Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelleni että näin unta jossa harrastin seksiä toisen miehen kanssa - Mies suuttui ja aloitti mykkäkoulun

Vierailija
09.02.2017 |

Nyt ei vastaa enää minulle. Ööö. Ehkä olisi pitänyt jättää kertomatta jos se näin paha juttu oli. Itse en näe mitä pahaa siinä oli kun ei kukaan unilleen mitään voi.

Miten tuollaisesta voi suuttua? Suuttuiko mies aiheesta? Harmittaa vieläkin että menin kertomaan. Kerroin siksi että minua ahdisti tuo uni mutta mies otti sen niin että haluaisin seksiä muiden kanssa vaikka en todellakaan halua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

ap

Vierailija
2/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen miesystävä suuttui mulle kun oli itse nähnyt unta, että olin pahoinpidellyt hänet. Se ei halunnut että kosken häneen ja odotti multa anteeksipyyntöä.

Toisen kerran se suuttui kun kerroin naureskellen nähneeni unta, että hän oli voittanut lotossa ja mä lämmitin saunaa niillä jättimäisillä setelitukoilla. Viikon päästä vielä kyseli olenko todellakin niin välinpitämätön hänen omaisuuttaan kohtaan.

No mutta on siis entinen mies, niin voin naureskella näille.

Mä en kertois miehelleni unesta jossa olisin sekstaillut jonkun muun kanssa. Vaikka tiedän, ettei se edes tarkoita halua panna muiden kanssa, mutta en haluaisi kuulla miehenkään vastaavista unista kertovan mulle. Eri asia on tietty joku raiskaus- tai ahdistelupainajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökeröä sinulta että kerrot tuommoisista miehelle. Mitä jos hän kertoisi että ajattelee vaikka naapurin pirkkoa ja työpaikan kerttua kun vetää käteen?

Vierailija
4/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on joskus seksiunia vieraiden miesten kanssa, mutta, ei sellaista pidä mennä omalle miehelle tietenkään kertomaan. Et säkään tykkäisi siitä toisinpäin vai mitä.

N47

Vierailija
5/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kerro miehelleni, että mulla on ollut hyvinkin mielenkiintoisia unia; on ollut pedin puolella jopa julkkiksia näissä unissa. Ja aika monesti jo manan majoille mennyt ex ja iso liuta kiihkeitä naisia (ja nainen siis olen).

Kerran kerroin aamulla herätessä, että viime yön olin nähnyt unta eräästä yhteisestä tutustamme ja siitä, että meillä muka oli jotain sutinaa. Naurettiin yhdessä, että osaa se alitajunta kehitellä juttuja. Meinaan tämä kaveri on sellainen, että ihan kiva on, muttei ollenkaan minun tyyppiä. Pullukka, kiharat punaiset hiukset, jäätävät kalapuikkoviikset, lyhyt jne. Kaverina kiva, mutta ei herätä muuten minkäänlaisia himoja. :)

En edes usko, että miestäni kiinnostaisi mitä minä unissani puuhaan. Ei minuakaan hänen unensa kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan