Oletko lähdössä töihin?
Minkälainen päivä tiedossa?
Minä ajattelin leipoa ja saunoa.
Kommentit (23)
Normipäivä, jolla tienaan n.400€. Ei kannata leipoa...
Kolmen vartin päästä lähden, kiireinen päivä tulossa.
Aloitin vuoron klo 6, vartin yli viisi lähdin kotoa. Rapsakka keli :)
En, koska työt loppui viikko sitten ja uutta hommaa ei ole vielä tiedossa. Ajattelin suunnata kohta kuntosalille ja sitten kotona on siivousta ja ruuanlaittoa ainakin.
En. Sängyssä juon aamukahvia ja palstailen. Aion myös leipoa ja laittaa pari työhakemusta menemään. Ja opiskella, sehän se virallinen päivätyöni tällä hetkellä on.
Tietyssä mielessä kyllä. Aamukahvia parhaillaan juon ja tutkin samalla palstaa. Kun saan juotua, suljen palstan ja avaan työfailit. Olen jo 10 vuotta saanut nauttia etätyöläisen asemasta ja viiden metrin työmatkasta (makkarista työhuoneeseen).
11 h töitä edessä tuosta klo 9 eteenpäin. Mutta huomenna vapaa!
Olen menossa. Oon jo myöhässä. Kympiltä työpalaveri rasittavan työkaverin kanssa. Loppupäivä sopimusten tekemistä. Illalla ei mitään erityistä. Jospa siivoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tietyssä mielessä kyllä. Aamukahvia parhaillaan juon ja tutkin samalla palstaa. Kun saan juotua, suljen palstan ja avaan työfailit. Olen jo 10 vuotta saanut nauttia etätyöläisen asemasta ja viiden metrin työmatkasta (makkarista työhuoneeseen).
Onko helppoa motivoitua töiden tekoon kotoa käsin,
kun ei ole ketään hengittämässä niskaan?
Oon jo töissä, nörtillä on monta tietokonetta ja yksi on huumorihommiin.
Parikymmentä alaista odottelee ohjeita klo 9.00. Ohjeistan ja siitä päivän työt lähtee. Osan työpäivä päättyy klo 13.45. Itse jään vielä yksin hommiin.
Tulin 5.40. Nyt aamukahvilla. Töiden jälkeen käyn opiskelemassa ranskaa työväenopistossa ja sen jälkeen imurointi ja pientä siivoilua.
Kivaa päivää kaikille töihin ja kotiin ja missä ikinä oottekaan! 😊
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen päivä tiedossa?
Minä ajattelin leipoa ja saunoa.
Olen jo röissä. Saa nähdä millaiseksi palsta tänään muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä alaista odottelee ohjeita klo 9.00. Ohjeistan ja siitä päivän työt lähtee. Osan työpäivä päättyy klo 13.45. Itse jään vielä yksin hommiin.
Jo on huonosti organisoitua hommaa, entäs jos jostain syystä myöhästyt tunnin, seisooko väki sen tunnin tumput suorina. Ei uskoisi, että nykymaailmassa, ei ihme että puhut alaisista.
Olen jo töissä ja odotan it-lähitukea korjaamaan mun konetta. Käyttämäni ohjelma on jumissa, selvitetään. Oli päivitys ja kaikki taas seisoo...
Olen ysiltä. Työpäivä kestää klo 17,00 tai 17.30 asti.
En. 13-20 olisi työpäivä tänään.