Nännieni päissä kellertävää mönjää vähän (en ole raskaana enkä imetä tms.)
Huomasin suihkun jälkeen, että molempien nännieni päissä on valkoista / kellertävää ja osittain kuivanutta mönjää, toisessa enemmän kuin toisessa. Sitä on vain vähän. Siitäkin nännistä, jossa sitä oli enemmän, tuli vain n. 1/10 tl, kun äsken poistin sen, toisessa oli vielä vähemmän.
Ei kai tämä ole merkki mistään sairaudesta? Olen nainen, päälle 30. Menisittekö lääkäriin tämän takia? Ei ole ollut kipuja tai muita oireita, rintojen iho on normaali ja kaikki rinnoissa on muuten normaalia.
Kommentit (11)
Onko valkoinenkin vaarallista? Minulla on vuosia ollut nänneissä valkoista mönjää.
Oletko koskaan imettänyt? Mulla kun tuli rinnoista kaikennäköistä vielä 6v imetyksen jälkeen aina seuraavaan raskauteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko valkoinenkin vaarallista? Minulla on vuosia ollut nänneissä valkoista mönjää.
Valkoinen on maitoa, viittaa hormonihäiriöön ellet imetä tai ole raskaana.
Mulla tuli kellertävää nestettä nänneistä pitkään imetyksen jälkeen ja mulla todettiin rauhassolusyöpä kun lapsi oli 5v. En tiedä liittyvätkö nämä asiat toisiinsa kylläkään. Sinuna menisin toki lääkäriin. En halua pelotella, voi olla kyseessä varmasti myös muu hormonihäiriö tms.
Jos on molemminpuolista niin hormoneista. Syöpä ei tule samaan aikaan molempiin rintoihin.
Valkoinen voi olla talia. Kellertävä esimaitoa tai imetyksen jälkeen tulevaa eritettä.
Jos et ole imettänyt, kannattaa mennä lääkäriin. Ei välttämättä syövän takia, vaan esim. kilpirauhasarvot olisi hyvä tarkistaa.
Mene lääkäriin, niin saat mielenrauhan.
Komppaan edellistä, se on hyvä merkki että tulee molemmista. Onko sulla ollut keskenmenoja? Mulla on ollut keskenmenojen jälkeen nännieritteitä.
Lääkäriin. Tädin syövän ensioire oli kellertävä erite toisesta rinnasta.