Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännieni päissä kellertävää mönjää vähän (en ole raskaana enkä imetä tms.)

Vierailija
09.02.2017 |

Huomasin suihkun jälkeen, että molempien nännieni päissä on valkoista / kellertävää ja osittain kuivanutta mönjää, toisessa enemmän kuin toisessa. Sitä on vain vähän. Siitäkin nännistä, jossa sitä oli enemmän, tuli vain n. 1/10 tl, kun äsken poistin sen, toisessa oli vielä vähemmän.

Ei kai tämä ole merkki mistään sairaudesta? Olen nainen, päälle 30. Menisittekö lääkäriin tämän takia? Ei ole ollut kipuja tai muita oireita, rintojen iho on normaali ja kaikki rinnoissa on muuten normaalia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Tädin syövän ensioire oli kellertävä erite toisesta rinnasta.

Vierailija
2/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valkoinenkin vaarallista? Minulla on vuosia ollut nänneissä valkoista mönjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan imettänyt? Mulla kun tuli rinnoista kaikennäköistä vielä 6v imetyksen jälkeen aina seuraavaan raskauteen.

Vierailija
4/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko valkoinenkin vaarallista? Minulla on vuosia ollut nänneissä valkoista mönjää.

Valkoinen on maitoa, viittaa hormonihäiriöön ellet imetä tai ole raskaana.

Vierailija
5/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tutkia.

terv. lääkäri

Vierailija
6/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIlaantunutta maitoa.

Vierailija
7/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kellertävää nestettä nänneistä pitkään imetyksen jälkeen ja mulla todettiin rauhassolusyöpä kun lapsi oli 5v. En tiedä liittyvätkö nämä asiat toisiinsa kylläkään. Sinuna menisin toki lääkäriin. En halua pelotella, voi olla kyseessä varmasti myös muu hormonihäiriö tms.

Vierailija
8/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on molemminpuolista niin hormoneista. Syöpä ei tule samaan aikaan molempiin rintoihin.

Vierailija
9/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen voi olla talia. Kellertävä esimaitoa tai imetyksen jälkeen tulevaa eritettä.

Jos et ole imettänyt, kannattaa mennä lääkäriin. Ei välttämättä syövän takia, vaan esim. kilpirauhasarvot olisi hyvä tarkistaa.

Vierailija
10/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, niin saat mielenrauhan. 

Vierailija
11/11 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä, se on hyvä merkki että tulee molemmista. Onko sulla ollut keskenmenoja? Mulla on ollut keskenmenojen jälkeen nännieritteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme