Miten eroon pömppömahasta?
Eli miten saisi muokattua vatsan litteämmäksi? En siis ole ylipainoinen, läskiä vatsassa ehkä n. 1 cm. Mutta se on niinkun profiililtaan sellanen pömppis jos ei vedä sitten koko ajan sisään..:-) Apuja/neuvoja/kokemuksia?
Kommentit (25)
1. Jätä viljat, sokeri ja maitotuotteet pois.
2. Vähennä stressin määrää. Stressaantunut kroppa kerää kaiken rasvan navan ympärille. Nuku hyvin ja syö hereillä ollessasi 3-4 tunnin välein. Harrasta liikuntaa mutta muista myös levätä. Juo vettä riittävästi. Ota vitamiineja ja ravintolisiä (C, D, B12, magnesium, kalaöljyt).
Näillä lähti mun pömppis eikä ole ollut ikävä :)
3. Oikotie onneen: osta muotoilevat alusvaatteet, googlaa vaikka shapewear, body shaper, open bust, bodysuit,
Vierailija kirjoitti:
Syö ittensä tasasen paksuksi niin ei pömpötä.
:D paras neuvo ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään! Olen 170cm, laihdutin 70 kilosta 50 kiloon, ja pömppis on edelleen. Söin terveellisesti ja tein lihaskuntoa. Pömppis on ja pysyy. Luulin sen lähtevän painon mukana, mutta viittäkymmentä kiloa alemmas en halunnut enää mennä kokeilemaan. Luulen sen itselläni johtuvan osittain notkoselästä.
Aika suuri muutos. Kuinka jaksoit toteuttaa sen? Ja etenkin: kuinka saat tuon painon pidettyä?
50kg on "normaali" painoni. Pitkään käyttämäni lääkitys teki kuitenkin sellaiset kepposet aineenvaihdunnalle ja ruokahalulle, että lihoin tuon 20kg aika nopeasti. Lääkityksen lopetettua laihdutin takaisin tähän, mikä oli ennen normaali ja mihin olen tottunut.
Olet muutaman kilon alipainoinen, oletko rakenteeltasi todella siro ja/tai lihakseton? Mietin vaan kun olen itse 54kg painossa xxs-kokoa.
Mun kudostyyppi teki tepposetcraskauden seurauksena - limakalvot venyivät eikä mikään jumppa auta pömppövatsaan. Lisäksi on endometrioosia ja suurentunut kohtu ja munasarjat -> ikuinen pömppis, vaikka olen hoikka ja kuntoilen paljon. Ei voi mitään. Ostin netistä kunnon kiristettävän korsetin oikein tärkeisiin juhlatilaisuuksiin, sellaisia ennenkin käytettiin näihin ongelmiin.