Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisit mukanasi kokkisotaan ja miksi?

Vierailija
08.02.2017 |

En nyt tietenkään muista montako raaka-ainetta sai tuoda, mutta sanotaanko vaikka 4. Perusmausteet, jauhot ja öljyt taisivat löytyä talon puolesta. Korjaatkaa ihmeessä, jos olen ihan hakoteillä. Itse veisin

Vuohenjuustoa. Herkkua ja haluasin maistaa ammattikokin laittamana/hyödynnettynä johonkin hieman erilaisempaan ruokaan.

Tonnikalaa (ei purkista). En ole koskaan maistanut joten kiinnostaa.

Raparperia. En tykkää yhtään ja olisi kiva tietää saako siitä mitenkään itselleni maistuvaa.

Fazerin sinistä. Rakastan pelkiltään, mutta en ole esim. suklaa jäkkäreiden tai leivonnaisten ystävä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kampasimpukoita ja/tai maksaa.. Inhoan maksaruokia, haluaisin tietää voiko maksasta saada hyvää. Kampasimpukoita en ole syönyt. Latva-artisokan, vaikuttaa hauskalta ja artisokan sydämet öljyssä ovat hyviä. Siten veisin mangon.

Vierailija
2/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Karviasia, koska niitä on pakastin pullollaan ja vaikea keksiä käyttöä.

-Varmaan jotain sieniä.

-Pekonia, koska en siitä oikein pidä ja ihmettelen miksi se on joidenkin mieleen niin kovasti.

-Graavilohta, syy sama kuin edellisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.W. Yrjänän tietysti, koska se on ihana ja osaa kokata.

Vierailija
4/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudansisäfilepihvit, castello black homejuuston, mansikoita ja valkosuklaata!

Vierailija
5/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan hisisiä sukkiani, kuten joku trailerin mukaan vei. Jotain hyvää pihvilihaa. Haluan oppia paistamaan ja maustamaan pihvin kunnolla. Jotain kalaa. Karpaloita omasta pakkasesta. Ja lopuksi jotain, mitä silmään ja käteen kaupassa osuus juuresosastolla. Esim. monenvärisiä bataatteja.

Vierailija
6/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin hernerouhetta, koska olisi hauska nähdä mitä huippukokki siitä keksii, sitten veisin varmaa kantarelleja, niitä on pakastimessa ja sieniruuat on yksiä lemppareistani. Lisäksi veisin vadelmia ja passionhedelmää, ovat mun lempimarja ja -hedelmä ja luulisin että näistä saisi jonkun ihanan jälkkärin kehiteltyä :)

Vierailija
7/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakirveellä sota voitetaan!!!

Vierailija
8/8 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain sieniä, koska ne on hyviä ja niitä tulee syötyä liian vähän. Ehkä kantarelleja. Jotain juurespuolelta, koska haluaisin oppia hyödyntämään juureksia enemmän. Lisäksi jotain hyvää lihaa ja karpaloita. Hmm, jälkkäriainekset jäivät nyt puuttumaan.