Jessus, mä en voi sietää tota meidän koiraa!!
Inhoan sitä yli kaiken!! Hitto, vielä 10v ennenkuin se kupsahtaa vanhuuteen, toivottavasti heittäis veivinsä ennen sitä...!
Kommentit (9)
Olen vakavasti harkinnut pois antamista/lopettamista. Eivät tule lasten kanssa toimeen. Vanhin lapsi pelkää jostain syystä ihan sikana niitä! Mutta kun ei raski luopua..
Etkö vaan yleisesti ottaen pidä koirista, vai etkö pidä juuri siitä teidän koirasta?
En pidä koirista yleensäkään enkä varsinkaan meidän! Huoh, millä mä jaksan kattella sitä vielä VUOSIA!!?? ap
Minä pidän kyllä kaikista eläimistä joten on vaikeaa ymmärtää sinua mutta ei kai teidän auta kun yrittää tulla juttuun hauvan kanssa...
Ei kai se loppujen lopuksi NIIIN hirveä voi olla??
Meillä tuo rakki on jo 10v, joten toivon parasta että kuukahtaisi piakkoin. Ja ennenkuin joku alkaa mäkättää mitäsolettekoiranottaneet-jäkätyksiä, niin ei olla otettu, on tullut meille olosuhteiden pakosta, mies ei ole vaan hennonut antaa lopetettavaksi.
Mutta koiria en näköjään vaan voi sietääkään... ap
Ensinnä koirat osaavat olla teini-ikäsinä ÄRSYTTÄVIÄ! On normaalia, että jos tulee vauva, alkaa koira ärsyttää.. Se vaan on jotenkin rasite ja tiellä. Kuuluu hormoonitoimintaan.. Ja siihen päälle kun pätkäsee vielä teini-iän, niin avot. odotappas pari vuotta, niin teillä on ihan eri koira ja sun ärsytykset tipotiessään:)
viikko sitten kymmenen vuotias koiramme :' ' (
Miksi ylipäänsä otit koiran jos nyt olet tuota mieltä?
Anna koira parempaan kotiin.