Oonko ainoa kenen mielestä Maria Veitola on kuuma?
Kommentit (13)
Luultavasti. Minusta Veitola on nuoresta lähtien näyttänyt armottoman tätimäiseltä. No, voihan sekin olla jonkun mielestä kuumaa.
Olet. Tutkituta pääsi kasvainten varalta. Voivat aiheuttaa hallusinaatioita.
Minusta hänessä on jotain inhottavaa. Toisaalta voisi luulla kivaksikin, mutta hän harrastaa hyvin hienovaraista piilov*ttuilua. En tykkää.
Minä olen aina tykännyt hänestä. Ja ehkä osaan samaistua häneen kun olen itsekkin aika piilovittuileva ihminen 😅
Aina kun näen Marian kuvan, mietin miltä ne superlyhyet hiukset superlyhyellä otsatukalla näyttää herätessä. Tiedättekö, ne on varmaan ihan pystyssä eikä erityisen coolin näköiset :-D. Ehkä olen vaan nössö pitkähiuksinen jolla ei ole munaa leikata itselleen minitukkaa ja siksi mietin tällaisia :-D
Eli ei ole millään tavalla kuuma mun mielestäni, mutta onko sillä Marialle mitään väliä onkin ihan toinen kysymys :-)
hahhahhaahahahahahahahaa, hyvä vitsi! KUUMA? kolkko on, kolea ulkopuolisen oloinen ohjelman katsojia kohtaan. hyvää: ei mielistele. oloisensa tympeys.
miksi kaikki sanovat muotitietoiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Minusta hänessä on jotain inhottavaa. Toisaalta voisi luulla kivaksikin, mutta hän harrastaa hyvin hienovaraista piilov*ttuilua. En tykkää.
Tuntuisi tekevän tuota rivienvälistä vittuilua aivan tiedostamattaankin, johtuen huonosta kyvystä rakastaa itseään. Voi olla että on aika traumatisoitunut ihminen ja yleensä kaikki vittumaisuus persoonassa johtuu jostain kokemuksista. Mulla on kyllä täys luotto että se pääsee siitä yli ja oppii olee rennompi. Ja vähemmän itsekäs!
Musta se on kyllä ihan söpö, poikamainen nainen.
Joo