Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin viime yönä unta, jossa petin miestäni, ja se vaivaa minua vieläkin

Vierailija
09.02.2017 |

Ensinnäkin sen takia, että mua harmitti aamulla todella paljon herätä kesken tuon unen ja olisin mielelläni katsonut sen loppuun. Ja toisekseen jäi vaivaamaan se mahdollisuus, että olisinko tosielämässä tilaisuuden tullen yhtä helposti vietävissä? Ihan tyhmää pohdintaa tietenkin, koska unimaailmassa asiat menevät miten menevät eikä siitä voi päätellä mitään.

Ja kolmas asia, mikä taitaa harmittaa ehdottomasti eniten, oli se, että unessa tuntui niin hyvältä että joku huomioi minua ja halusi minua. Kutkuttava ihastuminen tuntui myös hyvältä - olen aina ollut kova ihastumaan ihmisiin, mutta nyt minulla ei ole hetkeen ollut ihastusta.

Tätä parisuhdetta on takana 10 vuotta, ja takana on äärimmäisen raskas vuosi jonka aikana olen lihonut kovasti ja suhde tuntuu väljähtäneen kiireiden ja stressin vuoksi. Jo ennen tätä vuotta mies on ollut huono kehumaan tai osoittamaan mitään erityistä huomiota minulle. Ehkäpä uni syntyi siis jostain tarpeesta.

Noh, mitään pointtia tällä aloituksella ei varsinaisesti ollut, mutta halusin vaan avautua anonyymisti asiasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa..

Vierailija
2/3 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unia ne vaan on. Itsekin näen tuollaisia aina silloin tällöin. Nyt viime vuosina se salaperäinen partneri (en aiemmin nähnyt kasvoja) on aina ollut oma mies. Fiilis on kuitenkin aina sama, yhtä mukava. Parisuhteellamme on ikää yli 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia kaivata jännitystä ja vaihtelua, jos takana on pitkä parisuhde. Etenkin jos se on päässyt väljähtämään ja mies ei kehu tai osoita mitään seksuaalista mielenkiintoa (sitä ei lasketa, että käyttää toista masturbaatiovälineenä).