On mahdollista, että tulin raskaaksi kun minut raiskattiin. Kertoisinko miehelleni vai en?
Tästä siis on aikaa jo 7 vuotta, en ole kertonut asiasta kenellekkään, koska häpesin tapahtunutta niin paljon.
Yritimme tuohon aikaan mieheni kanssa lasta, mutta mitään ei kuulunut reiluun 1,5 vuoteen, kuitenkin huomasin olevani raskaana hyvin pian heti tämän raiskauksen jälkeen.
Olemme mieheni kanssa yrittäneet saada toistakin lasta, mutta emme ole saaneet, eikä lapsettomuustutkimuksissa minusta löytynyt "vikaa", miehellä aika vähän liikkuvuutta siittiöissä.
Eli laskin päässäni 1+1 ja olen oikeastaan aina epäillyt asiaa. Lapsemme ei edes näytä yhtään mieheltäni.
En tiedä mitä tehdä :'( Kamalaa, että olen salannut asian, mutta en vain saanut kerrottua, vaikka mieheni olisi varmasti ollut tukenani. Nyt aikaa on mennyt jo tuo 7 vuotta.. Sanonko enää mitään vai pidänkö tiedon itselläni?
tiedän, olen kamala ihminen, mutta kertominen oli liian vaikeaa :(
Kommentit (33)
Miksei mammat erota näin selkeää trollia? Ap ei ole edes tullut kommentoimaan mitään ketjuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämän takia pitäisikin olla pakollinen isyystesti kaikille niin ei tulisi näitä ongelmia.
Miten se isyystesti sitä ongelmaa täysin poistaisi? Jos testi olisi tehty, ja se olisi näyttänyt että raiskaaja on isä, niin ongelma olisi edelleen se, että ap on tullut raskaaksi avoliitossa/avioliitossa eikä mies ole isä, ja sitten pitää miettiä mitä tehdään ja voidaanko sen kanssa elää. Lastahan ei tuossa tilanteessa välttämättä pysty enää abortoimaan.
samahan sitten on vaikka kaikki vauvat arvottaisiin kuka kenellekin menee synnytysosastolla?
Voisit ajatella asiaa myös miehen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko sanoa, että enpä tunne sympatiaa. Mä ymmärrän, että sinulla oli siihen aikaan kauhea elämäntilanne: kovia raskautumispaineita jne. Mutta jos sä rakastat miestäsi, sä luotat siihen, että hän on tukenasi.
Nyt ainoa järkevä ratkaisu on vihdoinkin olla rehellinen. Ja toivoa, että mies ymmärtää, miksi et luottanut häneen.
Isyystestin voi tehdä koska tahansa. Mies ei varmasti ole lapsesi isälle mustis, mutta voi aivan hyvin olla, että SINUN epäluottamuksesi rikkoo liittonne.
Vaikka rakastaa miestään, et voi luottaa siihen , että mies on tukena, jos epäilynä on, että lapsi on jonkun muun kuin sen oman miehen, haloo!
Ja mies ei varmaan ole mustis? Mistä sun aivosolut on tuloillaan???
Mies on petetty vuosien ajan. Ap nostaa kissan pöydälle tai pitää turpansa kiinni, eikä harrasta trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies ole ihmetellyt että miksi teidän lapsi on иззкегi.
Kaikki raiskaajat eivät taida olla afrikaanista alkuperää?
Kyllä tämän stoorin jossakin vaiheassa käy ilmi että lapsi on tumma mutta mies on värisokea.
Sinä et selvästi tiedä oikeasta värisokeudesta mitään. Värisokea erottaa kyllä sävyjen tummuusvaihtelut, vaikka ei näkisi sävyjä itsessään oikein.
Ja sinulla ei selvästikään ole huumorintajua. Pitäisin sitä paljon suurempana ongelmana.
Jätä lassukka miehesi ja etsi alfa-raiskari jonka kanssa voit tehdä 2. lapsen.
Eikö mies ole yhtään ihmetellyt että miksi teidän lapsi on nззкeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko sanoa, että enpä tunne sympatiaa. Mä ymmärrän, että sinulla oli siihen aikaan kauhea elämäntilanne: kovia raskautumispaineita jne. Mutta jos sä rakastat miestäsi, sä luotat siihen, että hän on tukenasi.
Nyt ainoa järkevä ratkaisu on vihdoinkin olla rehellinen. Ja toivoa, että mies ymmärtää, miksi et luottanut häneen.
Isyystestin voi tehdä koska tahansa. Mies ei varmasti ole lapsesi isälle mustis, mutta voi aivan hyvin olla, että SINUN epäluottamuksesi rikkoo liittonne.Vaikka rakastaa miestään, et voi luottaa siihen , että mies on tukena, jos epäilynä on, että lapsi on jonkun muun kuin sen oman miehen, haloo!
Ja mies ei varmaan ole mustis? Mistä sun aivosolut on tuloillaan???Mies on petetty vuosien ajan. Ap nostaa kissan pöydälle tai pitää turpansa kiinni, eikä harrasta trollailua.
Miten niin petetty? Ap on valehdellut, koska ei ole luottanut, ja se on minusta tosi paha juttu. Mutta että aviollisesti pettänyt??? No ei tietenkään, jos kyse on raiskauksesta. Petätkö sinä vaimoasi, jos sinut hakataan snagarilla?
Minä puhuin sitä paitsi alkutilanteesta. Että jos ap olisi heti kertonut, että hänet on raiskattu, he olisivat yhdessä käyneet sen kriisin lävitse. Miettineet, tehdäänkö rikosilmoitus, haetaanko varmuuden vuoksi jälkiehkäisy, vai kannetaanko seuraukset, jos sattuukin tulemaan raskaaksi - huom. tuo on yhdessä ratkaistava, varsinkin, kun samaan aikaan siis yrittivät yhdessä raskaaksi tuloa.
Jos tuossa olisi mies saanut olla mukana tekemässä ratkaisuja, niin voi ihan hyvin olla, että mies olisi ajatellut, että se on ratkaisevaa, kuka lapsen kasvattaa. Ei se, kenen geenit lapsella on. Suomessa on tuhansia ihan adoption tai uusperheen perustamisen kautta isäksi tulleita.
Olennaista on, että mies saa päättää yhdessä vaimon kanssa, tietoisena tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies ole ihmetellyt että miksi teidän lapsi on иззкегi.
Kaikki raiskaajat eivät taida olla afrikaanista alkuperää?
Kyllä tämän stoorin jossakin vaiheassa käy ilmi että lapsi on tumma mutta mies on värisokea.
Sinä et selvästi tiedä oikeasta värisokeudesta mitään. Värisokea erottaa kyllä sävyjen tummuusvaihtelut, vaikka ei näkisi sävyjä itsessään oikein.
Ja sinulla ei selvästikään ole huumorintajua. Pitäisin sitä paljon suurempana ongelmana.
Minulla on paljonkin huumorintajua ja sitä on kehuttu. Fiksut vitsit naurattaa, mutta väsyneet rasistiset vitsit eivät. Sekään ei tee vaikutusta, että joku rasisti käyttää lääketieteellisiä termejä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta spämmääminen. Et ole hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta spämmääminen. Et ole hauska.
Mikä spämmääminen?
Tiedätkö mitä se yleensä tarkoittaa,yhden viestin lähettäminen ei ole mitään spämmäämistä.
Tuskimpa se mieskään idootti on. Jos itse laukoo tyhjää, mutta on silti lapsi joka ei ole edes näköinen... Kyllä hänkin osaa laskea 1+1.
Juttuhan on nyt siinä, että jos et kerro, niin mies ajattelee että petit.
Missä ja miten tämä tapahtui,jäikö raiskaaja kiinni ja ilmoitettiinko poliisille.
Aika paljon on vielä tarinassa aukkoja.
Ja toiset samalaiset sitten joukolla yläpeukuttaa tätä. Huh huh, kyllä taas menee usko ihmisiin tätä ketjua lukiessa.