Teinit ja pitkät kalsarit
Käyttääkö teidät teinipojat pitkälahkeisia kalsareita näillä pakkasilla? Meillä ei pue millään. Luulisi palelevan ulkoillessa pelkissä farkuissa tai college-housuissa.
Kommentit (5)
Pitää pitkiä kalsareita pakkasilla.
Ja minä kun olen ajatellut, että nykynuoret on fiksuja pukeutujia. Meillä kaksi teiniä pukeutuu mielestäni lämpimästi sään mukaan. Paljon fiksummin kuin itse pukeuduin 80-luvulla, jolloin pipoa ei voinut uskottavuussyistä käyttää saati sitten pitkälahkeisia alushousuja. Tytölläni on legginsit aina housujen alla ja pojallani pitkät kalsarit. Käyttävät myös villasukkia, kaulaliinoja, pipoja ja hanskoja - toisin kuin minä nuoruudessani.
Meillä teinipojat ovat fiksuja kaikin puolin, myös pukeutumisessa. Pitkät kalsarit, lämmin takki, pipo, kaulaliina ja rukkaset kuuluvat pakkaspäivän varustukseen.
Käyttää 13 v poika. Ei tarvi edes sanoa asiasta. Mutta hanskoja sen sijaan ei käytä.
Meillä menee yleensä pyörällä kouluun (no nyt pyörä rikki), eikä voi ihan ohuissa vaatteissa mennä. Pojalla on collegehousujen päällä ulkohousut, kelistä riippuen ohuet tai topat, mutta ei sitten enää pitkiä kalsareita tarvi. En kyllä tiedä, hikoileeko sitten koko päivän koulussa noissa ulkohousuissa, mutta pyörällä ei tosiaan tarkene ilmankaan mennä.