka ei maistu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa, minkä merkkisiä lääkkeesi ovat.

Vierailija
2/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun on pakko päästä tuosta ongelmasta eroon ennen kuin on myöhäistä. Löit jo itse hyvät luvut pöytään. Kirjoita paperille 5 min -  720  min, kiinnitä lappu lääkekaapin oveen tai missä nyt niitä lääkkeitä säilytätkin ja tulet miettineeksi JOKA kerta, onko se IHAN oikeasti sen arvoista.

Tiedät jo vastauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, good for you.

Vierailija
4/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun on pakko päästä tuosta ongelmasta eroon ennen kuin on myöhäistä. Löit jo itse hyvät luvut pöytään. Kirjoita paperille 5 min -  720  min, kiinnitä lappu lääkekaapin oveen tai missä nyt niitä lääkkeitä säilytätkin ja tulet miettineeksi JOKA kerta, onko se IHAN oikeasti sen arvoista.

Tiedät jo vastauksen.

Niin tiedän, pitäisi lopettaa, mutta en tätä kipuakaan kestä ilman tuota hetken helpotusta.. ap

Vierailija
5/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot? :( Tsemppiä!

Vierailija
6/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen oot? :( Tsemppiä!

24. Ap

Vierailija
7/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin. Söin 3 kk putkeen kahta erittäin liikuttavaa kipulääkettä maximi annoksella.

Tajusin jossain vaiheessa että syy miksi niitä syön, alkaa helpottaa, enkä tarvitse enää lääkkeitä. Lääkäri sanoi että et sitten lopeta seinään, pitää vierottua pikkuhiljaa: totesin että vitut, en mä ole koukussa. Lopetin ja edessä oli elämäni pahimmat 2 vkoa. En nukkunut, voin pahoin, oli vuoroin hiekka ja vuoroin hiki. No, reilu 2 vkoa viekkarit kesti ja eroon pääsin. Enää ei koskaan noita lääkkeitä. Jo 3 kk syöminen ajoi tosi pahaan koukkuun.

Vierailija
8/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin. Söin 3 kk putkeen kahta erittäin liikuttavaa kipulääkettä maximi annoksella.

Tajusin jossain vaiheessa että syy miksi niitä syön, alkaa helpottaa, enkä tarvitse enää lääkkeitä. Lääkäri sanoi että et sitten lopeta seinään, pitää vierottua pikkuhiljaa: totesin että vitut, en mä ole koukussa. Lopetin ja edessä oli elämäni pahimmat 2 vkoa. En nukkunut, voin pahoin, oli vuoroin hiekka ja vuoroin hiki. No, reilu 2 vkoa viekkarit kesti ja eroon pääsin. Enää ei koskaan noita lääkkeitä. Jo 3 kk syöminen ajoi tosi pahaan koukkuun.

Nopeasti jäin minäkin koukkuun.. Tiedän, että pitäisi päästä irti mutta toisaalta en halua päästä irti. Olo on niin ihanan kevyt käytön jälkeen.. ap

Vierailija
9/9 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kaikille tulee fyysisiä oireita, joa esim. opiaatteja joutuu käyttämään pitkään. Se on ihan fysiologinen reaktio.

Lääkeriippuvuudesta olisi ollut kyse, jos et olisi kyennyt lopettamaan. Nyt lopetit, eli et ollut riippuvainen. 

En voi käsittää miksi tämä on niin vaikeaa tajuta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi