Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aviokriisi - mitä helvettiä

08.02.2017 |

Mies ihastui kovin. Jäi "kiinni" kun kaikki jo ohi. Ero harkintaan ja nyt mies vaan haluaa jatkaa. Meni sitten ja kertoi tunnontuskissaan vetäneensä käteen meidän yhdessäoloajan 18 vuotta 1-5 kertaa päivässä ja aina toisia ajatellen. Tää ihastus ollut kestofantasia ollut 4 vuotta. Siis kaiken fyysisen kieltää ja ei ole tämä nainen ihastumisiaan esille tuonut eli yksipuoliselta vaikuttaa.

Nyt siis kysymys: ihanko oikeesti miehet runkkaa niin paljon ja fantasioi tutuista. Ja että tuollainen kestofantasia yleistäkin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin seksuaalinen misu?

Vierailija
2/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin seksuaalinen misu?

Milläs tuollaisen kanssa olet seksuaalinen kun se harrastaa omahauskaa koko ajan

Vierailija
4/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ero tulossa koska mies vetää käteen toisia ajtellen - ja meni kertomaan tän sulle?

Vierailija
5/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teillä keskenään seksiä?

Vierailija
6/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies kaipaa sinulta kodinhoidollisia toimenpiteitä ja vakaata perheellisen statusta. 

Vierailija
7/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seksiä mut tosi vähän. En tiiä miten toi jatkuva käteen vetäminen vaikutti mut kyllä pihtasinkin huolella. Siis ymmärrän oman kivan. Parempi se kuin live seksi toisten kanssa.

Eroa vain kun mies ei alkuun halunnut luopua ihastuksestaan ja en enää voi nähdä tätä naista edes ystävänä. Päivän mies mietti ja vein paperit. Sen jälkeen tulikin nopeesti toisiin aatoksiin. Nainen ei siis ole osoittanut kiinnostustaan avoimesti.

Mutta noi fantasiat. Miten vitussa mun pitää suhtautua niihin? Melkein 5 vuotta sanaa naista, tätä ihastutaan ajatellen hommannut. Ja kaikkia muitakin. Tuttuja ja tuntemattomia.

Ap

Vierailija
8/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itteppä suhteen alunperin pihtaamalla pilasit. Koko hommasta menee kyllä maku, jos seksistä tehdään vallankäytön väline.

Normaali mies olis tuossa vaiheessa käynyt jo huorissa.

Vierailija
9/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän omaa kivaa päivittäin ja ajattelen siinä muita miehiä. Se on täysin normaalia. Meillä vaan on oikeaakin seksiä mieheni kanssa lähes päivittäin. Jos mies pihtaisi, niin eroaisin aika nopeaan ja etsisin sellaisen, joka haluaa seksiä kanssani.

N44

Vierailija
10/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali mies on. Komppaan täysin kyllä 8:a, pihtaamisella ja vallankäytöllä on sitten saatu aikaan aviokriisi, josta nyt syytetään sitä miestä sitten. Joskus kannattaa katsoa peiliin. Ihan on omakohtaista kokemusta pihtaamisen johtamisesta parisuhdeongelmiin, ja oli itselläkin aikuistumisen paikka. Nyt ei kun itseä niskasta kiinni ja opettelemaan parisuhdetaitoja ja toisen huomiomista.

Vierailija
11/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali mies on. Komppaan täysin kyllä 8:a, pihtaamisella ja vallankäytöllä on sitten saatu aikaan aviokriisi, josta nyt syytetään sitä miestä sitten. Joskus kannattaa katsoa peiliin. Ihan on omakohtaista kokemusta pihtaamisen johtamisesta parisuhdeongelmiin, ja oli itselläkin aikuistumisen paikka. Nyt ei kun itseä niskasta kiinni ja opettelemaan parisuhdetaitoja ja toisen huomiomista.

Onko se tuttujen fantasiointi ok? Enkä nyt todella etsi jätä-se-sika kommentteja. Kun mä en oikeesti saa järkeä omaan päähäni!!

Avioliitto olisi korjattavissa jos mun pään sisäpuoli tajuais. Mies tekee kaiken, enemmänkin. Ja on todella menettänyt jo nyt paljon.

Vierailija
12/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää molemmat hoitoon. Kuulostatte tosin m#lkuilta, joten se ei välttämättä auta. Tyhmä hölöttäjä ja takakireä neurootikko ei yleensä toimi.

Vierailija
13/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Onko se tuttujen fantasiointi ok? Enkä nyt todella etsi jätä-se-sika kommentteja. Kun mä en oikeesti saa järkeä omaan päähäni!!

Avioliitto olisi korjattavissa jos mun pään sisäpuoli tajuais. Mies tekee kaiken, enemmänkin. Ja on todella menettänyt jo nyt paljon.

On. Mies on erilainen kuin nainen. Mies on visuaalinen eläin. Toisaalta, pitkässä liitossa usein tulee tilapäisiä ihastuksia, joille ei voi mitään, eikä ne ole vakavia. Jostain ihmisestä vain pitää. Olet varmaan itsekin tavannut miellyttäviä ihmisiä avioliiton aikana? Tärkeintä on, miten siihen suhtautuu ja toimiiko sen ihastuksen perusteella vai ei. Miehesi on ollut sinulle uskollinen.

Olen itse 41v nainen, onnellisesti naimisissa, mutta kyllä minäkin joskus fantasioin toisista, vaikka en ikinä voisi ajatellakaan pettäväni miestäni.

Vierailija
14/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän omaa kivaa päivittäin ja ajattelen siinä muita miehiä. Se on täysin normaalia. Meillä vaan on oikeaakin seksiä mieheni kanssa lähes päivittäin. Jos mies pihtaisi, niin eroaisin aika nopeaan ja etsisin sellaisen, joka haluaa seksiä kanssani.

N44

Aatteletko myös tuttuja? Onko sulla jotain vuosien vakkaria?

Vierailija
15/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

On. Mies on erilainen kuin nainen. Mies on visuaalinen eläin. Toisaalta, pitkässä liitossa usein tulee tilapäisiä ihastuksia, joille ei voi mitään, eikä ne ole vakavia. Jostain ihmisestä vain pitää. Olet varmaan itsekin tavannut miellyttäviä ihmisiä avioliiton aikana? Tärkeintä on, miten siihen suhtautuu ja toimiiko sen ihastuksen perusteella vai ei. Miehesi on ollut sinulle uskollinen.

Olen itse 41v nainen, onnellisesti naimisissa, mutta kyllä minäkin joskus fantasioin toisista, vaikka en ikinä voisi ajatellakaan pettäväni miestäni.

Mies siis yritti viedä asiaa eteenpäin muttei ehtinyt. Nainen ei ollut vastaillut mitään tunteisiin. Toki niitä varmaan ollut käytöksen perusteella hänelläkin.

Vierailija
16/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta helvetissä kenestä tahansa fantasiointi on molemmille ok! Ja itse asiassa helkkarin suositeltavaa pitkässä suhteessa.

Homman nimen pitäisi olla rakkaus ja toisen seksuaalisuuden hyväksyminen ja arvostaminen, eikä ajatusvankila!

M39

Vierailija
17/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta helvetissä kenestä tahansa fantasiointi on molemmille ok! Ja itse asiassa helkkarin suositeltavaa pitkässä suhteessa.

Homman nimen pitäisi olla rakkaus ja toisen seksuaalisuuden hyväksyminen ja arvostaminen, eikä ajatusvankila!

M39

Kiitos 😊

Ap

Vierailija
18/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt aika perseestä, ymmärrän sun tunnetilan täysin.

Vierailija
19/21 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten miettiminen on todella ok, mutta sitä, mitä mies nyt suhteeltaan haluaa, on hieman kyseenalaista. Veikkaanpa myös, että niin kuin joku kirjoitti, että olet ihan kohtuullinen kotipiika ja parisuhde kanssasi on parempi kuin ei mitään vaihtoehto, joten sillä mielellä on mies nyt liikenteessä. Hän on kuitenkin antanut nyt selkeän varoituksen, eli muitakin on ja jos muualta myönteistä kaikua tulee, niin mies ei sinua enää mieti sen jälkeen. Sinun ajatuksesi ja juttusi ovat hänelle se ja sama, oma napa on nyt tärkein.

Sinuna en suhteeseen jäisi odottelemaan miehen tulevia päähänpistoja, vaan suurinpiirtein hyvässä hengessä vilkuttaisin heipat ja aloittaisin itseni kokoamisen jälkeen jonkun ihan kokonaan uuden suhteen. Suhteen, missä avoimuus olisi selvyys ja missä pihtaaminen ei toimisi vallankäytön välineenä.

Vierailija
20/21 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä välillä on sitä miettinyt, että onko tässä nyt kusetuksen makua itseäni kohtaan. Omasta päästäni tuntuu mahdottomalta saada tuota fantasia asiaa pois. Se hajottaa minut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä