Kesäinen hääruoka.
Hellou :)
Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, kiitos :) Vihkiminen tapahtuu klo 15:30 ja vieraat saapuvat juhlapaikalle vasta noin klo 16:30 paikkeilla.
Meilä on hakusessa kevyttä ja kesäistä ruokaa, eli erilaisia salaatteja ainakin mielessä.
Kommentit (9)
Lohikeitto on hyvä vaihtoehto, sen voisi jo lisätä menuuseen :)
Onko vielä hyviä ehdotuksia?
Itselläni lyö pää niin tyhjää ja mielessä pyörii aivan jokin muu asia kuin menun laatiminen.
Jos menette ottamaan kuvia vihkimisen jälkeen voisi olla paikallaan kesäkuumalla tarjoilla vieraille tuolloin vaikka jotain pientä coctailpalaa ja käydä salaattipöydän kimppuun vasta kun hääparikin on paikalla?
Kyllä kesälläkin juhlaruoka pitää olla kunnollista.
En lähtisi mihinkään keitto tai salaattilnjalle
Keskustelu pitopalvelun kanssa
Salaatit olus muut alkuruuat
Pääruoka (lihaa tai broileria) lisukkeineen
Kakku riittää jälkiruuaksi
Salaattibuffet, mistä voi koota haluamansa salaatin. Kaikki ainekset erikseen, niin helpottaa allergisia, kasvissyöjiä, ruokarajoitteisia jne.
Salaattipohja (erilaisia lehtisalaatteja)
Kirsikkatomaatteja
Paprikaa
Kurkkua
Kesäkurpitsaa
Punasipulia
Oliiveja
Marinoituja valkosipulinkynsiä
Salsaa
Guacamolea
Vesimelonia
Cantaloupemelonia
Mansikkaa
Päärynää
Vuohenjuustoa
Sinihomejuustoa
Fetaa
Mozzarellaa
Lihapullia
Kanaa
Lohta
Kasvispyöryköitä
Marinoitua tofua
Siemeniä
Leipäkuutioita
Salaatinkastiketta (yrttinen tms)
Mulle ei tulisi juhlava fiilis tuollaisesta kokoa itse buffetissa. Tekisin/tilaisin mieluummin muutaman ruoka-aineen salaatteja, joista voi keräillä lautaselleen sopivimmat.
Mutta miksi vain salaatteja? Jos vieraat ovat lähteneet kotoa 13-14.30 välillä ja sitä ennen sonnustautunut parhaimpiinsa, niin kaikilla on nälkä klo 16.30. Salaattibuffet ei edes tule halvemmaksi.
Av-palstan iänikuinen lohikeitto =D
Salaattien lisäksi savulohta ja uusia perunoita tillivoikastikkeella. Mulle riittäisi hyvin.
Ennemmin tuo salaattibuffet kuin keitto. Pitopalvelulla on kyllä varmasti vaikka minkälaisia ideoita, kerro heille toiveesi ja budjettisi.
Lohikeitto?